Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Je to komplet podlaha a motorovej prostor. Je to asi tak 4x podlaha Brouka.
Základ jsem vzal nejdřív zárohákem v koutech, za trubkama a v těch místech kam se špatně fouká a to byl tak asi litr, no a potom jsem to fouknul. Vršek je dělanej řiďoučkým ale na 2x, prostřik a pak pěkně zplna.
Základ jsem vzal nejdřív zárohákem v koutech, za trubkama a v těch místech kam se špatně fouká a to byl tak asi litr, no a potom jsem to fouknul. Vršek je dělanej řiďoučkým ale na 2x, prostřik a pak pěkně zplna.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Podvozek budu delat o vikendu, tak pak pomerime.
Rikas 4x?. Tak si mam pripravit dve a pul deci barvy na jednu stranu. to bude boj
Jak vypada ten zarohacek? To mne zajima
Rikas 4x?. Tak si mam pripravit dve a pul deci barvy na jednu stranu. to bude boj
Jak vypada ten zarohacek? To mne zajima
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Ach so. Já čekal nějaký udělátor na stříkání barvy za roh a on je to klasický šmrdlištětec.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Já bych teda neviděl jako problém, když to zespoda bude vocucanej bonbón. Lakýrové to na "neviditelných" místech obvykle jenom lehce popráší (jak je vidět i na některých autech na fóru) a takovej porézní povrch zbytečně drží vlhkost a bordel. Teda výrobci to tak často dělají taky, ale tím to není lepší, jenom možná originálnější...
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Nastavovačka zadních ramen zde: viewtopic.php?p=373239#p373239
Mám tam malinkej rozdíl v úhlech , je teda v toleranci ale jetam. 20°+-30' říká manuál, já dokázal nastavit 20°a 19°40'.
Před finálním sestavenín zkusím ještě prohodit ramena, jestli nesmažu ten rozdíl.
Mám tam malinkej rozdíl v úhlech , je teda v toleranci ale jetam. 20°+-30' říká manuál, já dokázal nastavit 20°a 19°40'.
Před finálním sestavenín zkusím ještě prohodit ramena, jestli nesmažu ten rozdíl.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Prohazovat torzky levou za pravou se nedoporucuje.boldor píše: ↑06 srp 2020Nastavovačka zadních ramen zde: viewtopic.php?p=373239#p373239
Mám tam malinkej rozdíl v úhlech , je teda v toleranci ale jetam. 20°+-30' říká manuál, já dokázal nastavit 20°a 19°40'.
Před finálním sestavenín zkusím ještě prohodit ramena, jestli nesmažu ten rozdíl.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
... vím, tyče ale přeci při této operaci zůstanou na svém místě.
Spíš bych chtěl objasnit to proč je levá utahanější, jinej nápad než působení reakce od mototu nemám.
Spíš bych chtěl objasnit to proč je levá utahanější, jinej nápad než působení reakce od mototu nemám.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
No to byl první nápad, u Brouka bych to chápal, tady ale řidič sedí nad přední nápravou a tu zadní nezatěžuje.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
A čeho docílíš když pohodíš šavle ? Sklon se přeci nastavuje na torzních tyčích. Navíc je to celé jen orientační nastavení. Vše se stejně doladí až bude auto na kolech a zatížené. Pak teprve má smysl řešit nějaký ten stupínek.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
... teda že to budu muset vysvětlovat, nejdřív tyče , teď tohle.
Drážkování může být na ramenech hozené jinak proti hraně a prohozením se může vyrovnat rozdíl. Nebo taky nemusí ale zkusit to můžu.
Drážkování může být na ramenech hozené jinak proti hraně a prohozením se může vyrovnat rozdíl. Nebo taky nemusí ale zkusit to můžu.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Možná, uvidím až to nastrojím, jako pracant auto jezdilo auto ve Švédsku , první 2 roky po levé straně, další 4 roky po pravé (proto ty druhý dveře), pak už to byla víkendovka.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Může. Stejně jako může být více unavená pravá torzka. Kdo si hraje, nezlobí. Já zase máčím plechy v soli na balkóně.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
...tak jdu taky něco dělat
A navíc je to tam stejně jenom na chvíli.
A navíc je to tam stejně jenom na chvíli.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
samozřejmě je to řidičem,ta levá strana je zatížená permanentně.i když sedíš na nápravě,za těch 50 let dejme tomu ta levá strana je utahanější.
já to dělám tak že si na rovině změřím o kolik potřebuji srovnat zadek na torzce. (předek trošku přizvednu za střed,abych eliminoval únavu nebo poškození předku) a pak to rameno vysadím aby zůstalo volně na torzce a obkreslím si jeho polohu a už vím přesně o kolik to mám přesadit.a budeš se divit,ale i u těch busů ta levá chce víc.takže ano,teoreticky je to nemožné ale praxe je jiná.
takže dávat tovární nastavení pokud nemáš fungl nový torzky je pitomost.pokud to chceš trefit co nejpřesněji bez motoru a všeho okolo tak nasaď rameno tak aby spodek ramene zakrýval do třetiny levý spodní šroub víka torzek a na levé straně do poloviny.
pak si to samozřejmě doladíš až tam nacpeš dvoulitra nebo sprchový kout,já fakt nevím,teď to jenom potřebuješ dostat na kola předpokládám
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Konečně odpověď / vysvětlení / doporučení. Díky
A ano půjde tam časem dvoulitr bez torzek.
A ano půjde tam časem dvoulitr bez torzek.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dec/63 Blue "BEX" - Švédská norka
Na to je jen jedna odpověď. Protože Sam.lope píše: ↑06 srp 2020Já bych teda neviděl jako problém, když to zespoda bude vocucanej bonbón. Lakýrové to na "neviditelných" místech obvykle jenom lehce popráší (jak je vidět i na některých autech na fóru) a takovej porézní povrch zbytečně drží vlhkost a bordel. Teda výrobci to tak často dělají taky, ale tím to není lepší, jenom možná originálnější...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912