Stránka 2 z 3

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 28 led 2017
od elvis
Píše:

Auto je doma, teď jen postupně dávat do kupy.

:wink:

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 28 led 2017
od Laco
Vitej dalsi majiteli KG v CR. Na to, abys litoval koupe je uz trochu pozde. Kazdopadne se nenech odradit par negativnimi prispevky a neber to tady jako neprekonatelne dogma.
Je tu spousta dobrych lidi co ti poradi, ale i spousta geniusu, ktere kdyz neposlechnes, tak te budou pranyrovat, bicovat a vlacet bahnem :-)
Nebud zbrkly, pekne si to tady procti a uvidis, pro jakou variantu se rozhodnes :
1. Posudlat a drandit - dostat do stavu pojizdneho a resit jen nefunkcni veci
2.Dle financnich moznosti provest kontrolu, rozborku,opravu a jezdit
3.Tunit zvlaste pak motory, brzdy, prevodovku a muziku
4 Tuzit neboli prznit a implementovat treba motor z Audi
5 Dostat auto do stavu vyjezdu z fabriky - moc drahy, ale u KG se vyplati
6 Renovace moc moc moc drahy a moc moc moc prace a vyzaduje to ale koupi co mozna nejvetsiho originalu
7 a zlaty hreb vecera je rady - rozjebat po dvorku, pustit na to " odborniky", financne vykrvacet a pak se snazit prodat hromadu srotu za jednu desetinu co si do toho dal.

Zvol si cestu a po ni se dej ;-)

P.s Ohledne KG jsem ti vedomostmi a zkusenostmi k dispozici.

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 29 led 2017
od martin_100
No podle fotek vypadá v celku pojízdně ... neláká tě to zlegalizovat rozhejbat a chvilku si ho užít?

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 29 led 2017
od Brzda37
Ahoj, pojízdný je. Mě je ale líto v něm jezdit, když vím, že není úplně v cajku. Jsem na to asi ujetý ale nedělalo by mi to radost.
Spíš se budu těšit na to, jak se pomalu dá do kupy.
Fotky budu dávat sem.

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 29 led 2017
od Brzda37
Pár detailů.

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 29 led 2017
od wally
Brzda37 píše:Ahoj, pojízdný je. Mě je ale líto v něm jezdit, když vím, že není úplně v cajku. Jsem na to asi ujetý ale nedělalo by mi to radost.
Spíš se budu těšit na to, jak se pomalu dá do kupy.
Fotky budu dávat sem.
Rada.... Jezdi od toho auta jsou...onehdy jsem ztravil 4roky a 250k Kč renovaci brouka...a už to nikdy neudělám :lol:

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 29 led 2017
od Skid
Zkousel jsi se podivat co je pod tou kouzelnou sitkou? Jako v jakem je stavu palubni deska? Bud rad. Zaklad mas. ;-)

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 30 led 2017
od Brzda37
Jj, díval jsem se. Palubka tam není. Takže další náklady...
Co jsem ale palubky viděl, asi bych ji měnil stejně. Bude to ale zajímavý nějak.rozumně ji sehnat. Přijde mi to opravdu hodně co za kus plastu chtějí.

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 30 led 2017
od Laco
Ahoj, s palubkou je u tohohle roku KG "problém". Palubka totiž není celokovová, ale má spoustu průduchů asi kvůli odlehčení. Tudíž be měla být oplastovaná jak seshora, tak zepředu a zespoda.

Protože já jsme koupil bouranej totální vrak, šel jsme cestou výměny celý palubky za starší ročník, t.j. bez plastu...jen laovaný plech.

Hlavně, NEKUPUJ plastové náhrady, nikdy to nesedí a je to strašný aušus!! Jediná cesta je sjíždět e-bayDE a US thesamba. Ono se to teď dobře říká, ale nechce to spěchat. Já jsme ze začátku taky hurá hurá nakupoval ve státech, co v EU nebylo. Z vlastní zkušenosti vím, že se to za 1-2-3 roky většinou objeví i v Evropě.(i když za vyšší cenu).

Takže si zvolil variantu komplet to rozebrat do šroubu , zkontrolovat, povyměňovat, přelakovat a vyleštit ? :lol:

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 30 led 2017
od Brzda37
Díky za radu. Budu muset jít tímto směrem.
Nedá se nic dělat. Nevíš, jestli origo byly taky lakované palubky nebo ne? Viděl jsem i imitaci dřeva. Tak jsem z toho zmatený.

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 31 led 2017
od udeeska
Brzda37 píše:Díky za radu. Budu muset jít tímto směrem.
Nedá se nic dělat. Nevíš, jestli origo byly taky lakované palubky nebo ne? Viděl jsem i imitaci dřeva. Tak jsem z toho zmatený.
Byly... tady se podivej jsou tam snad vsechny odrudy :D
https://www.google.com/search?q=VW+Karm ... X08AngM%3A

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 31 led 2017
od ToSvo
Ale ty lana bych tam nechal. Je to takové originální - námořnické. :D

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 31 led 2017
od Laco
Ahoj, zasadni je, jak jsem psal rozhodnout se co chces.
Original tenhle rocnik ma pouze cernou . Vrsek je mekceny plast potazemy neco jako kozenkou, to same spodni lem. Celo je pouze z mekceneho plastu.
Ale.. jak vidis na svem aute, kreativite se meze nekladou. :D Takze pokud chces mahagon a nebo kuzicku je to na tobe.

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 17 úno 2017
od Brzda37
Díky za rady. Už jsem se lehce zorientoval a nakoupil i fůru odbornÿh publikací. :D
Začal jsem sondovat ceny oprav atd. Co mě překvapilo při sjíždění fóra byla cena laku KG od Frančěska.
To je opravdu velká zlodějina.
Odvezl jsem auto na Moravu, ceny oprav jsou zde razantně menší a navíc se bude tvořit u kamaráďů.
Jak jsem se dověděl, jakmile přivezeš do lakovny veterána, automaticky jde cena laku nahoru.
Máš na veterána, máš na přirážku za lak.

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 17 úno 2017
od Laco
Ahoj, s cenou za lak je to slozite. Kdyz jsem si delal pruzkum, tak obecne se klasickym lakovnam moc do veternanu nechce. Kdyz najdes specialku, tak se cena za kit a lak pohybuje kolem 100tis. Protoze specialisti vi, ze by se mely svary cinovat, a kit nechat nejakou dobu "sednout" aby se lak nepropadal a cas jsou penize.
Idealni je sehnat sikovneho lakyru melouchem, dat mu pul roku a bude to parada. Tuhle cestu jsem zvolil a vysledek je co se tyce laku super a za podstatne mensi peniz.
Pokud se bude muset svaret, tak at kluci nezapomenou cin.
Off Docela me prekvapila informace od zamestnance autorizovaneho VW servisu,ze klempirum zakazali pouzivat na opravy novych aut kit a musi se cinovat.

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 17 úno 2017
od SO 545
Urcite sa nemusi cinovat v autorizaku. Tak maximalne sa pouziva cinovy tmel. Vemi dobra vec ale trosku drahsia.
Ale skor ho presadzuje Skodovka ako VW.

Pracujem v lakovni VW-Skoda.

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 18 úno 2017
od pata
Ahoj kluci,trochu se mezi vaší debatu o cinovani vložím, cinovat spoje a sváry dílů v autorizovaném servisu VW,škoda a Audi je povoleno už dlouho ,ale s používáním pozinkovaných karoserií je problém s přítomností olova v cinu.proto koncern povolil používání dvousložkového tmelu od Terosonu 5010.je dražší ale odpadá nahřívání plechů a možnost tvorby oxidace. Pro zajímavost Porsche přímo zakázalo cinovani a je možno použít pouze Teroson . pracuji jako karosář Porsche ....A návic se sním pracuje podstatně jednodušeji ....Jinak gratuluji k KG.peknej kousek.tak opravit to nejnutnější a jezdit.hodně štěstí a mnoho kilometrů. =D> =D> =D>

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 18 úno 2017
od Sam
Brzda37 píše:Jak jsem se dověděl, jakmile přivezeš do lakovny veterána, automaticky jde cena laku nahoru.
Máš na veterána, máš na přirážku za lak.
Pravy duvod bude v tom, ze pripravit stare auto pod lak je milionkrat tezsi. Vsechno je varene pokroucene nebo zrezle. V bocich se to vlni jak brazilska zena. Nebe a dudy polejvat novy plech na fabii nebo se crcat s 40 let starym klumprem.

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 19 úno 2017
od Brzda37
pata píše:Ahoj kluci,trochu se mezi vaší debatu o cinovani vložím, cinovat spoje a sváry dílů v autorizovaném servisu VW,škoda a Audi je povoleno už dlouho ,ale s používáním pozinkovaných karoserií je problém s přítomností olova v cinu.proto koncern povolil používání dvousložkového tmelu od Terosonu 5010.je dražší ale odpadá nahřívání plechů a možnost tvorby oxidace. Pro zajímavost Porsche přímo zakázalo cinovani a je možno použít pouze Teroson . pracuji jako karosář Porsche ....A návic se sním pracuje podstatně jednodušeji ....Jinak gratuluji k KG.peknej kousek.tak opravit to nejnutnější a jezdit.hodně štěstí a mnoho kilometrů. =D> =D> =D>
Díky

Re: Karmann Ghia 1972

Napsal: 10 dub 2017
od threeseven
Gratuluju k peknemu kousku! Skoda ze ho letos neuvidime.