VW 181 1971
Re: VW 181
a pro suché poloosi to taky vyrábějí?
Re: VW 181
pro suché poloosy, které netrpí nešvarem mokrých poloos vypadá zadní stabilizátor uplně jinak
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: VW 181
A jejej, krabice ma novy kozisek, tak to bude opravdova fesanda. To uz bylo videt na tom opravovanym boku ze ji to bude sakra sluset.
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 181
Ouu jeee, to bude vonafka pekna.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: VW 181
výfuk po navaření šroubení pro O2 namontován na auto, když odešly ty mrazy tak se to dá i vleže v garáži:-) Na sezonu jsem tedy skoro připraven
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 181
Natáhni pár drátů a uvidíš jak se to tam mele...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: VW 181 1971
žije! po výměně benz. hadiček na druhé a nastříknutí benzínu přímo do sání na první cvrnknutí:-)
Tím ovšem nechci říct, že jsme připraveni na sezonu 2013.
Tím ovšem nechci říct, že jsme připraveni na sezonu 2013.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 181 1971
Vrčando grando, moc pěkný a pravidelný chod motoru tak ať dělá radost !
Taky jsem nedávno měnil palivové hadičky, najel jsem 500Km a měl jsem v karburátorech černé cucky, za 2 filtrami !
Taky jsem nedávno měnil palivové hadičky, najel jsem 500Km a měl jsem v karburátorech černé cucky, za 2 filtrami !
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 181 1971
Budu se asi opakovat, ale cesta k nirváně jde skrze x desítek let staré palivové hadice. Nakoupit na burze a neřešit současně vyráběný shit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 181 1971
A nebo přes trubičky s AN fitinkamaSam píše:Budu se asi opakovat, ale cesta k nirváně jde skrze x desítek let staré palivové hadice. Nakoupit na burze a neřešit současně vyráběný shit.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 181 1971
Samozřejmě, káži vodu ale sám mám rozvody v mědi s banjo koncovkama. Nemůžete věřit všemu, co se tu píše.wally píše:A nebo přes trubičky s AN fitinkamaSam píše:Budu se asi opakovat, ale cesta k nirváně jde skrze x desítek let staré palivové hadice. Nakoupit na burze a neřešit současně vyráběný shit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VW 181 1971
určitě je co zlepšovat
a) video jsem točil cca. 30 sekund po několikaměsíčním odstavení
b) motor není po pozdně letním remixu seřízen, karburátory jsem tam vrátil včetně ovládání bez zásahu
b.2) zapalování je naucho na s velkou rezervou proti klepání v zátěži
c) jedeme na kladívko neb jsem byl po remixu líný tam vrátit 010 s bezkontaktem:-)
AN fitinky s trubičkama ani rozvody v trubkách nechci, na hadičnících se sponami není nic špatného a rozhodně se líp nahradí třeba v případě problému na cestě. Hadice je prostě jen hadice a může prasknout ať jsou na ní fitinky nebo ne:-) Stejně tak měděné trubky jsou PPP (plný pytel problémů) pamatuju si jaký jsi měl problém to na první verzi motoru dotěsnit. I rozvod v trubkách může povolit třeba vibracemi a nechtěl bych to někde letovat. Spíš bych to viděl na nákup hadice v zahraničí protože jsem se nikde v cizině nedočetl, že by měli problémy s hadicemi v takové míře jako u nás.
Co tím chci říct...moje řešení je jednoduché, levné, ověřené, jen hadice u nás k dostání jsou blbé.
a) video jsem točil cca. 30 sekund po několikaměsíčním odstavení
b) motor není po pozdně letním remixu seřízen, karburátory jsem tam vrátil včetně ovládání bez zásahu
b.2) zapalování je naucho na s velkou rezervou proti klepání v zátěži
c) jedeme na kladívko neb jsem byl po remixu líný tam vrátit 010 s bezkontaktem:-)
AN fitinky s trubičkama ani rozvody v trubkách nechci, na hadičnících se sponami není nic špatného a rozhodně se líp nahradí třeba v případě problému na cestě. Hadice je prostě jen hadice a může prasknout ať jsou na ní fitinky nebo ne:-) Stejně tak měděné trubky jsou PPP (plný pytel problémů) pamatuju si jaký jsi měl problém to na první verzi motoru dotěsnit. I rozvod v trubkách může povolit třeba vibracemi a nechtěl bych to někde letovat. Spíš bych to viděl na nákup hadice v zahraničí protože jsem se nikde v cizině nedočetl, že by měli problémy s hadicemi v takové míře jako u nás.
Co tím chci říct...moje řešení je jednoduché, levné, ověřené, jen hadice u nás k dostání jsou blbé.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: VW 181 1971
já bych to na ty hadičky tak úplně neházel,mě dneska benál rozpustil šroubovák
Re: VW 181 1971
Pravda, klasicke hadicky neznasaju vsetok crap co dnes pridavaju do benzinu....nove,kvalitne hadice pri pouziti E10 odisli za tri mesiace...teraz pouzivam hadicky na injectory, tie su formulovane na alkoholove prisady a drzia dobre...
Re: VW 181 1971
Hlavne never tomu co pisou na hadickach, kdyz tam je "oil and fuel" tak to neznamena ze to tak opravdu je. Ja zasadne taky original, budto novy z burz nebo i pouzity v neposkozenem stavu.
Re: VW 181 1971
duál rozdělovač duál zapalování
zatím ne. Jen proběhla výměna rozdělovačů za bezkontaktní a seřízení předstihu strooskopickou lampu. Na volnoběhu to dělá 8°před HÚ a roste do maxima až na 28° před HÚ v cca. 2900ot/min.
zatím ne. Jen proběhla výměna rozdělovačů za bezkontaktní a seřízení předstihu strooskopickou lampu. Na volnoběhu to dělá 8°před HÚ a roste do maxima až na 28° před HÚ v cca. 2900ot/min.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 181 1971
a k čemu to je? k posílení či rozdělení jiskry k lepšímu zapálení směsi nebo jen pojistka když selže zapalování tak to píchneš na druhý a jedeš dál?
Re: VW 181 1971
najprv sa dobre pozri, potom klad otazky...