Re: Karmann Ghia 1972
Napsal: 28 led 2017
Píše:
Auto je doma, teď jen postupně dávat do kupy.
Auto je doma, teď jen postupně dávat do kupy.
...již 19 let s vámi nejen na cestách a v garáži
https://www.flat4.org/forum/
Rada.... Jezdi od toho auta jsou...onehdy jsem ztravil 4roky a 250k Kč renovaci brouka...a už to nikdy neudělámBrzda37 píše:Ahoj, pojízdný je. Mě je ale líto v něm jezdit, když vím, že není úplně v cajku. Jsem na to asi ujetý ale nedělalo by mi to radost.
Spíš se budu těšit na to, jak se pomalu dá do kupy.
Fotky budu dávat sem.
Byly... tady se podivej jsou tam snad vsechny odrudyBrzda37 píše:Díky za radu. Budu muset jít tímto směrem.
Nedá se nic dělat. Nevíš, jestli origo byly taky lakované palubky nebo ne? Viděl jsem i imitaci dřeva. Tak jsem z toho zmatený.
Pravy duvod bude v tom, ze pripravit stare auto pod lak je milionkrat tezsi. Vsechno je varene pokroucene nebo zrezle. V bocich se to vlni jak brazilska zena. Nebe a dudy polejvat novy plech na fabii nebo se crcat s 40 let starym klumprem.Brzda37 píše:Jak jsem se dověděl, jakmile přivezeš do lakovny veterána, automaticky jde cena laku nahoru.
Máš na veterána, máš na přirážku za lak.
Díkypata píše:Ahoj kluci,trochu se mezi vaší debatu o cinovani vložím, cinovat spoje a sváry dílů v autorizovaném servisu VW,škoda a Audi je povoleno už dlouho ,ale s používáním pozinkovaných karoserií je problém s přítomností olova v cinu.proto koncern povolil používání dvousložkového tmelu od Terosonu 5010.je dražší ale odpadá nahřívání plechů a možnost tvorby oxidace. Pro zajímavost Porsche přímo zakázalo cinovani a je možno použít pouze Teroson . pracuji jako karosář Porsche ....A návic se sním pracuje podstatně jednodušeji ....Jinak gratuluji k KG.peknej kousek.tak opravit to nejnutnější a jezdit.hodně štěstí a mnoho kilometrů.