Sršeň - 1968

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od lišák »

Olan47 píše: No není to důležité.......ale úplně se mi nechce věřit, že ten rozdíl v opěrákách 3cm je daný průhybem tyče.
A není to právě tím o čem píše evinsen?
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Herbie »

Ty zavity na boku karoserie jsou kazdy jiny, a to tak ze hodne jiny. Nechce se mi verit ze by se darilo tak casto zamenovat sroub pro pasy to je snad M12 s jemnym zavitem se sroubem pro operadlo to je obycejna M8, akorat ze sroub ma osazeni.
Navic to tam pak nepasuje fakt hodne :)

Byl jsem prekvapen jak snadno lze tu trubku v operadle ohnout / dopasovat. Stacilo jen operadlo sklopit dolu bez sedaku, vzit stangli a oprit se o to proti karoserii pod sedackou a bylo.
V mem pripade jsem potreboval 2 cm "nahoru".
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Olan47
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 721
Registrován: 16 říj 2016
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Olan47 »

Herbie píše:Ty zavity na boku karoserie jsou kazdy jiny, a to tak ze hodne jiny. Nechce se mi verit ze by se darilo tak casto zamenovat sroub pro pasy to je snad M12 s jemnym zavitem se sroubem pro operadlo to je obycejna M8, akorat ze sroub ma osazeni.
Navic to tam pak nepasuje fakt hodne :)

Byl jsem prekvapen jak snadno lze tu trubku v operadle ohnout / dopasovat. Stacilo jen operadlo sklopit dolu bez sedaku, vzit stangli a oprit se o to proti karoserii pod sedackou a bylo.
V mem pripade jsem potreboval 2 cm "nahoru".
Vždyť říkám, že se nebudu divit ničemu :-):-):-)
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Herbie »

sakra to to letí
Přílohy
S broukem po 20.letech2.jpg
... a vůbec !

Holandan
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 731
Registrován: 10 říj 2007

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Holandan »

Dobře TY! =D>

Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Sam »

No ty kokso. To je pekny casosber. =D>
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2488
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Sam píše:No ty kokso. To je pekny casosber. =D>
Jsem zvedavej na 2029, 2039, 2049... :D

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od udeeska »

.....tak tady se jasně potvrzuje rčení, že "stará láska nerezaví" zatímco se u Honzy v ložnici za tu dobu vystřídalo pět manželek a čtyři milenky.... :D
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Herbie »

Stav tachometru 15000

Výměna oleje - Shell Helix 15W-40
Výměna "pastičky na myši" + přetěsnění
Kontrola ventilových vůlí - v normálu
Prostor pod ventil víky naprosto čistý bez karbonu
Svíčky téměř ideální barva (spotřeba kolem 7.5l / 100km)
Kontrola tlaku ve válcích, všechny čtyři mají shodný tlak 8 bar

Potíže s odkapem oleje z přepadu dolů pod motor

Čínské zapalování za pětikilo stále bezchybně funguje :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Herbie »

Tak se nam ti brouci množí
Přílohy
IMG_20200530_171417_1~2.jpg
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Herbie »

Blizi se zase vylet na STK, tak aby tam ze me neodkapaval olej, vyresil jsem to vymenou nalevky oleje za provedeni bez oddechu dolu pod auto.
No a protoze motor jinak funguje vyborne, tak to dal resit nebudu.
Přílohy
IMG_20200625_171341_1.jpg
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Herbie »

Tak mame po STK (tachometr 15224)

Jak jste mnozi uz jiste zjistili, pritvrdili ohledne samolepek na zadnich bocnich oknech.

Me primhourili oko a nechali me projit s takovouhle kamuflazi
Přílohy
IMG_20200723_082854.jpg
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Herbie »

Slovensko / Goral 2020
ujeto 1452 km ve 3 dnech

odvětrání tlakujícího karteru vyřešeno filtrem z Mexikánce
únik oleje pod auto = nula

spotřeba horší než loni 8,435 l/100km
možná to bylo jen způsobeno svižnou jízdou
ale dva další brouky, co jeli se mnou a mají 16tky motory, jsem brzdil ne výkonem, ale rychle stoupající teplotou oleje :)
každopádně po dálnicích furt 110-120 km/h , teplota oleje 110-120 stupnu celsiových
Přílohy
IMG_20200726_192956_1.jpg
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Herbie »

Jo a to čínský zapalování pořád funguje i po více než 6.700 km :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Herbie »

natrefil jsem na jedno pravěké foto z roku 2003 :)
Přílohy
n02.jpg
n02.jpg (150.96 KiB) Zobrazeno 4757 x
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň

Příspěvek od Herbie »

Alespon jeden brouk z nasi staje pred par dny vykoukl z garaze.
Pred jizdou probehla dukladna kontrola.
Přílohy
IMG_20210411_155512_1.jpg
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

nic neděláme, nejezdíme, ale aspon jsme to umyli, kdybychom náhodou chtěli jet do VWodokrt
Přílohy
001.jpg
001.jpg (137.51 KiB) Zobrazeno 3605 x
... a vůbec !

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od OB »

Tak jak Herbie? Kulil jsi to po dálnici, jak jsme se o tom bavili na Vodokrtech?
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

Ano, hnal jsem ho furt, 120-130, misty 140 km/h
teplota vystoupala na 130 stupnu kde uz vicemene zustala

V kopci za Berounem pri rychlosti cca 120 km/h a teplote oleje 130 stupnu motor nekolikrat vynechal a vyplivl oblak koure

Nacez jsem pochopitelne sundal nohu z plynu a cekal co bude dal
ale zadne divne zvuky se z motoru neozyvaly, tak jsem pro jistotu doklouzal do Lodenice a sjel z dalnice a pokracoval po "stary" a nechal motor vychladnout protoze pri volnobehu, ktery najednou padal az k 500 otackam problikla kontrolka tlaku oleje.

Spodek motoru prezil :)

Kazdopadne tlakovani karteru, ktere me provazi jiz delsi dobu
Se pri teto jizde projevilo tak ze olej se tlacil ven zkrz palivovou pumpu a zkrz merku oleje.
Vzduchovy filtr bude asi taky peknej, protoze mam zhora zeblitej i karburator :) ventil viko na leve strane si take mirne odkaplo

No nic, je na case postavit 16tku na "novejsim" bloku ;)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Sršeň - 1968

Příspěvek od Herbie »

ještě poznatek
dnes jsem jel krátkou trasu kolem komína
chytá to sice na brnk, jde krásně pravidelně (čínský zapalování je evidentně ok) ale jede to nějak blbě, zejména v nízkých otáčkách :)

volnoběh i když už jsem přidal otáčku na vzdušníku je dost nízkej, občas klesne k těm 500 ot
zřejmě bude ten karburátor slušně zahnojenej od toho oleje

tak až budu mít chvilku a hlavně chut, tak to sundám a vyčistím
při té příležitosti zkusím i tlaky ve valcích aby se vidělo

jo a vzalo si to zhruba pul litru oleje od pátku :)
... a vůbec !

Odpovědět