Tak protoze jsem zaznamenal zde na foru zajem o Samovo mazlika, rozhodl jsem se, ze poodhalim trosku rousku tajemstvi a dam sem par fotek mazlika.
Tak se pohodlne usadte, zaciname....
Prvni fotka broucina po prevozu do CR. Broucin je kapanek stydlivy a tak jen nesmele vykukuje z prepravniho kontejneru.
Na prvni pohled se zda mazlik vcelku zdrav, krom par neduhu v inerieru (ty cerveny tapecy ve dverich jsou priserny) je pohled vcelku prijemny.
Jak rikam, je to fesak.
Za povsimnuti stoji dobovy upgrade mavatek za blinkry. Jednalo se o neskodnou upravu, otvory na mavatka jsou neposkozeny a v perfektnim stavu.
Pohled krz zadni okenko. No neni to nadhera?
Pri odkryti kobercu to je jiz horsi. Koroze na klasickych mistech u topeni, kde se drzi vlhkost a plech je teplotne namahan. Alespon je interier vzdusny a osadka vozu netrpi nedostatkem kysliku
Pohled z druhe strany. Je videt jisty naznak vareni, ale kdo by to u auta 50 let starem necekal.
Pohled na motor. Majitel zrejme unik oleje resil po svem. Ma to sve vyhody, nemusite cistit olejove sitko a proste jen dolevate. Jake tato varianta mela nakonec dusledky zminim pozdeji. Jedno se tomu ale neda odeprit, antikorozni opatreni
Co dodat, koroze, koroze
Klasicka patinka u okenich tesneni, nastesti nevypada az tak zle.
Brrr, jakmile se sunda podovozek, je hned na kastli lepe videt. Co to jenom... Aha, koroze
Pohled na podvozek, pod nanosy vsemozneho bordelu a rzi se mozna neco skryva.....
....a po opiskovani se hnedka ukaze, kam kde jsou slaba mista. Nastesti tech der neni zas tolik.
Placka po opiskovani, vyvareni a impregnaci. K tomuto mam jiste vyhrady, ale co se stalo, stalo. Jeste neni vsem dnum konec.
Po sundani blatniku jsou videt dalsi bolistky.
A na zadnim podbehu to same.
Po opiskovani podbehu je videt vic. Hmm, osklive zaplaty, novodobe drzaky narazniku..... pryc s tim.
Dtto predni podbeh.
A to je pro dnesek vse pratele, pokracovani priste.