Sršeň - 1968

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Sam »

Zajizdim novy motor take vzdy mirne bohatsi. Na ubirani bohatosti je casu dost. Navic na vasich karburatorech je vice veci, ktere se mohou vymňouknout. Take je treba brat bohatost vzdy v danem rezimu otacek.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

Stav tachometru : 19128

STK
-emise naměřeny bez nutnosti sáhnout na karburátor
to, že je to bohatší se projevilo tím, že se hodnoty pohybovaly těsně pod hranicí normy

-brzdy ukázkové

trochu brblání ale bylo:
-nad chybějícím atestem folií na zadních sklech
-chybějící atest na zahrádce
-a zase ten zadní stabilizátor ... asi ho vyndám, beztak tam rachtá a je k prdu neb je vymlácenej a v nějaký podivný poloze

jo a jako na potvoru tam při nastartování ten motor pěkně zahulil :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

jen pro záznam
- vyměněny lanovody ruční brzdy
- vymontován ten vymlácenej a nefunkční stabilizátor zadní nápravy
- nasazena hliníková šroubovací ventilvíka
... a vůbec !

Odpovědět