Sršeň - 1968
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Dneska jsem se dost zasek na tom, že jsem ausgrechnet neměl závitové očko M12x1,25 a potřeboval protáhnout závit na kulovém čepu.
Takhle blbej rozměr závitu na jednom ze čtyř nových kulových čepů ... GRRR
(tři zbývající mají na brouku obvyklejší M12x1,5)
nakonec oprava jehlovým pilníkem, ale smutnej sem byl, ne že ne
Takhle blbej rozměr závitu na jednom ze čtyř nových kulových čepů ... GRRR
(tři zbývající mají na brouku obvyklejší M12x1,5)
nakonec oprava jehlovým pilníkem, ale smutnej sem byl, ne že ne
... a vůbec !
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Jakej je výrobce kotoučů? Spokojenost?
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
koutouče jsou originály sundané z brouka 1500 (1967) jen opiskované a stočené
brzdiče repasované, provedení ATE s hranatou destičkou
spokojenost nevim, ještě jsem nevyjel
brzdiče repasované, provedení ATE s hranatou destičkou
spokojenost nevim, ještě jsem nevyjel
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Stav tachometru: 9500
-nové čepy na přední nápravě
-nové čepy na řízení
-přední kotoučové brzdy z brouka 1500 z roku 67
-brzdiče repasovány u pana Fignera (viz reference) levný to nebylo (4300,-), ale kvalitní práce
-geometrie přední nápravy (levá strana excentr nadoraz, ale v toleranci)
-zvednutí předku o cca 4 cm
-srovnání a zvednutí zadních unavených torzních tyčí (levá strana 60mm 1 vnější zub, pravá strana 42mm 3 vnitřní zuby nahoru 4 vnější zuby dolu)
-příčka do nárazníku pro tažné zařízení
Další etapa bude montáž a přihlášení tažného
Místní kovář mi zkopíroval všechny chybějící úchyty a příčky (radši jsem to chtěl dvojmo)
Trvalo mu to 4 měsíce, řekl si 5 litrů, ale mám nakonec dvě zkompletovaný tažný.
-nové čepy na přední nápravě
-nové čepy na řízení
-přední kotoučové brzdy z brouka 1500 z roku 67
-brzdiče repasovány u pana Fignera (viz reference) levný to nebylo (4300,-), ale kvalitní práce
-geometrie přední nápravy (levá strana excentr nadoraz, ale v toleranci)
-zvednutí předku o cca 4 cm
-srovnání a zvednutí zadních unavených torzních tyčí (levá strana 60mm 1 vnější zub, pravá strana 42mm 3 vnitřní zuby nahoru 4 vnější zuby dolu)
-příčka do nárazníku pro tažné zařízení
Další etapa bude montáž a přihlášení tažného
Místní kovář mi zkopíroval všechny chybějící úchyty a příčky (radši jsem to chtěl dvojmo)
Trvalo mu to 4 měsíce, řekl si 5 litrů, ale mám nakonec dvě zkompletovaný tažný.
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
máte někdo praktickou zkušenost s tímto provedením "elektronického kladívka" rozdělovače ?
bylo to tak levný že sem to musel koupit
500 Kč
bylo to tak levný že sem to musel koupit
500 Kč
- Přílohy
-
- zapalovani.png (372.2 KiB) Zobrazeno 9503 x
... a vůbec !
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
S tímto levným nemám, ale mám tam od firmy Pertronix
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
A je tam
Trochu překážel výfuk, ale distanční podložka to vyřešila.
Teď jen nějak doladit kabely k zásuvce.
Našel jsem v garáži pěkný kovový průchodky kabelu, tak jen je nějak namotat dostatečně daleko od výfuku.
Trochu překážel výfuk, ale distanční podložka to vyřešila.
Teď jen nějak doladit kabely k zásuvce.
Našel jsem v garáži pěkný kovový průchodky kabelu, tak jen je nějak namotat dostatečně daleko od výfuku.
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Udelal jsem to do podbehu- maly otvor tesne na kabel, na drzak narazniku a vnitrkem narazniku k zasuvce.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Díky za tip .... Elekrika k taznemu zapojena, nakonec to slo i bez vrtani podbehu, nasel jsem skulinu
Taky jsem do rozdelovace nacpal ten elektronickej kontakt. Bylo potreba trochu pripilovat tu hlinikovou desticku pod snimacem, aby nikde nezavazela.
Seridit se podarilo a dokonce to funguje.
Puvodni kladivko a kondik pro jistotu ulozeno do kastliku, kdyby to zdechlo
Jak dlouho to vydrzi fungovat dam vedet.
BTW dobrý tip od pána v závěru videa
Taky jsem do rozdelovace nacpal ten elektronickej kontakt. Bylo potreba trochu pripilovat tu hlinikovou desticku pod snimacem, aby nikde nezavazela.
Seridit se podarilo a dokonce to funguje.
Puvodni kladivko a kondik pro jistotu ulozeno do kastliku, kdyby to zdechlo
Jak dlouho to vydrzi fungovat dam vedet.
BTW dobrý tip od pána v závěru videa
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Stav tachometru 10.060
Emise - trochu vyšší, ale na místě doštelována bohatost
STK - jen lehké doseřízení světel (následek zvýšení předku) .... brzy na jedničku s hvězdičkou
čínský elektonický kontakt v rozdělovači stále funguje
Emise - trochu vyšší, ale na místě doštelována bohatost
STK - jen lehké doseřízení světel (následek zvýšení předku) .... brzy na jedničku s hvězdičkou
čínský elektonický kontakt v rozdělovači stále funguje
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Pieniny 2018
Ujeto celkem 1438 Km v pořádných vedrech
Čínské zapalování stále drží a funguje bezchybně.
Nevydžela pružina na páce spojky vzadu na převodovce.
Díky Kominíkovi a jeho klidnému stylu jízdy jsem tentokrát vůbec neměl problémy s přehříváním motoru.
I spotřeba byla krasnych 8,1 litru
Ujeto celkem 1438 Km v pořádných vedrech
Čínské zapalování stále drží a funguje bezchybně.
Nevydžela pružina na páce spojky vzadu na převodovce.
Díky Kominíkovi a jeho klidnému stylu jízdy jsem tentokrát vůbec neměl problémy s přehříváním motoru.
I spotřeba byla krasnych 8,1 litru
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Onehda se v inzerci strejdy Sambice objevily Sprintstary. Sice jen 3, ale s mensim ET nez mam ja, takze sem je proste musel mit
Pujdou na predek.
Zase omalovanky
Nejak se mi tento druh disku zalibil.
Kdyby se objevily jeste nejake hodne siroke, tak 7-8 palcu, dal bych je i na kajak.
Pujdou na predek.
Zase omalovanky
Nejak se mi tento druh disku zalibil.
Kdyby se objevily jeste nejake hodne siroke, tak 7-8 palcu, dal bych je i na kajak.
... a vůbec !
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 265
- Registrován: 02 zář 2004
- Bydliště: Praha
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Za mne - jedny z nejkrásnějších disků na brouka!
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Třímanské nahoru a dolů 2018
Prvni vylet nasi kempovaci soupravou dopadl dobre
Ukazalo se par drobnych nedostatku na karavanu, jako napriklad malo odolny zamek na dverich karavanu a nedobre fungujici tesneni dveri, ale jinak v pohode.
Motor to celkem zvlada a to i s tou delsi prevodovkou. Stoupani z Lodenice do Rudne do pulky na ctyrku, pak trojka, ale stabilnich 80 km/h.
Prvni vylet nasi kempovaci soupravou dopadl dobre
Ukazalo se par drobnych nedostatku na karavanu, jako napriklad malo odolny zamek na dverich karavanu a nedobre fungujici tesneni dveri, ale jinak v pohode.
Motor to celkem zvlada a to i s tou delsi prevodovkou. Stoupani z Lodenice do Rudne do pulky na ctyrku, pak trojka, ale stabilnich 80 km/h.
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Pieniny 2019
Ujeto celkem 1450 km s krásnou spotřebou 7,5 l/100km
a to i přes svižnou jízdu po dálnicích
čínské zapalování za pětistovku funguje stále bezchybně !
jediná závada mě potkala cestou domů kousek za Pardubicemi, za deště mi upadlo ramínko stěrače Hella.
Ujeto celkem 1450 km s krásnou spotřebou 7,5 l/100km
a to i přes svižnou jízdu po dálnicích
čínské zapalování za pětistovku funguje stále bezchybně !
jediná závada mě potkala cestou domů kousek za Pardubicemi, za deště mi upadlo ramínko stěrače Hella.
- Přílohy
-
- pieniny2019-2.jpg (124.97 KiB) Zobrazeno 6860 x
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Všiml jsem si že éra snížených aut pomalu končí viz debata kolem Skidovo dodávky.
Ano od dubna minulého roku mám brouka zvednutého i já. Předek na maximum co dovolily štelováky na přední nápravě a vzadu na sériovou výšku. To vše kvůli karavanu.
A musím vám říct, jsem z toho trochu smutnej.
Když jedu bez karavanu, tak mi to, jak auto dřív sedělo v zatáčkách, strašne chybí.
Zvlášt cestou přes Makovský průsmyk jsem byl totálně nasranej.
I při rychlé jízdě po dálnici cítím, že to není ono a že toho vzduchu mi pod auto jde nějak moc a nesedí to tak pěkně jako dřív.
No co, skončil čas her, stárneme a priority se mění
Před pár dny jsem instaloval bezpečnostní pásy na zadní sedačku, dnes dokonce instaloval zrcátko ke spolujezdci a vrátil větší volant co jsem před 15 lety získal ještě od Axouna.
Teď už budu jezdit jako páprda
BTW. Zrcátko bylo skoro zadarmo (no nekupte to) označeno jako C-kvalita s epesním nápisem Made in Taiwan vymačnutým do plechu
Jsem zvědav za jak dlouho shnije. Ale třeba překvapí jako ty čínský kšilty co mám na reflektorech a shnít měly už před 5-ti lety a čínský zapalování ala Petronix co pořád ještě funguje.
Ano od dubna minulého roku mám brouka zvednutého i já. Předek na maximum co dovolily štelováky na přední nápravě a vzadu na sériovou výšku. To vše kvůli karavanu.
A musím vám říct, jsem z toho trochu smutnej.
Když jedu bez karavanu, tak mi to, jak auto dřív sedělo v zatáčkách, strašne chybí.
Zvlášt cestou přes Makovský průsmyk jsem byl totálně nasranej.
I při rychlé jízdě po dálnici cítím, že to není ono a že toho vzduchu mi pod auto jde nějak moc a nesedí to tak pěkně jako dřív.
No co, skončil čas her, stárneme a priority se mění
Před pár dny jsem instaloval bezpečnostní pásy na zadní sedačku, dnes dokonce instaloval zrcátko ke spolujezdci a vrátil větší volant co jsem před 15 lety získal ještě od Axouna.
Teď už budu jezdit jako páprda
BTW. Zrcátko bylo skoro zadarmo (no nekupte to) označeno jako C-kvalita s epesním nápisem Made in Taiwan vymačnutým do plechu
Jsem zvědav za jak dlouho shnije. Ale třeba překvapí jako ty čínský kšilty co mám na reflektorech a shnít měly už před 5-ti lety a čínský zapalování ala Petronix co pořád ještě funguje.
- Přílohy
-
- IMG_20190815_201430.jpg (637.96 KiB) Zobrazeno 6671 x
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Dekuji timto Martinovi J. Za zadni operak s aretaci a Stratilkovi za bezpecnostni pas, akce se zdarila
- Přílohy
-
- IMG_20190904_102951.jpg (466.81 KiB) Zobrazeno 6247 x
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Jeste k tomu zadnimu operaku s aretaci pomoci stangle zkrz sedacku.
Onehda to tu resil Olan ve sve 1302 a me to uz dlouho vrtalo hlavou. Proc by sakra v rozmezi tak kratke doby (68-75) delali dva ruzne zadni operaky, tzn dve ruzne vzdalenosti mezi sroubem co drzi operak v karoserii a hornimi uchyty aretace taky v karoserii.
No a je to jasny .... NEDELALI !
U vsech brouku je to stejne. Potiz je v samotnem sedaku. Respektive ve spodni trubce. Je dost mekka a ohebna.
Takze staci trochu hrube sily a operak pasuje jak za mlada
Obrázky pro ilustraci
Onehda to tu resil Olan ve sve 1302 a me to uz dlouho vrtalo hlavou. Proc by sakra v rozmezi tak kratke doby (68-75) delali dva ruzne zadni operaky, tzn dve ruzne vzdalenosti mezi sroubem co drzi operak v karoserii a hornimi uchyty aretace taky v karoserii.
No a je to jasny .... NEDELALI !
U vsech brouku je to stejne. Potiz je v samotnem sedaku. Respektive ve spodni trubce. Je dost mekka a ohebna.
Takze staci trochu hrube sily a operak pasuje jak za mlada
Obrázky pro ilustraci
- Přílohy
-
- IMG-20190813-WA0001.jpg (240.33 KiB) Zobrazeno 6240 x
-
- IMG-20190813-WA0002.jpg (161.49 KiB) Zobrazeno 6239 x
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Ano, všechny sedačky pasují a mají aretace v jednom rozměru. Ale když mi sem jezdí auta co mají opěrák v díře na pásy, už jsem unaven reagovat
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
No není to důležité.......ale úplně se mi nechce věřit, že ten rozdíl v opěrákách 3cm je daný průhybem tyče. Ikdyž já už bych se skoro ničemu nedivil Protože jsem taky nikde nedohledal, proč a kdy by se dělal jiný.........ostatně se zkusím zeptat toho, kdo si ho ode mne odvezl.....to bude zajímavé zjištěníevinsen píše:Ano, všechny sedačky panují a mají aretace v jednom rozměru. Ale když mi sem jezdí auta co mají opěrák v díře na pásy, už jsem unaven reagovat
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977