Šéfíčkova buggy
Šéfíčkova buggy
Zdravím všechny příznivce vzduchem chlazených motorů. Rád bych se tímto představil a začlenil do Vaší milé splečnosti.
V květnu jsem konečně po několika letech zkoumání a hledání pořídil plastového polobrouka původem ze švédska od dovozce ze sezimova ústí.
Jedná se o 1600 z roku 1968 s kotouči ve předu. Pravděpodobný výrobce dle tvaru karoserie je hardplast-teknik Dösjebro Švédsko.
Buggy dle dodaných dokladů dlouho stála, takže oživení chvíly trvalo. Musel jsem vyměnit palivovou pumpu, byla shnilá membrána v karburátoru, vše tak trochu zatuhlé. Přes toto všechno ale musím pochválit předchozího majitele, protože auto je kromě pár drobností ve stavu sednout a jezdit.
...Dnes nastala anabáze s přihlášením. S autem jsem se zastavil na dovozovou stk v Hradci Králové pro informace a po rozhovoru s technikem (přední gumy přesahují obrys vozidla, v čr nesmí být namontován ochranný rám, výfuky mají ostré hrany, chybí štítek, nemám to podle čeho ztotožnit, neumím ,jdi pryč...) jsem odjel s vědomím, že to nebude jednoduché. Tímto prosím,jestli je zde někdo, komu se takovýto vůz podařilo zlegalizovat, o případné info, popřípadě kde jsou alespoň trošku ochotní spolupracovat...
Dík Šéfíček
V květnu jsem konečně po několika letech zkoumání a hledání pořídil plastového polobrouka původem ze švédska od dovozce ze sezimova ústí.
Jedná se o 1600 z roku 1968 s kotouči ve předu. Pravděpodobný výrobce dle tvaru karoserie je hardplast-teknik Dösjebro Švédsko.
Buggy dle dodaných dokladů dlouho stála, takže oživení chvíly trvalo. Musel jsem vyměnit palivovou pumpu, byla shnilá membrána v karburátoru, vše tak trochu zatuhlé. Přes toto všechno ale musím pochválit předchozího majitele, protože auto je kromě pár drobností ve stavu sednout a jezdit.
...Dnes nastala anabáze s přihlášením. S autem jsem se zastavil na dovozovou stk v Hradci Králové pro informace a po rozhovoru s technikem (přední gumy přesahují obrys vozidla, v čr nesmí být namontován ochranný rám, výfuky mají ostré hrany, chybí štítek, nemám to podle čeho ztotožnit, neumím ,jdi pryč...) jsem odjel s vědomím, že to nebude jednoduché. Tímto prosím,jestli je zde někdo, komu se takovýto vůz podařilo zlegalizovat, o případné info, popřípadě kde jsou alespoň trošku ochotní spolupracovat...
Dík Šéfíček
Re: Šéfíčkova buggy
Ochotni spolupracovat nebudou nikde.
Vetsi sance je ziskat na buggy veteranske doklady, ale ani tato cesta neni v posledni dobe moc snadna.
A bez stitku a odpovidajicich cisel podvozku s puvodnimi doklady se pod to nebude chtit nikdo podepsat.
Tezky udel vsech kajakaru.
A to co ti napovidal ten technik je pravda jen napul. Zkus to jinde, ale predtim si zajisti odpovidajici stitek karoserie, zkontroluj cislo podvozku atd, at je to z pohledu urednika ciste a bez problemu.
No a pak se teprve muzes pustit do boje s dovozovou STK. No a kdyz to neklapne, budes muset zkusit nejaky veteran klub, zda ti na to udela testaci na historicke vozidlo.
Vetsi sance je ziskat na buggy veteranske doklady, ale ani tato cesta neni v posledni dobe moc snadna.
A bez stitku a odpovidajicich cisel podvozku s puvodnimi doklady se pod to nebude chtit nikdo podepsat.
Tezky udel vsech kajakaru.
A to co ti napovidal ten technik je pravda jen napul. Zkus to jinde, ale predtim si zajisti odpovidajici stitek karoserie, zkontroluj cislo podvozku atd, at je to z pohledu urednika ciste a bez problemu.
No a pak se teprve muzes pustit do boje s dovozovou STK. No a kdyz to neklapne, budes muset zkusit nejaky veteran klub, zda ti na to udela testaci na historicke vozidlo.
... a vůbec !
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Šéfíčkova buggy
Ještě vyhoď ty zadní světla a dej tam pěkný z dědka a uvidíš, jak to prokoukne
Kromě přední haupny je to stejný jako ta moje nebo jezevcova...v tom Švédsku to zjevně flákali, jak Baťa cvičky.
Co se týče přihlášení, zkus to protlačit na bílé značky, mě jsem to tak taky udělat, měl švédský TP, štítek, tak jsem to dal na veteránské značky, dnes bych to zkusil už na bílé...
Přeji hodně zdaru a nervů...
Kromě přední haupny je to stejný jako ta moje nebo jezevcova...v tom Švédsku to zjevně flákali, jak Baťa cvičky.
Co se týče přihlášení, zkus to protlačit na bílé značky, mě jsem to tak taky udělat, měl švédský TP, štítek, tak jsem to dal na veteránské značky, dnes bych to zkusil už na bílé...
Přeji hodně zdaru a nervů...
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
Re: Šéfíčkova buggy
Se štítkem váhám, protože pravděpodobně výrobce štítek nemontoval. Nějaký vymyslet není problém, ale pak už z toho úředník nebude vůbec moudrý a prohlašovat toto za Manxe??? no nevím, ale projít by to mohlo. A nebo doufat v normálního technika, který do protokolu napíše, že vozidlo není štítkem vybaveno, nebo je nečitelný. Samozřejmě všechny údaje na vozidle souhlasí s TP..
Veteránské značky si nechávám jako poslední možnost. Vlastním povícero různých samohybů a vše se mi podařilo protlačit na normální značky.
..Nepřihlašuji vozidlo ze zahraničí poprvé. Přihlašoval jsem staré motocykly i bez štítku a vždy to nějak šlo, ale tentokrát mě vyhodily ještě přede dveřma a to jsem tam mockrát do roka na běžné prohlídky..
...Dle prospektových fotek od výrobce vypadá, že zadní světla jsou původní. Naživo nevypadají až tak zle. Ještě by to chtělo přední hranatý...
... Taky máte tak odfláknutý sváry a uchycení rámu v buggy??
...A taky vám tak při jízdě po našich offroud-silnicích drnčí kapota??
určitě mám co zlepšovat.
Veteránské značky si nechávám jako poslední možnost. Vlastním povícero různých samohybů a vše se mi podařilo protlačit na normální značky.
..Nepřihlašuji vozidlo ze zahraničí poprvé. Přihlašoval jsem staré motocykly i bez štítku a vždy to nějak šlo, ale tentokrát mě vyhodily ještě přede dveřma a to jsem tam mockrát do roka na běžné prohlídky..
...Dle prospektových fotek od výrobce vypadá, že zadní světla jsou původní. Naživo nevypadají až tak zle. Ještě by to chtělo přední hranatý...
... Taky máte tak odfláknutý sváry a uchycení rámu v buggy??
...A taky vám tak při jízdě po našich offroud-silnicích drnčí kapota??
určitě mám co zlepšovat.
Re: Šéfíčkova buggy
Noo ahoooj, vítej. Máš štěstí ze jsi se v te tve aspon projel ja v te mé ne. Taky mam buggy jako lalis a zřejmě stejného vyrobce.
Taky jsem chtěl bile spz ale ma technické mi rekl pan ze nevi podle ceho ma udelat dovozovku tak abych se nezlobil ale neudelame.
Buggy hezka ale prace tam je co ja uz budu u konce renovace a dneska jsem prisel na to ze nedobiji dynamo tak jdu taky bojovat.
Přeji hodne úspěchů a aby delala radost.
Taky jsem chtěl bile spz ale ma technické mi rekl pan ze nevi podle ceho ma udelat dovozovku tak abych se nezlobil ale neudelame.
Buggy hezka ale prace tam je co ja uz budu u konce renovace a dneska jsem prisel na to ze nedobiji dynamo tak jdu taky bojovat.
Přeji hodne úspěchů a aby delala radost.
Re: Šéfíčkova buggy
Otresne jednani s timto v ČR.....taky jsem se tim zaobiral a pan mi rekl ze mi to pres Dekru zaridi za 7 vyjimek, á 20.000Kc plus 20.000 vsimne, dokupy 160 tisic.....neskutecnej bord....
- pavel cz
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 326
- Registrován: 20 črc 2017
- Bydliště: Holomóc
Re: Šéfíčkova buggy
Mám divné auto vyrobené v Austrálii jediné v ČR na bílejch byl to boj s úřadou ale jak vidíš po měsíci jsem zvítězil takže vydrž!
Ale podmínka je číslo kastle vyražené a štítek. Na přihlášení jsem měl úzká kola
Hradecký kraj neodpouští ekologickou daň i když máš velkou veteránskou testaci
Ale podmínka je číslo kastle vyražené a štítek. Na přihlášení jsem měl úzká kola
Hradecký kraj neodpouští ekologickou daň i když máš velkou veteránskou testaci
- Přílohy
-
- 48661622527_8f562a83ee_z.jpg (148.22 KiB) Zobrazeno 6747 x
Re: Šéfíčkova buggy
Neni to nahodou Mini Moke ? V tom jsem jezdil na sicilii
- pavel cz
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 326
- Registrován: 20 črc 2017
- Bydliště: Holomóc
Re: Šéfíčkova buggy
Jo MOKE
Re: Šéfíčkova buggy
pavel.cz .: líbivé divnoauto. Gratuluji k úspěšnému přihlášení... Co jsi měl všechno za dokumenty k vozidlu??? U mne čísla sedí, štítek bude.., kola jsou zapsané v TP,ekovýpalné beru jako nutné zlo. Bohužel výrobce kromě pár prospektů moc informací pro ouřady neposkytnul. Dnes už nebugginuje a zabývá se něčím úplně jiným...
jezevec.: Nešíří ta tvoje buggy náhodou nějaký virus??- Dojel jsem a po vypnutí klíčku svítí kontrolka dobíjení, relé rozpálený, že jsem na něm neudržel ruku. Zřejmě spečený kontakty. Tak jsem odpojil baterku a chvátal k večeři... Zatím nebyl čas to vyzkoumat.
gts.: Přihlásit to na vyjímky je nesmysl. Vím, že se to někomu z moravy podařilo přihlásit se stejnými doklady, ale bohužel na něj nemám kontakt a nevím jestli by se se mnou byl ochoten podělit o informace. ( pokud to dotyčný čte, prosím o rady... DÍK)
Nezkoušel náhodou na 12V dynamo elektronický regulátor od AEV??? U motocyklových dynam s nima mám dobré zkušenosti...
https://eshop.aev.cz/aev-0447
jezevec.: Nešíří ta tvoje buggy náhodou nějaký virus??- Dojel jsem a po vypnutí klíčku svítí kontrolka dobíjení, relé rozpálený, že jsem na něm neudržel ruku. Zřejmě spečený kontakty. Tak jsem odpojil baterku a chvátal k večeři... Zatím nebyl čas to vyzkoumat.
gts.: Přihlásit to na vyjímky je nesmysl. Vím, že se to někomu z moravy podařilo přihlásit se stejnými doklady, ale bohužel na něj nemám kontakt a nevím jestli by se se mnou byl ochoten podělit o informace. ( pokud to dotyčný čte, prosím o rady... DÍK)
Nezkoušel náhodou na 12V dynamo elektronický regulátor od AEV??? U motocyklových dynam s nima mám dobré zkušenosti...
https://eshop.aev.cz/aev-0447
Re: Šéfíčkova buggy
Nove regulatory pro dynamo bezne dostupne v brouk-schopech jsou elektronicke. Kup to co je overene usestris si starosti
... a vůbec !
Re: Šéfíčkova buggy
Hele snad se to nesiri....teda doufam ja koupil tedko nové relé ale nestiham ho vyzvednout na poste tak uvidime az v pondělí
Re: Šéfíčkova buggy
Nemožné se stalo skutečností. Po mnoha neúspěších a pokusech o dovozovou technickou se mi podařilo sehnat technika stk, který si dokázal poradit s předloženými dokumenty, dokázal dohledat zbývající data a vypsal dovozovou technickou. Následně na úřadě už to byla hračka.
Takže jsem od nynějška majitelem 4 místné buggy s tažným na normálních značkách. Takže když se chce, tak to jde, ale není to vůbec jednoduché. ... Navštívil jsem 14 stanic stk...
Takže jsem od nynějška majitelem 4 místné buggy s tažným na normálních značkách. Takže když se chce, tak to jde, ale není to vůbec jednoduché. ... Navštívil jsem 14 stanic stk...
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Šéfíčkova buggy
No to gratuluji
Re: Šéfíčkova buggy
šéfíček píše:Nemožné se stalo skutečností. Po mnoha neúspěších a pokusech o dovozovou technickou se mi podařilo sehnat technika stk, který si dokázal poradit s předloženými dokumenty, dokázal dohledat zbývající data a vypsal dovozovou technickou. Následně na úřadě už to byla hračka.
Takže jsem od nynějška majitelem 4 místné buggy s tažným na normálních značkách. Takže když se chce, tak to jde, ale není to vůbec jednoduché. ... Navštívil jsem 14 stanic stk...
Gratulačka veliká....je fajn, že "někde" je ještě svět v pořádku
Když čtu těch 14 stanic STK neodpustím si napsat...nějak všichni zapomněli, že jsou tu původně pro nás a bez "nás" by neměli co ž...ehmmm papat
Je to jen o lidech a tady to platí dvojnásob.
Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šéfíčkova buggy
No, pokud to nemá/nemělo papíry v pořádku, tak to není problém STK, řekl bych. Měla to řešit Dekra.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Šéfíčkova buggy
to ani nemuselo mít papíry v nepořádku, stačí, že to není Oktávka a už s tím lidi na STK nechtějí mít nic společného.
Sám řeším přihlášení jedné speciality od Volva a taky to není procházka růžovým sadem, byť mám k dispozici zahraniční techničák, k tomu kopii "stejného" z jiné země, hromadu homologačních listů, přesto se dovozovým technikům pod to nechce podepsat. Prostě jen proto, že to neznají, nejsou na to proškoleni a nehodlají riskovat nějaké pokuty. Vydělají si i tak, za den jim tam přijede pět Oktávek, dva Supy, tři Prassaty, nějaká ta Fordka a maj hotovo. Jak na běžícím pásu. Nějaká Buggy? Jo pane s tím se tu zasekám na půlden, ještě budu riskovat ... jeďte si raději jinam, my tu máme plno.
Sám řeším přihlášení jedné speciality od Volva a taky to není procházka růžovým sadem, byť mám k dispozici zahraniční techničák, k tomu kopii "stejného" z jiné země, hromadu homologačních listů, přesto se dovozovým technikům pod to nechce podepsat. Prostě jen proto, že to neznají, nejsou na to proškoleni a nehodlají riskovat nějaké pokuty. Vydělají si i tak, za den jim tam přijede pět Oktávek, dva Supy, tři Prassaty, nějaká ta Fordka a maj hotovo. Jak na běžícím pásu. Nějaká Buggy? Jo pane s tím se tu zasekám na půlden, ještě budu riskovat ... jeďte si raději jinam, my tu máme plno.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šéfíčkova buggy
Jak je někdo ouředník nebo má zelený monterky se znáčkem dekry tak je to 99% idiot bohužel. Mají moc a rádi se v ní vyžívají.
Gratuluju ke koupi zajímavý káry a hlavně k úspěšnýmu boji w větrnými mlýny.
Ty zadní světla z "tatry" jsou sive strašný ale kdybys sehnal dopředu hranatý jak píšeš taj vy to mohlo bejt zajímavý auto. Napadly mě světla z posledních kachen (citroen 2cv) ty byly už obdélníkový a ta velikost a způsob montáže by mohly sednout
Gratuluju ke koupi zajímavý káry a hlavně k úspěšnýmu boji w větrnými mlýny.
Ty zadní světla z "tatry" jsou sive strašný ale kdybys sehnal dopředu hranatý jak píšeš taj vy to mohlo bejt zajímavý auto. Napadly mě světla z posledních kachen (citroen 2cv) ty byly už obdélníkový a ta velikost a způsob montáže by mohly sednout
Re: Šéfíčkova buggy
Doklady jsem měl všechny, co by měly stačit- velký a malý techničák ze Švédska, které je v unii. Bohužel to není, jak píše eLzyx běžné auto a technik by musel pracovat, což se ve většině případů nechtělo. A Dekru mi ani nepřipomínej!! To slovo používá každý jako zaklínadlo. Tak jsem se pokusil zkontaktovat technika dekry a po vysvětlení kolik testů a všech možnejch měření budu muset absolvovat, samozřejmě každý test je zpoplatněn, bylo jasný, že tudy cesta nevede. Vždyť by doklady byly v ceně auta a to je opravdu nesmysl. No a tak jsem začal objíždět TK s rozhodnutím, že když je vše v pořádku, tak to musí jít .V republice je přes 1000 stanic a někde to dopadnout musí... Výsledek je opravdu jen o lidech.Sam píše:No, pokud to nemá/nemělo papíry v pořádku, tak to není problém STK, řekl bych. Měla to řešit Dekra.
...Po kachních světlech koukám ...