Sršeň - 1968

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

stav tachometru 17912

výměna hlavního brzdového válce, za správný ke kotoučům ( 113611030B, průměr 20,6 )
původní bubnový sice fungoval, ale byl už delší dobu podezřelý a podivně gumový i přes důkladné odvzdušnění

Při následném plnění trubek brzdovkou a odvzdušňování jsem zkusil použít přípravek na "podtlakový způsob",
ale ukázal se jako nepříliš účinný .. tedy na naplnění trubek postačující, ale pro finální odvzdušnění naprosto nepoužitelný.

Vrátil jsem se tedy ke svému osvědčenému způspbu odvzdušňování "tlakovému" a bylo hotovo raz dva.
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

mám najeto zatím jen 300 km na těch nových pístech a válcích

trochu mě znervózňuje, že občas po nastartování jde kouř ze spáleného oleje z výfuku
to se mi dosud na mých motorech nestávalo, pravda, většinou jsem překroužkovával stáré písty a válce
toto je poprvé kdy jsem použil zcela novou sadu

vaše zkušenosti ?
zmizne tento jev potom co se to zajede a sedne si to ?

tlaky jsem ještě neměl čas změřit, ale pocitově to jede a táhne velmi pěkně
... a vůbec !

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od udeeska »

...... větší nájezd ukáže..... počkal bych po 2.5 tisíc km a pak začal měřit tlaky..... však to znáš...
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od OB »

Bud v klidu, jak to zajedeš bude po kouři.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Sam »

OB píše:
11 črc 2022
Bud v klidu, jak to zajedeš bude po kouři.
Pokud nedal kruhy z kompresoru jako jedno jelito odsud. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

OB píše:
11 črc 2022
Bud v klidu, jak to zajedeš bude po kouři.
Ok, zaprahnu za to karavan a bude to zajety hned :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od wally »

Hele když jsem jel prvně do Belgie, tak jsem cestou tam dolejval olej jak divej (cca 2 litry) cestou zpátky už tolik ne a pak si to konečně sedlo.. Cesta 3tis ot a celou dobu stejně 1850km.
AA jsou strašně tvrdý, válce mi sežrali kroužky za cca 20tis km. Ty už jsem měnil, ale válce jsou furt s honovanim :lol:
Pokud to nejde jinudy, tak prostě vydrž :roll: :lol: :lol:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
VWenca
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 488
Registrován: 19 bře 2005
Bydliště: Lounsko

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od VWenca »

Dneska to s tou tvrdostí u AA už není tak tragický , ale dřív to tak bývalo. Hlídej olej , ale tak cca do 2 tisíc si to sedne. S tím karavanem bych to hned na syrovém motoru neriskoval.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

díky všem za poznatky a zkušenosti

Ty čmoudíci jsou jen občas, ne při každém startu, tak snad si to dá říct.
Něco ještě najedu v týdnu a v pátek zapřáhnu karavan a jede se.
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

to je furt něco :)
dneska rupnul náhon tachometru
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

tak prvních 180 km s karavanem (cca 500kg) motor přežil
a přestal čoudit při startech
kopec z lodenice do rudné vyjel na 4-ku

zatim dobry .. tuk tuk
... a vůbec !

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od OB »

Držím palce
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

Stav tachometru 19030

Dojeli jsme domu aj s karavanem, motor vydrzel
Koureni pri startu temer zmizelo.
Myslim ze záběh motoru se zaprazenym karavanem cca 550 kg a celou rodinou v broukovi
muzeme prohlasit za vyrizenej :)

P.S.
kopec z Mirošovic směr Praha po D1 na 4ku 80km/h bez problému
kopec ze Zbraslavi až na Barrandov po D0 taky na 4ku 80km/h bez problému
lepší už to asi být nemůže :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od OB »

Tak paráda, myslím, že jsi spokojenej.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od lišák »

Kolik ti to papá když jedeš plně naložený plus karavan?
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

lišák píše:
23 črc 2022
Kolik ti to papá když jedeš plně naložený plus karavan?
to nevim :) a asi to ani vědět nechci :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2488
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Pokud dojedeš na jednu nádrž i z Mloka domu, tak asi dobrý :D
Naposledy upravil(a) Pekař z Boščehrada dne 24 črc 2022, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

K Mlokovi a zpet jsem celou nadrz nikdy nevyjel ani s puvodnim motorem.
Kopec z Lodenice do Rudne jsme ted vyfrceli taky na 4ku i s boudou bez nutnosti radit.
Ted cestou na jih (Veseli nad Luznici) a zpet to taky celou nadrz nesezralo.
Radit jsem ale musel ve "Votičáku" ten jsme nedali.
A teplota oleje taky dobra, nedostal jsem se v kopcich pres 110 stupnu i v tom vedru.

Spotreba se zapřaženým a naloženým karavanem by mohla byt treba tak 12...... 15 to není určitě :)
Smes mam zcela jiste bohatsi,
V utery jdu na stk a emise, tak se uvidi jak moc jsem se pri serizovani netrefil.

Zatim jediný nedostatek je trochu rosící ventil víko na pravé straně, ale nic zásadního, dlabu na to, sem tam to otřu a hotovo.
Přílohy
294916334_835951917382150_4379186763942307964_n.jpg
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

nedalo mi to :)

protože jsem ujel dost kilometrů aniž bych sáhl na karburátor, zajímalo mě, zda "to" nemám moc bohaté
okraj je sice černý, ale jiskřiště je hnědé
tak to nebude s tou bohatostí tak hrozné.
Přílohy
svicka.jpg
... a vůbec !

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od lišák »

Taky řeším bohatost protože Bruno sice jezdí se 16náctkou jako vítr, ale spotřeba mě vychází na víc jak 10l. Svíčky mám na tom podobně.
P5010401.JPG
P5010401.JPG (154.37 KiB) Zobrazeno 1479 x
Každý celek se skládá z detailů.

Odpovědět