1954 combi bus z rakouska
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: 1954 combi bus z rakouska
Koupime Mejlošákovi mengelsy a bude!
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1954 combi bus z rakouska
Pratele , kamaradi dojima ma vase uprimna starost typu Sambicovych problemu proc nepouzijes to ale ono kdyz to ono neni defakto sehnatelne a je to z pulky nesmysl tim myslim origo tlumic vyfuku protoze bez toho to proste nejede ze ,ale strcte si to s mangelsy do hnedeho supliku
Az to budu chtit zprznit hnusnejma kolama tak jedine fuchsy od horsta fuchse
Jak je videt na 16kach to bude slusny offroad trakar
Az to budu chtit zprznit hnusnejma kolama tak jedine fuchsy od horsta fuchse
Jak je videt na 16kach to bude slusny offroad trakar
jdeme frflat na flat ...
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1954 combi bus z rakouska
Nemám fotky, ale mám výfuk a je to z nabouraného 30PS výfuku s jednou koncovkou a seznámil jsem jej s výfukem industrie 1954 s koncovkou pod motor, oba dva jsem měl otevřené a vše bylo vevnitř identické.pulenejksicht píše: ↑09 úno 2022
jsi si jisty že laufy z industrie maj stejný střeva jako ty co se dávaly do aut ?
ale pokud se netrvá na originalitě, narazil jsem na jeden zajímavý:
https://www.ahnendorp.com/Beetle-typ-1- ... haust.html
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1954 combi bus z rakouska
ja tam mam repliku se spravným uchycením správný koncovky
to na tom odkazu vubec neodpovida originalu ani tlumic ani koncovka
až bude možno si venku na srazu vzít do ruky super origo NOS klidně si ho koupim ..na netu jsem to nenašel a rok na to čekat
nebudu jen abych nečetl kydy
to na tom odkazu vubec neodpovida originalu ani tlumic ani koncovka
až bude možno si venku na srazu vzít do ruky super origo NOS klidně si ho koupim ..na netu jsem to nenašel a rok na to čekat
nebudu jen abych nečetl kydy
jdeme frflat na flat ...
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 342
- Registrován: 14 čer 2009
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: 1954 combi bus z rakouska
Kilo a smrt v očích, nebo kilo cestovní rychlost-asi nee.
To není myšleno jízlivě, jen mě to zajímá
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1954 combi bus z rakouska
netusim ..uvidime v praxi ..tipuju to max kilo na dalnici z kopcekřépa píše: ↑23 úno 2022Kilo a smrt v očích, nebo kilo cestovní rychlost-asi nee.
To není myšleno jízlivě, jen mě to zajímá
Dneska mi Stepan od kamose ze svedska privezl darecky
jdeme frflat na flat ...
Re: 1954 combi bus z rakouska
Miloši, kdy dojde na tu klempířinu? Hessisch už klepe na dveře...
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1954 combi bus z rakouska
jo to neni uplně na mě .čekám až bude mít klempíř volno .. vždycky můžu jet 60kou
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1954 combi bus z rakouska
Jsou chvíle kdy tu 60ku s 30kou a neforemnou pixlou proti větru nebo do táhlého kopce nedáš.pulenejksicht píše: ↑24 úno 2022jo to neni uplně na mě .čekám až bude mít klempíř volno .. vždycky můžu jet 60kou
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1954 combi bus z rakouska
60kou norkou ne rychlosti .. to neni precl ..to jede kopec nekopec ..Sam píše: ↑24 úno 2022Jsou chvíle kdy tu 60ku s 30kou a neforemnou pixlou proti větru nebo do táhlého kopce nedáš.pulenejksicht píše: ↑24 úno 2022jo to neni uplně na mě .čekám až bude mít klempíř volno .. vždycky můžu jet 60kou
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1954 combi bus z rakouska
Le pardón, špatně rozuměla... tak to jóoo.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1954 combi bus z rakouska
jdeme frflat na flat ...
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1954 combi bus z rakouska
dalsi koleso dorazilo z Rakouska poštou
pod silným štětkolakem původní bílá .. tak se pokusím to sundat
vyzkouším techniku používanou feťáky žijicími v rusku pod zemí u rozvodů tepla . jmenuje se to ani špetka acetonu nazmar
aneb kebule v igelitove tašce = jako příprava na jediný kloudný job co se dá v rusku sehnat .nastoupit do armády cara Putlera
napatlám kolo acetonem a zabalím do pytle na odpadky ..opakovaně mezi tím co povolí a tak dále až do úplného zfetování kola
ne mě ..
nebo má někdo jiný tip jak sundat barvu a ne tu původní ? ne ..nechci to 3 dny brousit pod vodou šmirglem jemným jak dětská prdelka
nějaký odzkoušený barvožrout co nechá na pokoji erste vw lack ?
pod silným štětkolakem původní bílá .. tak se pokusím to sundat
vyzkouším techniku používanou feťáky žijicími v rusku pod zemí u rozvodů tepla . jmenuje se to ani špetka acetonu nazmar
aneb kebule v igelitove tašce = jako příprava na jediný kloudný job co se dá v rusku sehnat .nastoupit do armády cara Putlera
napatlám kolo acetonem a zabalím do pytle na odpadky ..opakovaně mezi tím co povolí a tak dále až do úplného zfetování kola
ne mě ..
nebo má někdo jiný tip jak sundat barvu a ne tu původní ? ne ..nechci to 3 dny brousit pod vodou šmirglem jemným jak dětská prdelka
nějaký odzkoušený barvožrout co nechá na pokoji erste vw lack ?
jdeme frflat na flat ...
Re: 1954 combi bus z rakouska
do pytle bych to nebalil.. to nedokontroluješ, namíchal bych aceton nebo nitro s naftou.. štěteček tak akorát, aby se chlupy nebály a moc se neohejbaly.. a šmrdlat a šmrdlat a stírat rozpoštěnou barvu.. ideální atrakce na čerstvým vzduchu.. někdy nefunguje rozpoštění, zabere mekymesser a však tupou staranou nástroje nebo i ostrou, le ne zas tak moc.. když barva drží jak přišitá, trhá se někdy i ta původní fujlala.. a to je tak asi f-šechno jak na krefeti f čikuladě.. tož happy parti..
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1954 combi bus z rakouska
FET KLUB .tak to je presne čemu se chci vyhnout
aceton je sice svinstvo ..ale ne tak agresvni jako barvožrouty a tak skusim techniku kola v pytli .. to je spiš o výparech ..větší účinnost
podám report ..i slepý cesty můsí někdo prošlapat že
aceton je sice svinstvo ..ale ne tak agresvni jako barvožrouty a tak skusim techniku kola v pytli .. to je spiš o výparech ..větší účinnost
podám report ..i slepý cesty můsí někdo prošlapat že
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1954 combi bus z rakouska
Nedelej to!
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1954 combi bus z rakouska
Pokud to kolo před nanesením štětkolaku vyčistili a odmastili, tak to půjde strašně blbě. Pokud ne, máš napůl vyhráno, to se dá škrábat i hranou tvrdšího plastu nebo špachtle.
U sajten na valníkovi to bylo právě před štětkolakem odmaštěný a vůbec to nešlo dolů. Pomohlo vždy vzít hadr, namočit ho do acetonu, rozprostřít na plochu sajtny tak, aby se celou plochou dotýkal toho štětkonátěru a přimáčkl jsem na to igelitovej pytlík, aby se to tak rychle neodpařovalo. Musí se to důkladně kontrolovat po cca 5 minutách, abys zjistil agresivitu a vychytal správnou dobu působení. U mě to bylo cca 20 minut. Poté se štětkolak naboptnal/ zvarhánkoval/ skrabatěl a šel oškrabat tvrdým plastem (hranou nastříhané bezpečnostní cedulky jak jsou např. na stavbách).
Přeji mnoho úspěchu v této bohulibé činnosti!
U sajten na valníkovi to bylo právě před štětkolakem odmaštěný a vůbec to nešlo dolů. Pomohlo vždy vzít hadr, namočit ho do acetonu, rozprostřít na plochu sajtny tak, aby se celou plochou dotýkal toho štětkonátěru a přimáčkl jsem na to igelitovej pytlík, aby se to tak rychle neodpařovalo. Musí se to důkladně kontrolovat po cca 5 minutách, abys zjistil agresivitu a vychytal správnou dobu působení. U mě to bylo cca 20 minut. Poté se štětkolak naboptnal/ zvarhánkoval/ skrabatěl a šel oškrabat tvrdým plastem (hranou nastříhané bezpečnostní cedulky jak jsou např. na stavbách).
Přeji mnoho úspěchu v této bohulibé činnosti!
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1954 combi bus z rakouska
Nebuď línej a raději to na malém kousku z vnitřní strany nejdřív vyzkoušej. Postup Venci je rozhodně smysluplnější než na to jít zhurta a domrdat to.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: 1954 combi bus z rakouska
Co zkusit brzdovku? Přinejmenším nesmrdí a neodpařuje se tolik. Možná kombinaci - změkčit brzdovkou a hadrem s acetonem stírat.