356B
356B
Kousek zopakuji z jiného topiku, ale pak budou slíbené fotky.
Nepumpujte olej do otáčkoměru, není to nejlevnější.
Náhon otáčkoměru musí být suchý, pro diagnostiku problému vyvrtejte do lanovodu odkapávací otvor, hned u motoru. Pokud poteče olejem, nedoteče do budíku a kapka na podlaze upozorní.
Náhon je již suchý, přišly budíky z opravy a tak šly do auta.
Pokud vám nesedne třmen na šrouby, tak se je nesnažte ohnout, raději pilníkem zvětšete díru ve třmenu.
Já měl budík i třmen, než šel budík na opravu, tak byli spolu a tak jsem, po opravě počítadla a nemožnosti se trefit do dvou děr šrouby na uchycení a do díry náhonu, zvolil metodu, bylo to tam, musí to tam jít. Nedoporučuji, byla to špatná volba.
Přihnul jsem šroub a už to skoro šlo, přihnul ještě chlup a už se vytrhl z plechu a žbluňk, tedy cink, dovnitř budíku. Budík s temovaným rámečekem, po opravě, zapečetěný. Super. Jen s jedním šroubem, druhý chrastí uvnitř. Chvíle beznaděje.
Po úspěšné resuscitaci i z toho nakonec šlo jít ven. Lehnete si na záda, budík nad hlavu a snažíte se šroub naštěrchat do otvoru. Bez šance, ale je tam housing pro osvětlení rychloměru, ten je většího průměru, než 4,5mm pro M4 šroub, tak to zkusím tudy... šel naštěrchat do otvoru. Viděl jsem ho! Kdo zná hry největšího Čecha, tak to je přesně ono, "Blikněte nám. Máte je pane kolego? Ne, ale viděl jsem je". Šroub ovšem nikdy nechtěl se převážit a propadnout ven, jen se tam válel a chechtal se u toho. Zvonkový drátek, smyčku, naštěrchat šroub na kraj otvoru, vložit smyčku a doštěrchat šroub do smyčky ... a podařilo se, na dvacátý pokus, ale podařilo se a šroub byl ven. Svým otvorem zpět nešel, musí se prostrčit zevnitř, má osazenou hlavu a byl tam původně zalisovaný. Tak jsem si pomocí drátku protáhl mezi dírou po žárovce a dírou po šroubu nit, tu omotal do závitu šroubu a přilepil tenkou páskou. Hodil závitem napřed do díry na žárovku a táhnutím za správný konec niti se podařilo šroub dostat do jeho původní polohy. Za správný konec, jinak se koš plní lanem. Tam samozřejmě nedržel, takže zvenku podložka a matička a už tam drží, propilovat otvor na třmenu a už se tam vejde a hurá do auta.
Takže pokud budete smolaři jako já, tak jde to zachránit bez rozborky budíku. Ale rozhodně, pokud nepasují otvory třmenu na šrouby, tak doporučuji zvětšovat otvory. Nikoliv ohýbat šroub, to nechcete zažít.
Nepumpujte olej do otáčkoměru, není to nejlevnější.
Náhon otáčkoměru musí být suchý, pro diagnostiku problému vyvrtejte do lanovodu odkapávací otvor, hned u motoru. Pokud poteče olejem, nedoteče do budíku a kapka na podlaze upozorní.
Náhon je již suchý, přišly budíky z opravy a tak šly do auta.
Pokud vám nesedne třmen na šrouby, tak se je nesnažte ohnout, raději pilníkem zvětšete díru ve třmenu.
Já měl budík i třmen, než šel budík na opravu, tak byli spolu a tak jsem, po opravě počítadla a nemožnosti se trefit do dvou děr šrouby na uchycení a do díry náhonu, zvolil metodu, bylo to tam, musí to tam jít. Nedoporučuji, byla to špatná volba.
Přihnul jsem šroub a už to skoro šlo, přihnul ještě chlup a už se vytrhl z plechu a žbluňk, tedy cink, dovnitř budíku. Budík s temovaným rámečekem, po opravě, zapečetěný. Super. Jen s jedním šroubem, druhý chrastí uvnitř. Chvíle beznaděje.
Po úspěšné resuscitaci i z toho nakonec šlo jít ven. Lehnete si na záda, budík nad hlavu a snažíte se šroub naštěrchat do otvoru. Bez šance, ale je tam housing pro osvětlení rychloměru, ten je většího průměru, než 4,5mm pro M4 šroub, tak to zkusím tudy... šel naštěrchat do otvoru. Viděl jsem ho! Kdo zná hry největšího Čecha, tak to je přesně ono, "Blikněte nám. Máte je pane kolego? Ne, ale viděl jsem je". Šroub ovšem nikdy nechtěl se převážit a propadnout ven, jen se tam válel a chechtal se u toho. Zvonkový drátek, smyčku, naštěrchat šroub na kraj otvoru, vložit smyčku a doštěrchat šroub do smyčky ... a podařilo se, na dvacátý pokus, ale podařilo se a šroub byl ven. Svým otvorem zpět nešel, musí se prostrčit zevnitř, má osazenou hlavu a byl tam původně zalisovaný. Tak jsem si pomocí drátku protáhl mezi dírou po žárovce a dírou po šroubu nit, tu omotal do závitu šroubu a přilepil tenkou páskou. Hodil závitem napřed do díry na žárovku a táhnutím za správný konec niti se podařilo šroub dostat do jeho původní polohy. Za správný konec, jinak se koš plní lanem. Tam samozřejmě nedržel, takže zvenku podložka a matička a už tam drží, propilovat otvor na třmenu a už se tam vejde a hurá do auta.
Takže pokud budete smolaři jako já, tak jde to zachránit bez rozborky budíku. Ale rozhodně, pokud nepasují otvory třmenu na šrouby, tak doporučuji zvětšovat otvory. Nikoliv ohýbat šroub, to nechcete zažít.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: 356B
Přesně tak, jedna mřížka, tedy ještě T5, ale již B roku 1960.
V určitém smyslu nechtěná koupě, po tom co se člověk snažil mít rezervu pro pozdější věk nebo pro nějakou mimořádnost a inflace tuto snahu začala likvidovat. Na investici do normální nemovitosti by to nestačilo a investovat do byznysu s chudobou jsem nechtěl. Tak je v garáži tento přírůstek.
Fotka při koupi:
V určitém smyslu nechtěná koupě, po tom co se člověk snažil mít rezervu pro pozdější věk nebo pro nějakou mimořádnost a inflace tuto snahu začala likvidovat. Na investici do normální nemovitosti by to nestačilo a investovat do byznysu s chudobou jsem nechtěl. Tak je v garáži tento přírůstek.
Fotka při koupi:
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15464
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 356B
Hmm, hezký babolap. T5 má své kouzlo, že to už nevypadá jako kočár z Vídně a už se s tím dá normálně jezdit. Co tam máš za motor ? Barva je původní ?
PS: Na rok 1960 bych měl origo katalog dílů a tovární příručku.Kdyby byl zájem, mohl bych se přes léto hecnout a udělat kopii.
PS: Na rok 1960 bych měl origo katalog dílů a tovární příručku.Kdyby byl zájem, mohl bych se přes léto hecnout a udělat kopii.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 356B
Motor není původní, je tam 75koní, ale měl být 90. Karbecy, stabilizátor zadní nápravy zůstaly z původního, ale někdo hodně dávno tam šoupnul 75 koně.
Katalog dílů jsem dokázal stáhnout v pdf, ale příručku nemám, zatím je mimo moje možnosti. Vše na to auto je neskutečná raketa a hemží se to podvodníky na všech frontách. To jsem na VW scéně nezažil. Několik podvodů jsem odhalil bez ztráty kytičky a některý byly fakt dobrý, včetně "reálných" záruk, živé firmy... na jednu levnější jsem ale skočil, chvilka nepozornosti a 200 éček v háji...
Chtěl bych aby byla mechanicky v pořádku, ale zvenku dobovka. Lak nevím, něco je stříknuté, ale něco bude asi originál. Ale zvenku je tak nádherně ošumtěnej...
Dnes už zadek vypadá takto, takže je volný dobový tunningový výfuk, ten je sundanej. Prostě laufy musí nárazníkem. Je tam navíc ještě trubka, dobová úprava.
Katalog dílů jsem dokázal stáhnout v pdf, ale příručku nemám, zatím je mimo moje možnosti. Vše na to auto je neskutečná raketa a hemží se to podvodníky na všech frontách. To jsem na VW scéně nezažil. Několik podvodů jsem odhalil bez ztráty kytičky a některý byly fakt dobrý, včetně "reálných" záruk, živé firmy... na jednu levnější jsem ale skočil, chvilka nepozornosti a 200 éček v háji...
Chtěl bych aby byla mechanicky v pořádku, ale zvenku dobovka. Lak nevím, něco je stříknuté, ale něco bude asi originál. Ale zvenku je tak nádherně ošumtěnej...
Dnes už zadek vypadá takto, takže je volný dobový tunningový výfuk, ten je sundanej. Prostě laufy musí nárazníkem. Je tam navíc ještě trubka, dobová úprava.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15464
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 356B
Hmm, to je nemilé. U starých VW je tomu podobně. Jednou jsem na Kleinanziege našel i svoje vlastní věci na prodej
Lovíš na Ebay ? tam je povětšinou ochrana kupujícího. Kleinanziege je hop/trop.
Lovíš na Ebay ? tam je povětšinou ochrana kupujícího. Kleinanziege je hop/trop.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 356B
Ebay byla dobrá, když poštovné z USA a clo a DPH nebylo vraždou. Tady je nejvíce asi na kleinazeige, mají nově ochranu, ale jen pro Němce.
Takže jednoduché, od té doby jedině Paypal s ochranou kupujícího, platím sice více, ale vyplatí se to. Bohužel.
Nejvíc mi na tom vadilo, že Paypal ty zloděje pasivně podporuje. Na nějakém fóru jsem našel víc podobných zkušeností a podiv nad praktikami Paypalu. Nepodporuje zlodějny aktivně, ale minimálně pasivně. Zvolil jsem nechráněnou platbu, OK, moje volba, nebudou mi hradit ztrátu, to chápu, ale bylo nás více, co se divilo, že Paypal proti nahlášeným zlodějům nic nedělá. Ne, že by mi vrátil prachy, ale neruší jim účty a tím je minimálně pasivně podporuje. Nic neporušuje, ale je to amorální. Tedy doufám, že je podporuje jen pasivně. V tomto je svět divnej, dřív byl zloděj zloděj a styděl se, dnes to není pohana a Paypal z toho profituje, takže je nechce potírat, snad je dokonce neplatí. Takže z otočené koruny raději zaplatíš 4% a to je masakr, když vezmeš kolik protočí peněz. Takže se zloděj někomu vyplatí. Překvapilo mne, že je toho kolem Porsche tolik. U busíka jsem jednou přišel taky asi o 150eur, ale tam si do dnes myslím, že nešlo o primární krádež, spíš se mi jeví, že někdo rozjel obchod, na který neměl a mně to chytlo ve fázi konce. Ale u Porsche to byl tachometr, motor, ten dokonce dvakrát. A ještě něco prý z Anglie. Na ten, tedy rychloměr, jsem sedl na lep. A ten jeden motor byl docela sofistikovaný, podvržená reálná firma, co o tom netušila se speciální ochranou kupujícího.
Nejšílenější je, že když už je jasné, že jde o podvod, když už je jasné, že to ví obě strany, tak ten prodejce pořád hraje hru, že je to v pořádku, dokonce ti dá telefon, fyzickou adresu, kde si motor můžeš prohlédnout, vyzvednout, zaplatíš cash .... toto prostě nechápu, to je mi tak cizí...
Bohužel se musí přečalounit přední sedačky. Mám koženku, vypadá jak originál, možná dokonce je, ale bohužel nový originál. Takže budu muset sedačky pak nějak zašpinit, zašpinit nešpinitelně. Asi černou barvu na kůži, natřít a okamžitě utřít, ať jsou jen špinavé póry. Polstry, zadní sedačky, i záda předních jsou v pořádku, dokonce původní koberce. Manželku stáli několik hodin času, jak látala...
Takže jednoduché, od té doby jedině Paypal s ochranou kupujícího, platím sice více, ale vyplatí se to. Bohužel.
Nejvíc mi na tom vadilo, že Paypal ty zloděje pasivně podporuje. Na nějakém fóru jsem našel víc podobných zkušeností a podiv nad praktikami Paypalu. Nepodporuje zlodějny aktivně, ale minimálně pasivně. Zvolil jsem nechráněnou platbu, OK, moje volba, nebudou mi hradit ztrátu, to chápu, ale bylo nás více, co se divilo, že Paypal proti nahlášeným zlodějům nic nedělá. Ne, že by mi vrátil prachy, ale neruší jim účty a tím je minimálně pasivně podporuje. Nic neporušuje, ale je to amorální. Tedy doufám, že je podporuje jen pasivně. V tomto je svět divnej, dřív byl zloděj zloděj a styděl se, dnes to není pohana a Paypal z toho profituje, takže je nechce potírat, snad je dokonce neplatí. Takže z otočené koruny raději zaplatíš 4% a to je masakr, když vezmeš kolik protočí peněz. Takže se zloděj někomu vyplatí. Překvapilo mne, že je toho kolem Porsche tolik. U busíka jsem jednou přišel taky asi o 150eur, ale tam si do dnes myslím, že nešlo o primární krádež, spíš se mi jeví, že někdo rozjel obchod, na který neměl a mně to chytlo ve fázi konce. Ale u Porsche to byl tachometr, motor, ten dokonce dvakrát. A ještě něco prý z Anglie. Na ten, tedy rychloměr, jsem sedl na lep. A ten jeden motor byl docela sofistikovaný, podvržená reálná firma, co o tom netušila se speciální ochranou kupujícího.
Nejšílenější je, že když už je jasné, že jde o podvod, když už je jasné, že to ví obě strany, tak ten prodejce pořád hraje hru, že je to v pořádku, dokonce ti dá telefon, fyzickou adresu, kde si motor můžeš prohlédnout, vyzvednout, zaplatíš cash .... toto prostě nechápu, to je mi tak cizí...
Bohužel se musí přečalounit přední sedačky. Mám koženku, vypadá jak originál, možná dokonce je, ale bohužel nový originál. Takže budu muset sedačky pak nějak zašpinit, zašpinit nešpinitelně. Asi černou barvu na kůži, natřít a okamžitě utřít, ať jsou jen špinavé póry. Polstry, zadní sedačky, i záda předních jsou v pořádku, dokonce původní koberce. Manželku stáli několik hodin času, jak látala...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15464
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 356B
Kleinanziege je prorostlá podvodmými účty, stejně jako český bazoš, když hledáš grafické karty nebo iphone. Jeden čas jsem se bavil tím, že jsem hlásil podvodné inzeráty na raritní KDF a VW díly. Každý den několik fake inzerátů. Po dvou týdnech mne to přestalo bavit, nula reakce ze strany tehdy ještě Ebay, kterému kleinanziege patřil. Paypal jsem přestal používat. Je to jako používat cedník na nabírání vody. Nebo stravenky u nás. Odírá to jak odesílatele, tak příjemce. Obchoduji čistě v EUR a přesto mi to nesmyslně jak jen to je možné, konvertuje na CZK a pak zpět na EUR, ze všeho pak poplatky a nevýhodné kurzy. Posílám proto jen na účet a protože za ty roky většinu prodejců s brezlíma věcma znám osobně, nebo podle jmen, nemám problém. Také pomáhá když v prvním kontaktu píšu, že si pro věc zajedu osobně a zaplatím cash a ať pošlou telefon. Často to podvodníky odfiltruje, těm tento postup nevyhovuje.
A pak samozřejmě zdravý rozum. Pokud se roky prodávají mávátka za 1.5-2tis eur, těžko věřit prodejci, co je nabízí za 700eur.
A pak samozřejmě zdravý rozum. Pokud se roky prodávají mávátka za 1.5-2tis eur, těžko věřit prodejci, co je nabízí za 700eur.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 356B
Tam kde mám důvěru, tak se snažím převodem, kde o člověku nevím nic, nejsou reference a není to ebay, tak raději platím lichvářům z Paypalu.
Podseknuté ceny jsou dobrým vodítkem, já naletěl, když byla nižší, ale přitom pořád reálná. A nešlo o podvržený účet, ale hacnutý, takže ten prodejce měl reálnou ověřitelnou historii. Paradoxně, jak jsem odeslal platbu, tak mi za hodinu dvě přišlo varování z portálu, že účet prodejce může být hacknutý, pak zavedli ochranu kupujícího, nasadili si add 4%, ale jen pro DE. Udělali sice opatření, ale jeho cena pro zákazníka je taková, že jsou asi hackerům vděčni.
Jeden čas dobře fungovalo vyhledání fotky z inzerátu, zjistil si, že jsou někoho jiného. Ale když jsem to zkoušel posledně, tak jsem měl dojem, že google už tak dobře neodpovídá. Ale je to jen dojem. On je s paypalem jedno hnízdo, tak jim možná nevyhovovala možnost si něco takto ověřit. Díky tomu jsem přišel na jeden falešný motor a to byl fakt dobrý podvod, ale google vyhrabal, že původně byla fotka použita snad v roce 2010 na aukci v USA. A chlapík mi dal adresu, telefon, přijeď zaplať cash není problém, akorát bydlel 20km od Afriky, sice v Evropě, ale na dohled Africe. Klidně poslal další fotky, ze stejné aukce, a pak navrhl reálnou speditérskou firmu, která zprostředkovává ochranu kupujícího. Podvržené webovky reálné firmy. Fy jsi naše, na Streetview a byla speditérská. Ale jelikož šlo o balík, tak jsem byl hodně opatrný a vyplatilo se. První mne znejistěly ty webovky, já neumím dokonale, tedy umím spíš velmi nedokonale anglicky, ale na webovkách s reálnou místní doménou (EU) jsem našel podivnosti. Bylo to moc peněz a tak jsem si četl i VOP milion mikropísmenek a ty byly ošulený. Byly tam chyby, bylo vidět, že byly okopírovány a přizpůsobeny spediční firmě a naštěstí blbě. Prostě chyby typu CTRL+C CTRL+V. Vytuněné byly jen záložky o službě, ceníky, doprava, jak funguje ochrana kupujícího, ale VOP co nikdo nečte odflákl, a jsem za to vděčný. A pak google potvrdil pozadí fotky a měl jsem jistotu, zeptal jsem se odkud motor má. Naštěstí si vymyslel pohádku, udělal chybu nenapsal, že jej koupil pro svůj projekt před lety v USA. Naštěstí. Kdyby přiznal, že je z USA z aukce, tak by mně znejistěl. A cenu měl nasazenou velmi dobře, nebyla absurdně nízká, byla aby právě nalákala. Těch motorů není moc a podstatnou část ceny bude tvořit doprava, cena říkala může to být a nemusí být podvrh.
Podseknuté ceny jsou dobrým vodítkem, já naletěl, když byla nižší, ale přitom pořád reálná. A nešlo o podvržený účet, ale hacnutý, takže ten prodejce měl reálnou ověřitelnou historii. Paradoxně, jak jsem odeslal platbu, tak mi za hodinu dvě přišlo varování z portálu, že účet prodejce může být hacknutý, pak zavedli ochranu kupujícího, nasadili si add 4%, ale jen pro DE. Udělali sice opatření, ale jeho cena pro zákazníka je taková, že jsou asi hackerům vděčni.
Jeden čas dobře fungovalo vyhledání fotky z inzerátu, zjistil si, že jsou někoho jiného. Ale když jsem to zkoušel posledně, tak jsem měl dojem, že google už tak dobře neodpovídá. Ale je to jen dojem. On je s paypalem jedno hnízdo, tak jim možná nevyhovovala možnost si něco takto ověřit. Díky tomu jsem přišel na jeden falešný motor a to byl fakt dobrý podvod, ale google vyhrabal, že původně byla fotka použita snad v roce 2010 na aukci v USA. A chlapík mi dal adresu, telefon, přijeď zaplať cash není problém, akorát bydlel 20km od Afriky, sice v Evropě, ale na dohled Africe. Klidně poslal další fotky, ze stejné aukce, a pak navrhl reálnou speditérskou firmu, která zprostředkovává ochranu kupujícího. Podvržené webovky reálné firmy. Fy jsi naše, na Streetview a byla speditérská. Ale jelikož šlo o balík, tak jsem byl hodně opatrný a vyplatilo se. První mne znejistěly ty webovky, já neumím dokonale, tedy umím spíš velmi nedokonale anglicky, ale na webovkách s reálnou místní doménou (EU) jsem našel podivnosti. Bylo to moc peněz a tak jsem si četl i VOP milion mikropísmenek a ty byly ošulený. Byly tam chyby, bylo vidět, že byly okopírovány a přizpůsobeny spediční firmě a naštěstí blbě. Prostě chyby typu CTRL+C CTRL+V. Vytuněné byly jen záložky o službě, ceníky, doprava, jak funguje ochrana kupujícího, ale VOP co nikdo nečte odflákl, a jsem za to vděčný. A pak google potvrdil pozadí fotky a měl jsem jistotu, zeptal jsem se odkud motor má. Naštěstí si vymyslel pohádku, udělal chybu nenapsal, že jej koupil pro svůj projekt před lety v USA. Naštěstí. Kdyby přiznal, že je z USA z aukce, tak by mně znejistěl. A cenu měl nasazenou velmi dobře, nebyla absurdně nízká, byla aby právě nalákala. Těch motorů není moc a podstatnou část ceny bude tvořit doprava, cena říkala může to být a nemusí být podvrh.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15464
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 356B
Jak je to s historií vozu ? Dle tacho to vypadá na import z US. Jsi řešil dopravu přes moře ? Červená mne na autech nebere ale jak to trochu zajde, vypadá to docela dobře. Baví mne ta střecha, i když je lakovaná.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 356B
Moc hezky vuz. Vsiml jsem si nalepky na zadnim okne a tve auto mas pekne nafocene zde: https://veteraninatruc.cz/veterani/280/ ... 56-b-coupe
Ze jsem tak smely a pokud je to mozne zde verejne sdelit, jaka je prosim reference na obchod s bratry Trucovymi? Kamarad puvodem z Pisku touzi po vysnenem Mustangovi, ale jeste se nerozhoupal. Daval jsem mu na ne tip, ale zadnou osobni referenci bohuzel neznam.
Ze jsem tak smely a pokud je to mozne zde verejne sdelit, jaka je prosim reference na obchod s bratry Trucovymi? Kamarad puvodem z Pisku touzi po vysnenem Mustangovi, ale jeste se nerozhoupal. Daval jsem mu na ne tip, ale zadnou osobni referenci bohuzel neznam.
Re: 356B
Správně je to reimport, původní destinace Ohio, importér nepřekvapivě Hoffman Motor. Zpátky ho dovezli Holanďani 2022, já to máš až od nich 2023.
U auta je začátek historie, rok 1960, kupónová knížka, návod, Porsche časopis, faktura servisu. Digitální kopie Kardexu, a taky jen ze začátku.
Dokonce tabulky na přepočet času na závodech, nebyly kalkulačky. Takže jsou tam věci z roku 60 a pak nic. A pak odhlášení z registru v USA, stát stejný, jiný člověk. Ty závodní tabulky, ukončení záručního servisu, tunnigový výfuk dobový, dnes jiný motor.... Odpojena kontrolka oleje, místo ní dodělán tlakoměr oleje, teď už tam mám obojí, kontrolku i tlakoměr. Někdo nechtěl protahovat drát, tak odpojil kontrolku a navrtal budík. Ta díra je vrtaná, nejsou to vyndaný hodinky.
Auto není vařené, ale má opravovaný čumák, dobově - někdo jej vytahoval, jsou zespodu mosazné "spoty" po vytahování. Dostalo ránu do podlahy pod zadní sedačkou do tunelu. Částečně je přestříknuté, ale muselo to být pradávno. Vypadá úžasně staře. Interiér původní,
...tak mně někdy mne napadá myšlenka, jestli s ním někdo ve Státech v mládí něco nejezdil. Ale je to jen spekulace,
Vyrobeno v karosárně, Reutter, dnes již hala Porsche, takže vlastně vyrobeno u Porsche.
U auta je začátek historie, rok 1960, kupónová knížka, návod, Porsche časopis, faktura servisu. Digitální kopie Kardexu, a taky jen ze začátku.
Dokonce tabulky na přepočet času na závodech, nebyly kalkulačky. Takže jsou tam věci z roku 60 a pak nic. A pak odhlášení z registru v USA, stát stejný, jiný člověk. Ty závodní tabulky, ukončení záručního servisu, tunnigový výfuk dobový, dnes jiný motor.... Odpojena kontrolka oleje, místo ní dodělán tlakoměr oleje, teď už tam mám obojí, kontrolku i tlakoměr. Někdo nechtěl protahovat drát, tak odpojil kontrolku a navrtal budík. Ta díra je vrtaná, nejsou to vyndaný hodinky.
Auto není vařené, ale má opravovaný čumák, dobově - někdo jej vytahoval, jsou zespodu mosazné "spoty" po vytahování. Dostalo ránu do podlahy pod zadní sedačkou do tunelu. Částečně je přestříknuté, ale muselo to být pradávno. Vypadá úžasně staře. Interiér původní,
...tak mně někdy mne napadá myšlenka, jestli s ním někdo ve Státech v mládí něco nejezdil. Ale je to jen spekulace,
Vyrobeno v karosárně, Reutter, dnes již hala Porsche, takže vlastně vyrobeno u Porsche.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: 356B
Raději pošli do SZ telefon pokecáme. Dostal jsi mne do pasti, to je složitá otázka, nálepka na autě nebyla okamžitě stržena, je tam i dnes, tak je jasné, že nebyl problém, já věděl co očekávat za službu. A v tom je klíč, v očekávání. Na některé služby mohu dát reference a budou kladné, jsou to lidi, na které je spolehnutí. Ale neber to jako referenci, nechci být za někoho, kdo doporučí a někdo se pak zklame. Pokecáme bude to lepší, aby se synchronizovalo očekávání kamaráda s možnosti bratří Truců. Dělají perfektně co jsem od nich očekával, ale jsou zákazníci co měli jiná očekávání a byli zklamáni. Prostě se nepotkaly představy. Nebo mi pošli číslo na kamaráda, mohu pokecat s ním. Určitě to jsou féroví lidé to je moje zkušenost.kratatom píše: ↑29 kvě 2024Moc hezky vuz. Vsiml jsem si nalepky na zadnim okne a tve auto mas pekne nafocene zde: https://veteraninatruc.cz/veterani/280/ ... 56-b-coupe
Ze jsem tak smely a pokud je to mozne zde verejne sdelit, jaka je prosim reference na obchod s bratry Trucovymi? Kamarad puvodem z Pisku touzi po vysnenem Mustangovi, ale jeste se nerozhoupal. Daval jsem mu na ne tip, ale zadnou osobni referenci bohuzel neznam.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: 356B
Auto je již pojízdné, ale já nejsem od listopadu ještě plně pojízdný. Jedna milá bakterie se rozhodla, že bude závodit bílá a černá sanitka. Bílá to vyhrála, ale bylo to o chlup. V rámci vycházek si troufnu kousek popojet, ale jak říkal šéf oddílu juda, nebudeme se pouštět do žádných větších akcí... Dál bych si netroufnul a ani nemohu, jsem limitován vycházkami. A navíc jsem trošku více introvert, hrozná kombinace.
Dnes jsem vyrazil, měl jsem setkání s kolegyněmi z práce a tady je foto po návratu. Chtěl jsem udělat fotky venku, ale pohled na hodinky mně vyděsil, stejně jsem měl pár minut zpoždění, tak až v garáži.
Dnes jsem vyrazil, měl jsem setkání s kolegyněmi z práce a tady je foto po návratu. Chtěl jsem udělat fotky venku, ale pohled na hodinky mně vyděsil, stejně jsem měl pár minut zpoždění, tak až v garáži.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: 356B - barevná leštěnka
Předek už jsem přejel barevnou leštěnkou, takže žádná olysaná kára, ale červená leštěnka.
Udělal jsem blatníky, pak vyfotil kontrast
kontrast: a včetně kapoty:
Udělal jsem blatníky, pak vyfotil kontrast
kontrast: a včetně kapoty:
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73