Stránka 11 z 14

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 08 zář 2019
od lišák
Olan47 píše: No není to důležité.......ale úplně se mi nechce věřit, že ten rozdíl v opěrákách 3cm je daný průhybem tyče.
A není to právě tím o čem píše evinsen?
Obrázek

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 08 zář 2019
od Herbie
Ty zavity na boku karoserie jsou kazdy jiny, a to tak ze hodne jiny. Nechce se mi verit ze by se darilo tak casto zamenovat sroub pro pasy to je snad M12 s jemnym zavitem se sroubem pro operadlo to je obycejna M8, akorat ze sroub ma osazeni.
Navic to tam pak nepasuje fakt hodne :)

Byl jsem prekvapen jak snadno lze tu trubku v operadle ohnout / dopasovat. Stacilo jen operadlo sklopit dolu bez sedaku, vzit stangli a oprit se o to proti karoserii pod sedackou a bylo.
V mem pripade jsem potreboval 2 cm "nahoru".

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 09 zář 2019
od Olan47
Herbie píše:Ty zavity na boku karoserie jsou kazdy jiny, a to tak ze hodne jiny. Nechce se mi verit ze by se darilo tak casto zamenovat sroub pro pasy to je snad M12 s jemnym zavitem se sroubem pro operadlo to je obycejna M8, akorat ze sroub ma osazeni.
Navic to tam pak nepasuje fakt hodne :)

Byl jsem prekvapen jak snadno lze tu trubku v operadle ohnout / dopasovat. Stacilo jen operadlo sklopit dolu bez sedaku, vzit stangli a oprit se o to proti karoserii pod sedackou a bylo.
V mem pripade jsem potreboval 2 cm "nahoru".
Vždyť říkám, že se nebudu divit ničemu :-):-):-)

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 09 říj 2019
od Herbie
sakra to to letí

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 09 říj 2019
od Holandan
Dobře TY! =D>

Holandan.

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 09 říj 2019
od Sam
No ty kokso. To je pekny casosber. =D>

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 09 říj 2019
od Pekař z Boščehrada
Sam píše:No ty kokso. To je pekny casosber. =D>
Jsem zvedavej na 2029, 2039, 2049... :D

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 11 říj 2019
od udeeska
.....tak tady se jasně potvrzuje rčení, že "stará láska nerezaví" zatímco se u Honzy v ložnici za tu dobu vystřídalo pět manželek a čtyři milenky.... :D

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 02 kvě 2020
od Herbie
Stav tachometru 15000

Výměna oleje - Shell Helix 15W-40
Výměna "pastičky na myši" + přetěsnění
Kontrola ventilových vůlí - v normálu
Prostor pod ventil víky naprosto čistý bez karbonu
Svíčky téměř ideální barva (spotřeba kolem 7.5l / 100km)
Kontrola tlaku ve válcích, všechny čtyři mají shodný tlak 8 bar

Potíže s odkapem oleje z přepadu dolů pod motor

Čínské zapalování za pětikilo stále bezchybně funguje :)

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 30 kvě 2020
od Herbie
Tak se nam ti brouci množí

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 25 čer 2020
od Herbie
Blizi se zase vylet na STK, tak aby tam ze me neodkapaval olej, vyresil jsem to vymenou nalevky oleje za provedeni bez oddechu dolu pod auto.
No a protoze motor jinak funguje vyborne, tak to dal resit nebudu.

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 23 črc 2020
od Herbie
Tak mame po STK (tachometr 15224)

Jak jste mnozi uz jiste zjistili, pritvrdili ohledne samolepek na zadnich bocnich oknech.

Me primhourili oko a nechali me projit s takovouhle kamuflazi

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 26 črc 2020
od Herbie
Slovensko / Goral 2020
ujeto 1452 km ve 3 dnech

odvětrání tlakujícího karteru vyřešeno filtrem z Mexikánce
únik oleje pod auto = nula

spotřeba horší než loni 8,435 l/100km
možná to bylo jen způsobeno svižnou jízdou
ale dva další brouky, co jeli se mnou a mají 16tky motory, jsem brzdil ne výkonem, ale rychle stoupající teplotou oleje :)
každopádně po dálnicích furt 110-120 km/h , teplota oleje 110-120 stupnu celsiových

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 26 črc 2020
od Herbie
Jo a to čínský zapalování pořád funguje i po více než 6.700 km :)

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 13 zář 2020
od Herbie
natrefil jsem na jedno pravěké foto z roku 2003 :)

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Napsal: 16 dub 2021
od Herbie
Alespon jeden brouk z nasi staje pred par dny vykoukl z garaze.
Pred jizdou probehla dukladna kontrola.

Re: Sršeň - 1968

Napsal: 08 srp 2021
od Herbie
nic neděláme, nejezdíme, ale aspon jsme to umyli, kdybychom náhodou chtěli jet do VWodokrt

Re: Sršeň - 1968

Napsal: 15 srp 2021
od OB
Tak jak Herbie? Kulil jsi to po dálnici, jak jsme se o tom bavili na Vodokrtech?

Re: Sršeň - 1968

Napsal: 15 srp 2021
od Herbie
Ano, hnal jsem ho furt, 120-130, misty 140 km/h
teplota vystoupala na 130 stupnu kde uz vicemene zustala

V kopci za Berounem pri rychlosti cca 120 km/h a teplote oleje 130 stupnu motor nekolikrat vynechal a vyplivl oblak koure

Nacez jsem pochopitelne sundal nohu z plynu a cekal co bude dal
ale zadne divne zvuky se z motoru neozyvaly, tak jsem pro jistotu doklouzal do Lodenice a sjel z dalnice a pokracoval po "stary" a nechal motor vychladnout protoze pri volnobehu, ktery najednou padal az k 500 otackam problikla kontrolka tlaku oleje.

Spodek motoru prezil :)

Kazdopadne tlakovani karteru, ktere me provazi jiz delsi dobu
Se pri teto jizde projevilo tak ze olej se tlacil ven zkrz palivovou pumpu a zkrz merku oleje.
Vzduchovy filtr bude asi taky peknej, protoze mam zhora zeblitej i karburator :) ventil viko na leve strane si take mirne odkaplo

No nic, je na case postavit 16tku na "novejsim" bloku ;)

Re: Sršeň - 1968

Napsal: 16 srp 2021
od Herbie
ještě poznatek
dnes jsem jel krátkou trasu kolem komína
chytá to sice na brnk, jde krásně pravidelně (čínský zapalování je evidentně ok) ale jede to nějak blbě, zejména v nízkých otáčkách :)

volnoběh i když už jsem přidal otáčku na vzdušníku je dost nízkej, občas klesne k těm 500 ot
zřejmě bude ten karburátor slušně zahnojenej od toho oleje

tak až budu mít chvilku a hlavně chut, tak to sundám a vyčistím
při té příležitosti zkusím i tlaky ve valcích aby se vidělo

jo a vzalo si to zhruba pul litru oleje od pátku :)