...uvidím co to udělá na podlaze, budou to sakra dlouhý sváry ale ten prolis to celkem zpevnil.
Mám teď problém jinde, pravděpodobně teče olej pod chladičem nebo z termostatu (oleje, je to trochu rychlejší Brouk) a první co píšou v manuálu je : demontujte motor z vozu. Ale možná po půjde i bez.
Zkus čidlo oleje. Já ho zrovna měnil, vnitřní část se trochu otáčela a chcalo to. Těsnění chladiče jsem před pár lety měnil taky a tahle blbost mě tehdy nenapadla a mám podezření, že začalo už tehdy čidlo. U brouka se musí sundat haubna i panty a je to i tak o chlup...
Začnu to zhora rozebírat a uvidím kdy něco uvidím. Když už to bude rozebraný podívám se i na čidlo.
A vtip pro dnešní den - Takový Cimrmanův "The ping-pong with the words."
Projel jsem pár vláken na příslušném fóru a mimo jiné vznesl dotazy na které přišla hezká odpověď.
My questions are:
1. It is possible?
2. Does anyone have experience with this?
3. Does anyone have a pic of that section of the engine?
Some answers to your questions:
1). It is not impossible but would take a lot of skill and creativity.
2). Someone may have tried this before. Not sure I would do it this way.
3). Yes. See pictures below.
Nejsem si jistý, jaký auto a motor řešíš, ale u brouka si dovedu představit, že všechno je pravda. Je to asi o toleranci karosérie popř. stupni násilí, které člověk aplikuje. Mně sahara drhla o horní hranu, ale prošla ven.
Davide, už delší dobu to tu tiše sleduju s otevřenou pusou...chceš říct, že tohle je první auto, který vaříš? Neskutečný ... a o vlastnoručně klepaných reparaturách ani nemluvě. Vezmeš mě do učení?
Jo, to je prní auto co vařím a vlastně i komplet opravuju. A do učení bych potřeboval nejdřív já, protože tu hromadu plechu co vyhodím než se to povede nefotím.
když už se tu bavíme o plechu - byl by někdo ochoten mi poradit, jaký plech koupit, aby se z něj daly dělat takové kejkle? Co tu mám po dědovi, to je všechno kotlová ocel, to moc tvárný není, do toho klepnu kladivem a zvoní to ještě zítra
Něco takového? https://online.ferona.cz/detail/22914/p ... x1000x2000
Tam kde je jenom rovný ohyb nebo prolis používám obyčejný plech (dříve 11373, co je to teď nevím, mám nějaké zásoby).
To co je do kulata a za roh dělám z plechů od Sama co tady předloni nabízel (co to bylo nevím, ale jde to tvarovat o hodně líp).
Na podlahu mi to ještě vystačí, na čumák mám repaplech , ale na další auto už budu muset nakupovat.
Podle toho co jsem odkoukal na Youtube a FB kupuje se na to DC04. Našel jsem tady http://www.alfun.cz/plechy-a-pasy-valcovane-za-studena
...uvidím co to udělá na podlaze, budou to sakra dlouhý sváry ale ten prolis to celkem zpevnil.
Mám teď problém jinde, pravděpodobně teče olej pod chladičem nebo z termostatu (oleje, je to trochu rychlejší Brouk) a první co píšou v manuálu je : demontujte motor z vozu. Ale možná po půjde i bez.
Bex musí počkat.
Tvl co to je za podložky
Myslíme to vwážně...;o) First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------