Šíšovo Mechiko - winter crash ... in repair
Namatlal se výfuk a topníky, tak uvidim, zda to něco vydrží:
o víkendu se to celé poskládalo, připojil otáčkoměr, tlakoměr oleje a snad v nejbližší době se to nastartuje... Jinak se laespoň zkoušel tlak oleje protáčením s vypnutým zapalováním ... byl to ale adrenalin ... moc nechtěl nasát prevít ... ale pak v poho, po zastavení protáčení ještě tak 5 - 7sec drží tlak(než se rozsvítí kontrolka). To by mohlo býti dobré...
Jinak u nás ten Konkor 500 nemaj hadi nikde v prodejně... ... takže asi net objednávka. Až se to té pošťandě vyleje v dodávce tak už jí asi nezrezne
o víkendu se to celé poskládalo, připojil otáčkoměr, tlakoměr oleje a snad v nejbližší době se to nastartuje... Jinak se laespoň zkoušel tlak oleje protáčením s vypnutým zapalováním ... byl to ale adrenalin ... moc nechtěl nasát prevít ... ale pak v poho, po zastavení protáčení ještě tak 5 - 7sec drží tlak(než se rozsvítí kontrolka). To by mohlo býti dobré...
Jinak u nás ten Konkor 500 nemaj hadi nikde v prodejně... ... takže asi net objednávka. Až se to té pošťandě vyleje v dodávce tak už jí asi nezrezne
Když cívku, tak originááál:
8)
Spoje topníky - tlumič vymazány pastou na výfuky, tak snad to bude těsnit:
... světlej roh na fotce je obroušená rez a lak na kov a natřeno barvou ... ještě všechno vymažem Konkor 500 ...
Poznej rozdíly:
... před
... modré dráty jsou na spínač na "chcípák" ... neboť po vytažení klíčku motor s magnetem sám hezky dál vrčí a vrčí a ... vrčí do té doby, než mu dojde v plovákovce injekcí nakrmenej benzín
...po
... bordelu si nevšímat, předělávají se v domě dvě jádra nejednou , tak nějakej ten pytel od malty, multibatu, lepidla na obkladačky a pod se najde ...
V horním rohu originál otáčkoměr + čítač motohodin, poháněnej od čerpadla. K němu přiizolačkovanej budík tlaku oleje(jasná, pro info...). Kablíky v rohu smotané jsou natažené na ukazatel tlaku, teplotu, otáčkoměr, světélko do motoru a jedna rezerva(broukař nikdy neví, že )
8)
Spoje topníky - tlumič vymazány pastou na výfuky, tak snad to bude těsnit:
... světlej roh na fotce je obroušená rez a lak na kov a natřeno barvou ... ještě všechno vymažem Konkor 500 ...
Poznej rozdíly:
... před
... modré dráty jsou na spínač na "chcípák" ... neboť po vytažení klíčku motor s magnetem sám hezky dál vrčí a vrčí a ... vrčí do té doby, než mu dojde v plovákovce injekcí nakrmenej benzín
...po
... bordelu si nevšímat, předělávají se v domě dvě jádra nejednou , tak nějakej ten pytel od malty, multibatu, lepidla na obkladačky a pod se najde ...
V horním rohu originál otáčkoměr + čítač motohodin, poháněnej od čerpadla. K němu přiizolačkovanej budík tlaku oleje(jasná, pro info...). Kablíky v rohu smotané jsou natažené na ukazatel tlaku, teplotu, otáčkoměr, světélko do motoru a jedna rezerva(broukař nikdy neví, že )
Naposledy upravil(a) Šíša dne 30 říj 2007, celkem upraveno 1 x.
Tááákže:
Průměr díry v sání: 32mm
Rozteče ... změříme to na fest od kraje ke kraji a odečtem jeden průměr ... s příslušnou přesností na co stačí podmínky
Rozteč děr v sání: 60mm
Rozteč šroubů 30PICT-3: 54mm cca
Rozteč šroubů 32PCI-1: 60mm cca
Tak co teď s tím...??
Hlavní problém je ten, že nezavřu kapotu s ani jedním filtrem při 32PCI-1 A chci tam standartní filtr, plechovej(třeba i ten se dvěma vývodama do stran), žádné provizorium, popřípadě nějakej tjůnink. Jinak bych to neřešil, nechal tam tohle a předělal manuální ovládání sytiče lankem(nechtělo se mi to vymejšlet a vrtat a pod...) na třeba servíčko za saharou(nebo na boku mot prostoru) a bowden...
Kde seženu kompletní informace o rozměrech standartních jednokanálovách sání a příslušných karbecech???
Průměr díry v sání: 32mm
Rozteče ... změříme to na fest od kraje ke kraji a odečtem jeden průměr ... s příslušnou přesností na co stačí podmínky
Rozteč děr v sání: 60mm
Rozteč šroubů 30PICT-3: 54mm cca
Rozteč šroubů 32PCI-1: 60mm cca
Tak co teď s tím...??
Hlavní problém je ten, že nezavřu kapotu s ani jedním filtrem při 32PCI-1 A chci tam standartní filtr, plechovej(třeba i ten se dvěma vývodama do stran), žádné provizorium, popřípadě nějakej tjůnink. Jinak bych to neřešil, nechal tam tohle a předělal manuální ovládání sytiče lankem(nechtělo se mi to vymejšlet a vrtat a pod...) na třeba servíčko za saharou(nebo na boku mot prostoru) a bowden...
Kde seženu kompletní informace o rozměrech standartních jednokanálovách sání a příslušných karbecech???
Tak jsme si vyměnili spojku řízení(snad se ty imbusáky nstříhmou v nějaké zatáčce... )
... ono jí vyměnit nebylo ani tak v plánu, ale potom, co jsem namontoval přední nápravu a zjistil, že jsem si tu spojku tam nedal ...
Jo a mám nového kamaráda ... Konkor 500 ... když namatlat tak všude ...
... jen mne při natírání plechů nad převodovkou a spol napadlo, proč já pitomec to neudělal tehdy, když jsem to měl venku(převodovku, motor, torze...) ... teď jsem se pod tím proplejtal jak had a ještě těď to mám všude ..
A začnem skládat:
K tomu pokus o jednu "náladovku":
... pekáč pod motorem je tam proto, že nemám těsnění na výstupu z čerpadla por snímač otáček, tak tam občas ukápne olej ...
... ono jí vyměnit nebylo ani tak v plánu, ale potom, co jsem namontoval přední nápravu a zjistil, že jsem si tu spojku tam nedal ...
Jo a mám nového kamaráda ... Konkor 500 ... když namatlat tak všude ...
... jen mne při natírání plechů nad převodovkou a spol napadlo, proč já pitomec to neudělal tehdy, když jsem to měl venku(převodovku, motor, torze...) ... teď jsem se pod tím proplejtal jak had a ještě těď to mám všude ..
A začnem skládat:
K tomu pokus o jednu "náladovku":
... pekáč pod motorem je tam proto, že nemám těsnění na výstupu z čerpadla por snímač otáček, tak tam občas ukápne olej ...
Je luxusnípráička v chumelenici sněhu s vodou měnit prasátko v předním kole, spolu s hadicí. No, ikdyž ještě že to bylo v předním, býti to v zadním, bylo by to si horší ...
JInak ač mám karbec přímo na ten motor is filtrem, se kterým zavřu kapotu, tak nemám ovládání na sytič. A jelikož už kjlempíra má čas, potřebuju to auto tam nějak dostat(sleze-li sních(alespoň trošku) a vyjdeu ze dvora). Tudíž jsem se jal vyrábět podložku pro svůj 30PICT-3:
... natroš je pertinax, nebo jak se to nazývá ... síla 11mm(cca)
... štefty jsou udělaný z dlouhého šroubu, pevnost 10.2(alespoň to psali na hlavičce ), samo že po odzkoušení byly hrany zabroušeny a udělány náběhy...
Výsledek "na hrubo":
... sedí hezky ...
Už je to na motoru, sedí, nepřisává, a po připojení podtlakového rozdělovače i zmizeli přechodové díry.
JInak ač mám karbec přímo na ten motor is filtrem, se kterým zavřu kapotu, tak nemám ovládání na sytič. A jelikož už kjlempíra má čas, potřebuju to auto tam nějak dostat(sleze-li sních(alespoň trošku) a vyjdeu ze dvora). Tudíž jsem se jal vyrábět podložku pro svůj 30PICT-3:
... natroš je pertinax, nebo jak se to nazývá ... síla 11mm(cca)
... štefty jsou udělaný z dlouhého šroubu, pevnost 10.2(alespoň to psali na hlavičce ), samo že po odzkoušení byly hrany zabroušeny a udělány náběhy...
Výsledek "na hrubo":
... sedí hezky ...
Už je to na motoru, sedí, nepřisává, a po připojení podtlakového rozdělovače i zmizeli přechodové díry.
Nemusím fotit, bo ti to popíšu jedním slovem: ... blbě ...
O 200proc hůř než na těch letních Weltech. Tyhle plechy už byly v komaxu, ten slušně prorezl, takže i po pískování a novém komaxu je při bližším pohledu(jasně, blízkém, při normálním provozu a pohledu na ulici není) vidět pod barvou ta struktůra "orezlin", ač opískované to bylo dobře na ten stav před pískováním.
Ve spáře zůstal starej komax a za nic nešel ven. Ani škrabákem a pod, pískování se tam hltilo.
Takže ta spára stojí za nic.
Ale jak říkám, jsou to jen plechy na tuhle zimu
Budou li disky vůbec k použití zjistím až po nasazení zimních gum
O 200proc hůř než na těch letních Weltech. Tyhle plechy už byly v komaxu, ten slušně prorezl, takže i po pískování a novém komaxu je při bližším pohledu(jasně, blízkém, při normálním provozu a pohledu na ulici není) vidět pod barvou ta struktůra "orezlin", ač opískované to bylo dobře na ten stav před pískováním.
Ve spáře zůstal starej komax a za nic nešel ven. Ani škrabákem a pod, pískování se tam hltilo.
Takže ta spára stojí za nic.
Ale jak říkám, jsou to jen plechy na tuhle zimu
Budou li disky vůbec k použití zjistím až po nasazení zimních gum
Jelikož pancéřová hadice pro otáčkoměr teče někde dole ve spoji, musel sem teda vyměnit víko a spol pro normální. Rozdíly jsou následující:
... vlevo s výstupem pro otáčkoměr, vpravo klasika ... kolečka jsou roměrově stejná, pasujou jak prdelka na hrnec, jen to jedno má šroubovici ...
... jj, sedí to tam ...
A jeden filtr "klame tělem":
... teď už je v laku, čistej a pod. Vejde se jen ale na karburátory PICT, když ho dám na jiné, vyžší, nezavřu kapotu ... ale na to je zas jinej filtr
... vlevo s výstupem pro otáčkoměr, vpravo klasika ... kolečka jsou roměrově stejná, pasujou jak prdelka na hrnec, jen to jedno má šroubovici ...
... jj, sedí to tam ...
A jeden filtr "klame tělem":
... teď už je v laku, čistej a pod. Vejde se jen ale na karburátory PICT, když ho dám na jiné, vyžší, nezavřu kapotu ... ale na to je zas jinej filtr
Tak jelikož auto jde ke klempířům(plech pod stupačkou u řidiče a spodní část zadniho podběhu jsou fuuuuč), a nějakej čásek jsem taky našel, jal jsem se auto udělat pojízdné a testnout ho, respektive ten idustry motor 16tka 1kanál.
No předtím promazat přední nápravu, odvzdušnit brzdy(new prasátka a hadičky vpředu), olej, seřídit ventily, předstih, karbec, poskládat osvětlení(přecejen ty poliši tady jsou nějací divní), palivovej systém, alespoň sedačku řidiče a volant(jinak krom nádrže v interiéru/kufru nic není) a nějaké drobnosti...
Testovací jízdu jsem dal na Cínovec a na Mikulov. Předtím řádně prohřát motor(běžel asi 30min na místě)...
Výsledek?
Mnooo... tam kde jsem s 12tkou jezdil do těch kopců cca 50 - 60, tak s tímhle 80 - 90. Je to teda na karbec 31PICT-3 a podtlakovej rozdělovač. Na rovince to šlo do těch 90 - 100, pak buď to přiškrtil karbec, nebo jsem se těžce bal o svůj mrský a bídný život, neboť geometrie udělaná doma na zahradě "vwod vwoka vwole" a brzdy při brždění pískající/drhnoucí(přece jen to auto nejelo od léta ) mně drželi při zemi.
A když v autě není ani kus koberce, plsti, tapecírunk, jen jedna sedačka, a zadním rohem u řidiče vidím ven, kraválek byl slušnej. Ale jelikož je ze strany motoru izolace, tak bych to přirovnal ke kraválku nastrojeného auta před tím, prostě jsem se v pogodě sám slyšel(jj, není nad to si sám popovídat )
No zatím to jde... uvidíme...
No předtím promazat přední nápravu, odvzdušnit brzdy(new prasátka a hadičky vpředu), olej, seřídit ventily, předstih, karbec, poskládat osvětlení(přecejen ty poliši tady jsou nějací divní), palivovej systém, alespoň sedačku řidiče a volant(jinak krom nádrže v interiéru/kufru nic není) a nějaké drobnosti...
Testovací jízdu jsem dal na Cínovec a na Mikulov. Předtím řádně prohřát motor(běžel asi 30min na místě)...
Výsledek?
Mnooo... tam kde jsem s 12tkou jezdil do těch kopců cca 50 - 60, tak s tímhle 80 - 90. Je to teda na karbec 31PICT-3 a podtlakovej rozdělovač. Na rovince to šlo do těch 90 - 100, pak buď to přiškrtil karbec, nebo jsem se těžce bal o svůj mrský a bídný život, neboť geometrie udělaná doma na zahradě "vwod vwoka vwole" a brzdy při brždění pískající/drhnoucí(přece jen to auto nejelo od léta ) mně drželi při zemi.
A když v autě není ani kus koberce, plsti, tapecírunk, jen jedna sedačka, a zadním rohem u řidiče vidím ven, kraválek byl slušnej. Ale jelikož je ze strany motoru izolace, tak bych to přirovnal ke kraválku nastrojeného auta před tím, prostě jsem se v pogodě sám slyšel(jj, není nad to si sám popovídat )
No zatím to jde... uvidíme...
Vychozi stav...
... trochu se brousilo ... (uz i ja, uz i ja )
... a vyrezavalo/vyvrtavalo/sesadilo ...
... epoxydem lepilo ...
... souplo tam tohle (neni uplne origo, je to sice mono, dva vystupy na repro, ale dle cisla se montovalo do Karmana, Jetty, G1, brouka jsem jeste nenarazil)
... a vysledek
tak origo to asi neni, ale porad lepsi nez predchozi stav... uz jen sehnat cudliky a bude
... trochu se brousilo ... (uz i ja, uz i ja )
... a vyrezavalo/vyvrtavalo/sesadilo ...
... epoxydem lepilo ...
... souplo tam tohle (neni uplne origo, je to sice mono, dva vystupy na repro, ale dle cisla se montovalo do Karmana, Jetty, G1, brouka jsem jeste nenarazil)
... a vysledek
tak origo to asi neni, ale porad lepsi nez predchozi stav... uz jen sehnat cudliky a bude
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Zajímala by mne tato palivová banjo koncovka. To jsi dával novou, nebo to bylo součástí bufallo billa ? Něco podobného sháním, ale všude jsem viděl jen ošklivé na nalisování na pancéřové hadičky.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Romulus
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 297
- Registrován: 15 zář 2006
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Pěkná práce, jen se chci zeptat, ty hlavy byly takle čistý, nebo jsi na to použil nějakej přípravek, nemůžu najít nic, čim by to šlo až takle vyčistit
Brouk je nejlepší kamarád... nikdy ti do ničeho nekecá
romand.cz
romand.cz