Mimochodem
vzpomínám si ještě na jednoho brouka, jehož majitel řešil snížení předku auta vyndáním prostředního plátu z obou svazků
Jak dlouho s tím jezdil nevím, možná jezdí dodnes
Mimochodem
vzpomínám si ještě na jednoho brouka, jehož majitel řešil snížení předku auta vyndáním prostředního plátu z obou svazků
Jak dlouho s tím jezdil nevím, možná jezdí dodnes
Tak uvidíme
Nechám tam i to olovo, aby mi to vyrovnávalo trochu rovinu...
Přeci jen mám skoro 120 kg
Test bude dostatečný
No každopádně jestli ti to bude fungovat mozna to okopiruju od tebe nejsem tak dobrej abych rozrazil nápravu a dal tam ty štelovaky jako ma Herbie a zak mam.oba svazky funkční a můžu ti říct že je to tvrdý jak .....
No každopádně jestli ti to bude fungovat mozna to okopiruju od tebe nejsem tak dobrej abych rozrazil nápravu a dal tam ty štelovaky jako ma Herbie a zak mam.oba svazky funkční a můžu ti říct že je to tvrdý jak .....
Dam Ti vědět
Složím to a dám tam i to olovo
Mno a uvidíme co to bude dělat
O tý tvrdosti se tu na flatu hodně píše...
Ale kdy já poprvé vyrazím... to je zatím ve hvězdách...
Potřeboval bych někoho kdo už jí má na bílejch, abych měl představu a základ pro vyběhání dokladů
Mimochodem
vzpomínám si ještě na jednoho brouka, jehož majitel řešil snížení předku auta vyndáním prostředního plátu z obou svazků
Jak dlouho s tím jezdil nevím, možná jezdí dodnes
Po vyndani platu se odmlcel jako Ocelove mesto. Kdo vi jak to bylo.....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Malý posun dopředu.
Dorazil konečně hydraulický lis(12 t), takže čepy jsou nalisované do ramen a dnes nasazená torzní tyč alá Švéd
Ramena usazena
Zítra nasadím zbytek
A snad bude podvozek kompletní