Deserter z Podbezdězí
Re: Deserter z Podbezdězí
koukam krasna cista prace .
Re: Deserter z Podbezdězí
To, čím jsem se pak zabýval, byl karburator. V předstihu jsem pořídil jeden na náhradní díly, abych měl z čeho brát, i když repa sadou jsem byl již vybaven. Ale vzhledem ke zmínkám o kvalitách obdobných sad, jsem si jeden Solex 30 nechal od pána Sambamamba zaslat
Ačkoliv jsem předstih stěloval ručně (bez stroboskopu) a později i za běhu motoru poslechem, nevěřil jsem tomu, že bych byl s nastavením úplně mimo. Motor naskočil na otočku, běžel pravidelně, ale nechtěl do otáček. Nebo možná i chtěl, ale nešlo mu to, začal chrchlat a až po značné chvíli, sešlápnutí pedálu akceptoval. Na PICT-2 není moc co štelovat a proto byla v hledáčku akcelerační pumpa a její injektor. Bylo to něčím přicpané a posun k lepšímu byl znatelný, ale ne dostačující. A kontroloval jsem i kuličku v kanálu
Jako možnost jsem rozebral a ultrazvukem nechal vyčistit záložní karbec. Vyměnil membrány, zvláštně dlouhej injektor akcelerační pumpy, nefunkční ventil volnoběhu a zkusil ho namontovat. Trysky byly v obou stejné a přesto motor běžel jinak. Jiný zvuk, menší spotřeba (v tom 5l kanďáku je to celkem viditelný) a hlavně už to šlo za plynem. Podotýkám, že vůle na hřídelce klapky byla u obou podobná.
A souběžně s mým laškováním s karburatory se už pracovalo na laku...
Ačkoliv jsem předstih stěloval ručně (bez stroboskopu) a později i za běhu motoru poslechem, nevěřil jsem tomu, že bych byl s nastavením úplně mimo. Motor naskočil na otočku, běžel pravidelně, ale nechtěl do otáček. Nebo možná i chtěl, ale nešlo mu to, začal chrchlat a až po značné chvíli, sešlápnutí pedálu akceptoval. Na PICT-2 není moc co štelovat a proto byla v hledáčku akcelerační pumpa a její injektor. Bylo to něčím přicpané a posun k lepšímu byl znatelný, ale ne dostačující. A kontroloval jsem i kuličku v kanálu
Jako možnost jsem rozebral a ultrazvukem nechal vyčistit záložní karbec. Vyměnil membrány, zvláštně dlouhej injektor akcelerační pumpy, nefunkční ventil volnoběhu a zkusil ho namontovat. Trysky byly v obou stejné a přesto motor běžel jinak. Jiný zvuk, menší spotřeba (v tom 5l kanďáku je to celkem viditelný) a hlavně už to šlo za plynem. Podotýkám, že vůle na hřídelce klapky byla u obou podobná.
A souběžně s mým laškováním s karburatory se už pracovalo na laku...
Re: Deserter z Podbezdězí
Ja sa teším ako to bude vyzerať vo finále. Lebo už teraz je to veľmi príťažlivá vec
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Deserter z Podbezdězí
Gratulace moc pěkná tady moc nevídaná buggy děláš to moc pěkně
Re: Deserter z Podbezdězí
Teď už v podstatě budu dávat příspěvky podle aktuálního dění. Kára je doma a tak se připravuji na její usazení.
Upravil jsem ještě torzní tyče na zadní nápravě. Za prvé abych auto krapet zvedl a abych dostal kola v odlehčeném stavu (bez káry, bez rámu, bez posádky) z mírného A do mírného V. Celkově to bude ku prospěchu sklonu světel, kdy původně zářily lehce k nebi.
Když jsme u těch světel, nemáte někdo tip, co bych mohl použít, nebo kde sehnat sdružený světlo (blinkr a obrys) v rozměrech cca 130x60mm?
Původní sice mám, ale jsou lehce poprasknané a oranžová už není oranžová a zatím jsem nenarazil na nic co by se mi tam vyloženě líbilo...
Upravil jsem ještě torzní tyče na zadní nápravě. Za prvé abych auto krapet zvedl a abych dostal kola v odlehčeném stavu (bez káry, bez rámu, bez posádky) z mírného A do mírného V. Celkově to bude ku prospěchu sklonu světel, kdy původně zářily lehce k nebi.
Když jsme u těch světel, nemáte někdo tip, co bych mohl použít, nebo kde sehnat sdružený světlo (blinkr a obrys) v rozměrech cca 130x60mm?
Původní sice mám, ale jsou lehce poprasknané a oranžová už není oranžová a zatím jsem nenarazil na nic co by se mi tam vyloženě líbilo...
Re: Deserter z Podbezdězí
Dobrá připomínka. Taky jsem po kulatých pátral, ale nenašel jsem žádná odpovídajících rozměrů.
Další věcí je, že ve spoileru/nárazníku jsou obdélníkové plochy pro tyhle světla. Takže tohle téma zatím nemám úplně vyřešené...
Mimochodem, co jste kdo používali pro vyrovnání plochy mezi podvozkem a laminátovou karosérií?
Další věcí je, že ve spoileru/nárazníku jsou obdélníkové plochy pro tyhle světla. Takže tohle téma zatím nemám úplně vyřešené...
Mimochodem, co jste kdo používali pro vyrovnání plochy mezi podvozkem a laminátovou karosérií?
Re: Deserter z Podbezdězí
Ja jsem u své buggy jako dilataci použil gumy co se používají v posilovnach jako podlahová krytina cca 1,5 cm silná. Kdyby jsi měl zájem ještě ji mam muzu ti ji poslat.
Re: Deserter z Podbezdězí
Já mám roli 3mm tech. gumy a mám trosku obavy, že to není úplně poddajný materiál. Ale asi to zkusím a případně někde uberu a někde přidám, budeli třeba.
Něco o větší tloušťce by mi zvedlo káru o tolik, že už by mi nepasovali díry na přední rám. Takže 1,5 cm je moc, ale díky...
Něco o větší tloušťce by mi zvedlo káru o tolik, že už by mi nepasovali díry na přední rám. Takže 1,5 cm je moc, ale díky...
Re: Deserter z Podbezdězí
Myslím, že jich tam maj víc jak Brouků a za zlomek cen nastavených u nás.
Tahle bude pěkná.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Deserter z Podbezdězí
Znám tenhle materiál. Kdybych neřešil výšku usazení káry, tak by to použit šlo.
Já jsem nakonec sehnal dvojité duté D těsnění, 30mm široké a 10mm vysoké. Dá se stlačit až na cca 1mm. Takže mám usazeno sedí dobře.
Re: Deserter z Podbezdězí
K tomuhle dodám snad jen to, že jsem dostal tip na pána, který už dost bugyn dovezl. Tak jsem ho zkusil, jestli by dovedl sehnat i takovouhle. A co myslíte, dovedl trošku si postěžoval, že už je to ve Švédsku celkem přebraný a i když dá zálohu, tak se stane, že mu ji nepodrží z důvodu vyšší nabídky kolegů např. z DE. Ale v tomhle případě to dopadlo v můj prospěch. Takže kdo si umí dát 5 a 5 dohromady, tak ví ze kterého Ústí vítr vane...
Re: Deserter z Podbezdězí
Teď sice není moc co ukazovat, drátování mi trvá jak psovi pastva, ale snad to spěje k finále. Taky se mi povedlo nasadit nový zadní rám a pár dalších drobností.
Pro ty co byli zvědaví na zadní světla tu mám ukázku
Pro ty co byli zvědaví na zadní světla tu mám ukázku
Re: Deserter z Podbezdězí
Pěkná práce ,bude to pěkná buggy. Rám jsi dělal, nebo koupený a upravený?
Re: Deserter z Podbezdězí
Rám jsem měl původní z ocelových trubek. Chtěl jsem ho nechat pochromovat, ale všude mi odpověděli, že tak velkej lavor tu v ČR není. Takže po průzkumu a dotazech na možnosti stříkaného chromu a lakování, jsem si podle původního nechal udělat nový z nerezu.
Re: Deserter z Podbezdězí
Myslím, že to byla dobrá volba a možná ani o moc dražší než chromování. Pokud uznáš, můžeš se podělit o cenu rámu a jaký průměr trubky.
Re: Deserter z Podbezdězí
Jak jsem už napsal, chromování mi nikdo nechtěl kvůli rozměrům udělat a odhad ceny v zahraničí byl na cca 25 tyček, kde není zahrnuta přeprava a starosti s komunikací do zahraničí.
Na výrobu z nerezu jsem oslovil několik firem z okolí, kde jsem mel i nabídku na vyleštěný rám (do zrcadla) cca za 18K, ale nakonec to jsem to nechal jen v broušeném povrchu (odhad P320 - dělali to scotchbritem) a vyšlo mě to na necelých 10K. Průměr trubek je 42,4 mm hl. rám + 38 mm zadní vzpěry, použitý materiál 17 240 nebo kdo čte ty novodobé normy, tak 1.4301.
Na výrobu z nerezu jsem oslovil několik firem z okolí, kde jsem mel i nabídku na vyleštěný rám (do zrcadla) cca za 18K, ale nakonec to jsem to nechal jen v broušeném povrchu (odhad P320 - dělali to scotchbritem) a vyšlo mě to na necelých 10K. Průměr trubek je 42,4 mm hl. rám + 38 mm zadní vzpěry, použitý materiál 17 240 nebo kdo čte ty novodobé normy, tak 1.4301.