Sršeň - 1968
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sršeň - 1968
Zajizdim novy motor take vzdy mirne bohatsi. Na ubirani bohatosti je casu dost. Navic na vasich karburatorech je vice veci, ktere se mohou vymňouknout. Take je treba brat bohatost vzdy v danem rezimu otacek.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Sršeň - 1968
Stav tachometru : 19128
STK
-emise naměřeny bez nutnosti sáhnout na karburátor
to, že je to bohatší se projevilo tím, že se hodnoty pohybovaly těsně pod hranicí normy
-brzdy ukázkové
trochu brblání ale bylo:
-nad chybějícím atestem folií na zadních sklech
-chybějící atest na zahrádce
-a zase ten zadní stabilizátor ... asi ho vyndám, beztak tam rachtá a je k prdu neb je vymlácenej a v nějaký podivný poloze
jo a jako na potvoru tam při nastartování ten motor pěkně zahulil
STK
-emise naměřeny bez nutnosti sáhnout na karburátor
to, že je to bohatší se projevilo tím, že se hodnoty pohybovaly těsně pod hranicí normy
-brzdy ukázkové
trochu brblání ale bylo:
-nad chybějícím atestem folií na zadních sklech
-chybějící atest na zahrádce
-a zase ten zadní stabilizátor ... asi ho vyndám, beztak tam rachtá a je k prdu neb je vymlácenej a v nějaký podivný poloze
jo a jako na potvoru tam při nastartování ten motor pěkně zahulil
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
jen pro záznam
- vyměněny lanovody ruční brzdy
- vymontován ten vymlácenej a nefunkční stabilizátor zadní nápravy
- nasazena hliníková šroubovací ventilvíka
- vyměněny lanovody ruční brzdy
- vymontován ten vymlácenej a nefunkční stabilizátor zadní nápravy
- nasazena hliníková šroubovací ventilvíka
... a vůbec !