Skid píše:Wally ja ti nevim, ale nam ty bubny na Tommym taky brzdej dost solidne.
Ty vole, tak já nevím..
Válec novej, všechny hadičky, trubičky, prasátka. bubny seštelovaný na minimumální vůli, krok na táhlu do válce minimální a musím na to šlápnout jak kdybych zvedal 150 kilo ve dřepu
Myslíme to vwážně...;o) First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
A brzdí ti to po celé délce a šířce obložení? Nemáš třeba stočený bubny a tím pádem nízky obložení, který by brzdilo jen uprostřed? Vlastní zkušenost..
To same se mi stalo na busu 69, vsechno nove a nebzdilo. Hlavni valec to byl, tak jsem sehnal starsi pouzity a brzdi super. To same na 70 busu,nalozeny/prtizeny,ale brzdi taky zuper, tam jsem rovnou hledal pouzity valec po predchozi zkusenosti..
udeeska píše:To same se mi stalo na busu 69, vsechno nove a nebzdilo. Hlavni valec to byl, tak jsem sehnal starsi pouzity a brzdi super. To same na 70 busu,nalozeny/prtizeny,ale brzdi taky zuper, tam jsem rovnou hledal pouzity valec po predchozi zkusenosti..
Byl brazilskej na busa originál,ale musel jsem seslapovat pedál velkou silou. Nějaká konstrukční vada. Jednou jsem objednal z CIPu1 přední norkový válečky a ty vůbec neseděly ve štítu. CIP se omluvili že nový brazilský výrobce špatně okopíroval výrobek
Byl brazilskej na busa originál,ale musel jsem seslapovat pedál velkou silou. Nějaká konstrukční vada. Jednou jsem objednal z CIPu1 přední norkový válečky a ty vůbec neseděly ve štítu. CIP se omluvili že nový brazilský výrobce špatně okopíroval výrobek
Hlavne teda nevim urcite, ale predpokladam, ze na bcku byl zaroven s kotoucema vakuovej posilovac? Kdybych mel nutkani prznit brzdy na acko, tak bych sel asi cestou posilovace na bubny nejdriv. Drzak na napravu dela (ehm ehm) CSP. Nebo elektrickej posilovac, ale ten je mastnejsi. Kazdopadne lepsi varianta, pokud ma clovek v papirech napsany bubnovky.
Na béčko nebyl vždycky posilovač a i bez posilovače mě brzdil super. Hlavní problém v Brazílie je že válec pro auta bez posilovače dělají ve stejném průměru 23,84mm,zatímco bez posilovače má být ten delší 22,2mm a pro áčko s bubnama myslím dokonce 20,6mm
Snížek píše:Hlavne teda nevim urcite, ale predpokladam, ze na bcku byl zaroven s kotoucema vakuovej posilovac? Kdybych mel nutkani prznit brzdy na acko, tak bych sel asi cestou posilovace na bubny nejdriv. Drzak na napravu dela (ehm ehm) CSP. Nebo elektrickej posilovac, ale ten je mastnejsi. Kazdopadne lepsi varianta, pokud ma clovek v papirech napsany bubnovky.
Prosim tě držák na posilovač si nechám vypálit laserem je to jenom ohlý plech, co to je CSP?
Samo že to tam půjde komplet i s posilovačem a válcem. Nejdřív by sedal vyzkoušet to tam dát bez kotoučů na stávající systém s béčkovým válcem, to jako asi jo..
Myslíme to vwážně...;o) First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Takže progres... motor je v longbloku a čekám an díly..
Nakonec tedy zase změna, protože jsem si nevšiml že v nasyslených dvoukanálových hlavách jsou výfukový ventily 9mm a už nakoupil SS ventily od Cbček v 8mm provedení. Takže tyhle hlavy jdou do regálu a počkaj si.
Motor tedy nakonec kvůli použití hlav jde ještě o pár kubíků nahoru na 1679ccm a dostane z regálu hlavy CB044 (40/35,5) s 1:1,25
bude to zatím na 34pict3 a uvidí se.
Zároveň, když jsem to rozhodil, tak jsem osadil chladič oleje z Typu 4 a komplet oplechování a doghouse z dvoukanálu.
Fotky až dorazí další díly..
Myslíme to vwážně...;o) First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Skid píše:Nahod dyztak foto jak jsi rozsiroval doghouse kvuli chladici z Typ4, to me zajima.
Někde jsme viděl i hotovej set Sahary z doghousem.. JK nebo vwheritage nebo tak někde.. Teď nevím, až půjdu do garáže něco cvaknu
Taky jsem to videl, ale drahe jak cert. Ja jsem touhle cestou chtel take jit, ale pak jeden pán z Barrandova a druhý pán z Lhoty mi to rozmluvili a šel jsem originální cestou. Protože jsem žádné navyšování výkonu nedělal. Ale i tak by mě to zajímalo.