Sršeň - 1968
Re: Sršeň - 1968
stav tachometru 17912
výměna hlavního brzdového válce, za správný ke kotoučům ( 113611030B, průměr 20,6 )
původní bubnový sice fungoval, ale byl už delší dobu podezřelý a podivně gumový i přes důkladné odvzdušnění
Při následném plnění trubek brzdovkou a odvzdušňování jsem zkusil použít přípravek na "podtlakový způsob",
ale ukázal se jako nepříliš účinný .. tedy na naplnění trubek postačující, ale pro finální odvzdušnění naprosto nepoužitelný.
Vrátil jsem se tedy ke svému osvědčenému způspbu odvzdušňování "tlakovému" a bylo hotovo raz dva.
výměna hlavního brzdového válce, za správný ke kotoučům ( 113611030B, průměr 20,6 )
původní bubnový sice fungoval, ale byl už delší dobu podezřelý a podivně gumový i přes důkladné odvzdušnění
Při následném plnění trubek brzdovkou a odvzdušňování jsem zkusil použít přípravek na "podtlakový způsob",
ale ukázal se jako nepříliš účinný .. tedy na naplnění trubek postačující, ale pro finální odvzdušnění naprosto nepoužitelný.
Vrátil jsem se tedy ke svému osvědčenému způspbu odvzdušňování "tlakovému" a bylo hotovo raz dva.
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
mám najeto zatím jen 300 km na těch nových pístech a válcích
trochu mě znervózňuje, že občas po nastartování jde kouř ze spáleného oleje z výfuku
to se mi dosud na mých motorech nestávalo, pravda, většinou jsem překroužkovával stáré písty a válce
toto je poprvé kdy jsem použil zcela novou sadu
vaše zkušenosti ?
zmizne tento jev potom co se to zajede a sedne si to ?
tlaky jsem ještě neměl čas změřit, ale pocitově to jede a táhne velmi pěkně
trochu mě znervózňuje, že občas po nastartování jde kouř ze spáleného oleje z výfuku
to se mi dosud na mých motorech nestávalo, pravda, většinou jsem překroužkovával stáré písty a válce
toto je poprvé kdy jsem použil zcela novou sadu
vaše zkušenosti ?
zmizne tento jev potom co se to zajede a sedne si to ?
tlaky jsem ještě neměl čas změřit, ale pocitově to jede a táhne velmi pěkně
... a vůbec !
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Sršeň - 1968
...... větší nájezd ukáže..... počkal bych po 2.5 tisíc km a pak začal měřit tlaky..... však to znáš...
Vwase nocni sichta...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sršeň - 1968
Pokud nedal kruhy z kompresoru jako jedno jelito odsud.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sršeň - 1968
Hele když jsem jel prvně do Belgie, tak jsem cestou tam dolejval olej jak divej (cca 2 litry) cestou zpátky už tolik ne a pak si to konečně sedlo.. Cesta 3tis ot a celou dobu stejně 1850km.
AA jsou strašně tvrdý, válce mi sežrali kroužky za cca 20tis km. Ty už jsem měnil, ale válce jsou furt s honovanim
Pokud to nejde jinudy, tak prostě vydrž
AA jsou strašně tvrdý, válce mi sežrali kroužky za cca 20tis km. Ty už jsem měnil, ale válce jsou furt s honovanim
Pokud to nejde jinudy, tak prostě vydrž
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Sršeň - 1968
Dneska to s tou tvrdostí u AA už není tak tragický , ale dřív to tak bývalo. Hlídej olej , ale tak cca do 2 tisíc si to sedne. S tím karavanem bych to hned na syrovém motoru neriskoval.
Re: Sršeň - 1968
díky všem za poznatky a zkušenosti
Ty čmoudíci jsou jen občas, ne při každém startu, tak snad si to dá říct.
Něco ještě najedu v týdnu a v pátek zapřáhnu karavan a jede se.
Ty čmoudíci jsou jen občas, ne při každém startu, tak snad si to dá říct.
Něco ještě najedu v týdnu a v pátek zapřáhnu karavan a jede se.
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
tak prvních 180 km s karavanem (cca 500kg) motor přežil
a přestal čoudit při startech
kopec z lodenice do rudné vyjel na 4-ku
zatim dobry .. tuk tuk
a přestal čoudit při startech
kopec z lodenice do rudné vyjel na 4-ku
zatim dobry .. tuk tuk
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
Stav tachometru 19030
Dojeli jsme domu aj s karavanem, motor vydrzel
Koureni pri startu temer zmizelo.
Myslim ze záběh motoru se zaprazenym karavanem cca 550 kg a celou rodinou v broukovi
muzeme prohlasit za vyrizenej
P.S.
kopec z Mirošovic směr Praha po D1 na 4ku 80km/h bez problému
kopec ze Zbraslavi až na Barrandov po D0 taky na 4ku 80km/h bez problému
lepší už to asi být nemůže
Dojeli jsme domu aj s karavanem, motor vydrzel
Koureni pri startu temer zmizelo.
Myslim ze záběh motoru se zaprazenym karavanem cca 550 kg a celou rodinou v broukovi
muzeme prohlasit za vyrizenej
P.S.
kopec z Mirošovic směr Praha po D1 na 4ku 80km/h bez problému
kopec ze Zbraslavi až na Barrandov po D0 taky na 4ku 80km/h bez problému
lepší už to asi být nemůže
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sršeň - 1968
Kolik ti to papá když jedeš plně naložený plus karavan?
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Sršeň - 1968
Pokud dojedeš na jednu nádrž i z Mloka domu, tak asi dobrý
Naposledy upravil(a) Pekař z Boščehrada dne 24 črc 2022, celkem upraveno 1 x.
Re: Sršeň - 1968
K Mlokovi a zpet jsem celou nadrz nikdy nevyjel ani s puvodnim motorem.
Kopec z Lodenice do Rudne jsme ted vyfrceli taky na 4ku i s boudou bez nutnosti radit.
Ted cestou na jih (Veseli nad Luznici) a zpet to taky celou nadrz nesezralo.
Radit jsem ale musel ve "Votičáku" ten jsme nedali.
A teplota oleje taky dobra, nedostal jsem se v kopcich pres 110 stupnu i v tom vedru.
Spotreba se zapřaženým a naloženým karavanem by mohla byt treba tak 12...... 15 to není určitě
Smes mam zcela jiste bohatsi,
V utery jdu na stk a emise, tak se uvidi jak moc jsem se pri serizovani netrefil.
Zatim jediný nedostatek je trochu rosící ventil víko na pravé straně, ale nic zásadního, dlabu na to, sem tam to otřu a hotovo.
Kopec z Lodenice do Rudne jsme ted vyfrceli taky na 4ku i s boudou bez nutnosti radit.
Ted cestou na jih (Veseli nad Luznici) a zpet to taky celou nadrz nesezralo.
Radit jsem ale musel ve "Votičáku" ten jsme nedali.
A teplota oleje taky dobra, nedostal jsem se v kopcich pres 110 stupnu i v tom vedru.
Spotreba se zapřaženým a naloženým karavanem by mohla byt treba tak 12...... 15 to není určitě
Smes mam zcela jiste bohatsi,
V utery jdu na stk a emise, tak se uvidi jak moc jsem se pri serizovani netrefil.
Zatim jediný nedostatek je trochu rosící ventil víko na pravé straně, ale nic zásadního, dlabu na to, sem tam to otřu a hotovo.
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
nedalo mi to
protože jsem ujel dost kilometrů aniž bych sáhl na karburátor, zajímalo mě, zda "to" nemám moc bohaté
okraj je sice černý, ale jiskřiště je hnědé
tak to nebude s tou bohatostí tak hrozné.
protože jsem ujel dost kilometrů aniž bych sáhl na karburátor, zajímalo mě, zda "to" nemám moc bohaté
okraj je sice černý, ale jiskřiště je hnědé
tak to nebude s tou bohatostí tak hrozné.
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sršeň - 1968
Taky řeším bohatost protože Bruno sice jezdí se 16náctkou jako vítr, ale spotřeba mě vychází na víc jak 10l. Svíčky mám na tom podobně.
Každý celek se skládá z detailů.