1954 combi bus z rakouska

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5895
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od pulenejksicht »

tarmara píše:
22 srp 2022
já bych to zavoskoval a nechal bejt.....rovnej plech se zbytečně přeceňuje!!!
hele já taky ..ale potřebuju to nějak přihlásit a to už by asi dřelo s tím vlnolamem

nejradši bych to nějakou dobu nechal nahý bez přebarvení na modro ..ale zase kdo mi to tak přihlásí že
jdeme frflat na flat ...

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1281
Registrován: 08 zář 2009

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od lope »

Rovná plocha je VŠ klempířiny. Tady je rovnání plamenem:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ad12E6q ... 6A&index=2[/youtube]
Asi proběhlo, vizte video 9:05.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15201
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od Sam »

Jsem pro to zachovat jak původní lak, tak vrásky z cest. Vrásky u ženy vyhladí botox, u norky plamen. Obojí má výsledek velice podobný. Podobně rozpačitý.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5895
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od pulenejksicht »

Sam píše:
22 srp 2022
Jsem pro to zachovat jak původní lak, tak vrásky z cest. Vrásky u ženy vyhladí botox, u norky plamen. Obojí má výsledek velice podobný. Podobně rozpačitý.
souhlas ,ale nekdo to pak musi akceptovat pří přihlášení ..on tenhle bok už byl narozdíl od zbytku auta lakovaný
stejně jako ten zadni roh na to navazující - ten postupně dočistím na hnus pod tím

a ty vrásky v podobě děr jak po úderu kladivem od zfetovanýho kováře už je moc ..chce to aspon srovnat a minumum kitu samo
nejlíp žádný ..to se lehce řekne ,ale aby to nebilo do očí k zbytku auta na sto metrů to už taková prdel nebude
bude to prostě večerníček na pokračování
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15201
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od Sam »

Kit tam nedávej žádný. Co půjde srovnat, srovnej, co půjde zavařit zavař. Ale nepřeháněj to, vždy to bude vidět a lepší přiznat šrám než maskovat to co maskovat nelze.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5895
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od pulenejksicht »

Sam píše:
22 srp 2022
Kit tam nedávej žádný. Co půjde srovnat, srovnej, co půjde zavařit zavař. Ale nepřeháněj to, vždy to bude vidět a lepší přiznat šrám než maskovat to co maskovat nelze.
to je samo plán Same

Pochopil jsem to spravne ze nuznavas omalovanky a to nejen na zenskych tlamickach :wink:
Pravdu mas predsedo je to hnus
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
venca101
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1562
Registrován: 19 čer 2009
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od venca101 »

Miloši, za mě to děláš správným způsobem. Udělal bych to úplně stejně - porovnat co jde, krapet kitu či cínu v místech vybroušených svarů a opravované místo s citem dolakovat. Hrál bych si spíš s tím dolakováním, aby retuš sedla ke zbytku auta.
Asi každý patinkář by to jen zavoskoval a nechal být (i mně by se takový stav líbil), ale už nikdo neporadí, jak to auto potom legálně provozovat. Pokud v ČR chceš auto přihlásit legálně jako obyčejný smrtelník bez známých, kamaráčoftů a všimného při každé STK či přetestaci HV jiná možnost než oprava není.
Znám z vlastní zkušenosti. S hranaťákem mě poslali před dvěma lety z STK domů kvůli prorezlé dirce 8mm v průměru v řidičově dveřích nad stupačkou - prej zkorodovaná karoserie.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15201
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od Sam »

venca101 píše:
23 srp 2022
S hranaťákem mě poslali před dvěma lety z STK domů kvůli prorezlé dirce 8mm v průměru v řidičově dveřích nad stupačkou - prej zkorodovaná karoserie.
Mne takto vyhodili s Golfem r. 1996, prý zkorodované prahy. Odvezl jsem to ke klempířovi a po odstrojení prahy v původním laku, nikde ani pupínek koroze,zdravé na dřeň. Tak se to zase vše složilo, nafotilo a technická za jedna. Škoda že to nedělal ten samý, měl jsem připravený záhlavec. Tedy informace od techniků z TK beru jen jako hrubě orientační.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5895
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od pulenejksicht »

Venco já to nedělám, nemám na to jako Ty
takže doufám že to šikovný klempíra srovná co to půjde a že se mi to časem podaří zaretušovat
klidně bych si tu mega patinku dočasně užil - uvidíme jak to půjde s přihlášenim
podle Ťupajse to na normal papírý i nenalakované přihlásit půjde .ale zase na STK budou řešit nápravu atd a veškerou patinku zespoda
na veteránský se nějakej chytrák bude kroutit že to není řádně zakonzervovaná patinka na původní patinku málokterý testační komisař slyší
tož uvidíme

problem je že zbytek auta má přes 50 let vyzrálou patinku a doretušovat opravený části k ní bude samo na dlouho aby to nebylo do očí
pokud to neudělá nějakej profík tak to bude pokus omyl na 50 vln u mě
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Radek
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 771
Registrován: 10 bře 2004
Bydliště: mezi Libercem a Děčínem

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od Radek »

Já bych to neretušoval a nechal na těch opravách cihlovou základovku. Prostě jak jezdily socialistický 1203 a starý oktávky. Tesařským slangem "přiznaná spára". Ale uvidím, jakou budu pískat až mi zreznou moje auta :-)

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5895
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od pulenejksicht »

Radek píše:
23 srp 2022
Já bych to neretušoval a nechal na těch opravách cihlovou základovku. Prostě jak jezdily socialistický 1203 a starý oktávky. Tesařským slangem "přiznaná spára". Ale uvidím, jakou budu pískat až mi zreznou moje auta :-)
vyhrazuji si právo některých rad neuposlechnout :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Suky
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 734
Registrován: 25 led 2008
Bydliště: Most

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od Suky »

Já jen malé slovo do pranice😁 a to že klempíř je fakt šikula a zachraňuje stary bok. Ale to jen že jdu kolem 😂
jak říká Hydraulik,já jsem jen Béčko

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15201
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od Sam »

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5895
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od pulenejksicht »

Jako fesny ale pockam na hezci a hlavne aspon 2 najednou jen bily nepotukany :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5895
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od pulenejksicht »

maly update
bok.jpeg
bok2.jpeg
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
pavel cz
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 327
Registrován: 20 črc 2017
Bydliště: Holomóc

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od pavel cz »

Paráda a už dokonce přezuto na zimní =D>

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od prak »

Krása nesmírná. Ale rozmohl se nám tady takový nešvar. Zkrátím to - když je fotka ČB, nebo nakřivo, nebo nedej bože dokonce ČB a nakřivo, tak to není lepší, nebo snad umělečtější. Je to jen víc na hovno :wink:
Ale jinak chválím práci s plamenem. To je umění a je to lepší.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19868
Registrován: 02 led 2003

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od Pětišroub »

Ženy při svíčkách jsou mnohem/ještě krásnější!:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2565
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od martin_100 »

Některé jen při sfouknutých.

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5895
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1954 combi bus z rakouska

Příspěvek od pulenejksicht »

esli spravne pocitam tak po 56 letech opraveny bok
bd-bok20-12.jpeg
jdeme frflat na flat ...

Odpovědět