Sršeň - 1968
vcera se jaro zeptalo "copak si delal v zime"
tak sem se zastydel ze nic moc a mazal sem na zakladnu
- vyklizenej kufr
- nadrz venku
- brzdy odpojeny
- rizeni rozebrany
- naprava povolena
doufam ze o vikendu najdu nejaky dalsi dve ruce ktery mi ji pomuzou sundat a nasadit tu novou
P.S. bez toho vyndani nadrze to fakt neslo (a ja myslel ze to pujde)
P.S.S az budete menit tlumice, nezapomente poradne promazat ty trubicky a srouby ktery je drzej, pri rozebirani to vyrazne ulehci praci.
tak sem se zastydel ze nic moc a mazal sem na zakladnu
- vyklizenej kufr
- nadrz venku
- brzdy odpojeny
- rizeni rozebrany
- naprava povolena
doufam ze o vikendu najdu nejaky dalsi dve ruce ktery mi ji pomuzou sundat a nasadit tu novou
P.S. bez toho vyndani nadrze to fakt neslo (a ja myslel ze to pujde)
P.S.S az budete menit tlumice, nezapomente poradne promazat ty trubicky a srouby ktery je drzej, pri rozebirani to vyrazne ulehci praci.
... a vůbec !
anabaze pokracuje
laborovani se 3-mi karburatory 34 PICT 3
laborovani se stremi rozdelovaci JFUD a tusim snad FUR
nic nepomahalo, tak sem si rek ze uz to muzou bejt jedine svicky
Nu coz, vezmeme novy a vymenime. Ale ouha, na 3 a 4 valci jdou povolit nejak ztuha. Divny. Zkusime ohrat motor, treba to za tepla pujde lip.
Hmm tak nejde. Tak to zkusime opatrne stylem tam zpatky tam zpatky
treba je to fakt jenom zatuhly.
Hmm tak neni. svicky jsou venku i se zavitama
Haleluja, me z toho mrdne.
http://www.ivankukamarade.cz/jak-jsme-s ... i-zuk.html
laborovani se 3-mi karburatory 34 PICT 3
laborovani se stremi rozdelovaci JFUD a tusim snad FUR
nic nepomahalo, tak sem si rek ze uz to muzou bejt jedine svicky
Nu coz, vezmeme novy a vymenime. Ale ouha, na 3 a 4 valci jdou povolit nejak ztuha. Divny. Zkusime ohrat motor, treba to za tepla pujde lip.
Hmm tak nejde. Tak to zkusime opatrne stylem tam zpatky tam zpatky
treba je to fakt jenom zatuhly.
Hmm tak neni. svicky jsou venku i se zavitama
Haleluja, me z toho mrdne.
http://www.ivankukamarade.cz/jak-jsme-s ... i-zuk.html
... a vůbec !
Takze srsen opet jezdi
svicky nove, situace je lepsi ale ....
jedu po dlouhe rovine, cca 70-80, jen tak lechtam plyn
v momente kdy se rozhodnu zrychlit a seslapnu plyn
auto zabere ale v zapeti vykonove ztrati a pak znovu postupne zabira a rozjizdi se
uz to neni tak markantni ze by to cukalo a skubalo, ale porad to tam je
tak uz nevim, porad se motam dokolecka
svicky nove, situace je lepsi ale ....
jedu po dlouhe rovine, cca 70-80, jen tak lechtam plyn
v momente kdy se rozhodnu zrychlit a seslapnu plyn
auto zabere ale v zapeti vykonove ztrati a pak znovu postupne zabira a rozjizdi se
uz to neni tak markantni ze by to cukalo a skubalo, ale porad to tam je
tak uz nevim, porad se motam dokolecka
... a vůbec !
tak dnesni vecer jsem zasvetil testovani
jezdil sem asi 2 hodiny po okruhu Barrandov - Letiste a zpet
a zkousel a steloval nahoru dolu doleva doprava
kdyz uz sem to pomalu vzdaval ze to fakt nepujde
tak se to najednou chytlo, zacalo to tahnout jako krava a cukani zmizelo
no a vysledek
- bohatost (malej) 1,5 otacky
- vzduch (velkej) 3,75 otacky
- predstih zase vetsi nez je predepsano
- palivo Special BA91
cesta do Blanska proveri
jezdil sem asi 2 hodiny po okruhu Barrandov - Letiste a zpet
a zkousel a steloval nahoru dolu doleva doprava
kdyz uz sem to pomalu vzdaval ze to fakt nepujde
tak se to najednou chytlo, zacalo to tahnout jako krava a cukani zmizelo
no a vysledek
- bohatost (malej) 1,5 otacky
- vzduch (velkej) 3,75 otacky
- predstih zase vetsi nez je predepsano
- palivo Special BA91
cesta do Blanska proveri
... a vůbec !
mno tak uz sem dlouho koukam nic nedelal. tak sem dneska pod to vlezl
unik oleje kolem polos, takze pretesnujeme (krouzky, simerinky, cervenej silikon) zadny srani s mladou pani
pri blizsim pohledu na "lak" nutno konstatovat ze i pres "celozimni" garazovani v suche a vetrane garazi koroze vitezi na vsech frontach a jarni kvety puci vsude mozne
(seru na to, ratlook muj cil )
a co me teda sere ze vseho nejvic
presne pred rokem sem daval jinou prevodovku, s novými manzetami na polonapravach a dneska sem zjistil ze jedna ta manzeta je normalne zpuchrela a praskla na tu druhou sem se radsi nedival ... no nemam silu na to abych to menil, seru na to - ocisteno, odmasteno, pritel Rotabond vyresil
uz me to nebavi, budu jezdit, dokud se nerozpadne, pak si postavim jiny
unik oleje kolem polos, takze pretesnujeme (krouzky, simerinky, cervenej silikon) zadny srani s mladou pani
pri blizsim pohledu na "lak" nutno konstatovat ze i pres "celozimni" garazovani v suche a vetrane garazi koroze vitezi na vsech frontach a jarni kvety puci vsude mozne
(seru na to, ratlook muj cil )
a co me teda sere ze vseho nejvic
presne pred rokem sem daval jinou prevodovku, s novými manzetami na polonapravach a dneska sem zjistil ze jedna ta manzeta je normalne zpuchrela a praskla na tu druhou sem se radsi nedival ... no nemam silu na to abych to menil, seru na to - ocisteno, odmasteno, pritel Rotabond vyresil
uz me to nebavi, budu jezdit, dokud se nerozpadne, pak si postavim jiny
... a vůbec !
behem vyletu na Broukani me za mnou jedouci ridic upozornil ze mi to desne smrdi a ze mam prilis bohatou smes.
A skutecne, svicky cerny jak uhel. Tak sem to trosku prisrktil
hodnoty nastaveni karburatoru jsou zajimavy
bohatost 0,75 otacky
volnobeh 5 otacek
predstih nepatrne vetsi nez je znacka na remenici
chod motoru bez vyraznych zmen
a svicky dostaly pekne vypalenou cihlovou barvu
A skutecne, svicky cerny jak uhel. Tak sem to trosku prisrktil
hodnoty nastaveni karburatoru jsou zajimavy
bohatost 0,75 otacky
volnobeh 5 otacek
predstih nepatrne vetsi nez je znacka na remenici
chod motoru bez vyraznych zmen
a svicky dostaly pekne vypalenou cihlovou barvu
... a vůbec !
jen poznamky pro sklerotika
Stav tachometru 50200 km
- novy olej Castroj LX + Wurth aditivum
8.7.2007 - omlacenej spodek v orientacnim zavodu, ohnutej stabilizator jeste vic (zatim bez opravy)
2.8.2007 - instalovan vypulirovanej karburator (ultrazvuk)
nastaven do tovarnich hodnot jeste pred nasazenim do auta
po nastartovani nebylo treba dal stelovat
problemy s nedrzenim volnobehu zmizely (cca 800-900 otacek)
chod motoru se zkultivoval, rachtani vesele pokracuje
Stav tachometru 50200 km
- novy olej Castroj LX + Wurth aditivum
8.7.2007 - omlacenej spodek v orientacnim zavodu, ohnutej stabilizator jeste vic (zatim bez opravy)
2.8.2007 - instalovan vypulirovanej karburator (ultrazvuk)
nastaven do tovarnich hodnot jeste pred nasazenim do auta
po nastartovani nebylo treba dal stelovat
problemy s nedrzenim volnobehu zmizely (cca 800-900 otacek)
chod motoru se zkultivoval, rachtani vesele pokracuje
... a vůbec !