pata píše:Ahoj kluci,trochu se mezi vaší debatu o cinovani vložím, cinovat spoje a sváry dílů v autorizovaném servisu VW,škoda a Audi je povoleno už dlouho ,ale s používáním pozinkovaných karoserií je problém s přítomností olova v cinu.proto koncern povolil používání dvousložkového tmelu od Terosonu 5010.je dražší ale odpadá nahřívání plechů a možnost tvorby oxidace. Pro zajímavost Porsche přímo zakázalo cinovani a je možno použít pouze Teroson . pracuji jako karosář Porsche ....A návic se sním pracuje podstatně jednodušeji ....Jinak gratuluji k KG.peknej kousek.tak opravit to nejnutnější a jezdit.hodně štěstí a mnoho kilometrů.
Jinka jsme Teroson vyzkoušel a pěkný..chce teda teplo na vytvrdnutí, ale lehce se patlá, dávkuje a brousí.. ideální.. jeno ta cena je mazec