konečně jsme se dostal k tem kolum
bohužel se ukázalo že na tom kole bylo x vrstev zelený a kit a ne vysněný erste bilý lack
další kolo v puvodní bilý s patinkou mučeno stejně v pytlích s acetonem za účelem nefetování a postupně to narušilo ještě další vrstvy různě bílých barev ale lak z fabriky zůstal neporušen
u zelenýho kola postupně sundáno x vrstev a nezbylo než to očistit na plech a budu to muset někaj stříknout
ze spoda černý lak se ani nehnul ..prostě moje zkušenost je že lak z fabriky to neporuší vše na tom jo ..naštestí
dále jsem vyměknul a vyndal zadní lampy protože se budou opravovat oba zadní rohy zevnitř a fuck nechci riskovat že sklo chycený skoro natvrdo na kastli praskne až do toho bude klempíra mlátit ..
ale hlavně ty kontaky a vše zevnitř byly tak chyceny do hloubky vzdušnou korozí že kontakt na žárovky prachbídný spíš žádný a nakonec i po x měsících stříkání těch šroubů co tam drží ty klemy co to celý šprajcují v kastli všemožnými povolovačí a odrezovači
jsem to musel vyříznout mikro bruskou ..což není problém .problém je pak vyndat zbytky těch šroubů z pacek lampy bez toho aby se to muselo brousit, odvrtávat a dělat v tom nový závit prostě voser jako prase ..
nakonec se podařilo na jedný lampě po důkladné noční koupeli v odrezovači a prosříkávání povolovači šroubů ty šroubečky kontra matkou vytočit
..snad se to podaří i na druhý lampě
střecha umyta asi po 30 té už je zbavena slepičího hnoje nadobro
jdeme frflat na flat ...