Samovo ovál
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15174
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Tak včera jsem asi objevil Ameriku, ale na mé 55ce jsem našel regulaci podsvětlení tachometru zabudovanou ve spínači světel. Je v něm reostat, který se ovádá otáčením knoflíku.
Naprosto mě tato funkce implementovaná již v padesátých letech vykolejila.
Naprosto mě tato funkce implementovaná již v padesátých letech vykolejila.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15174
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Current status. Thanx 4 Edy.
Máme za sebou necelých 700km. Motor, stejně tak jako brzdy, řízení a vůbec celkové jízdní vlastnosti mohu trefně srovnávat se Štěpánem. Oba jsou každým dnem (či ujetým kilometrem) rychlejší, hbitější a dělají tak Samovi velkou radost.
Výlet na BVP dopadl dobře, ToDo list se sice rozrostl o desítky položek, které je třeba pořešit, ale nejedná se o nic zásadního.
Máme za sebou necelých 700km. Motor, stejně tak jako brzdy, řízení a vůbec celkové jízdní vlastnosti mohu trefně srovnávat se Štěpánem. Oba jsou každým dnem (či ujetým kilometrem) rychlejší, hbitější a dělají tak Samovi velkou radost.
Výlet na BVP dopadl dobře, ToDo list se sice rozrostl o desítky položek, které je třeba pořešit, ale nejedná se o nic zásadního.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15174
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Mno, tak konec blbostí a zpět do dílny. Motor má již natočeno přes 1200km, první výměna oleje a seřízení ventilů problěhla při 650km, další dnes. Motor si krásně sedá, je cítit jak se mu chce čím dál tím víc upalovat. Při jízdě plyn jen lochtám a při cestě z vyšáku jsem jel skoro všechny rovinky už na 4ku. Pokrok je vidět i na volnoběžných otáčkách, které vždy při seřízení o nějakých pár stovek snižuju A tak to má být.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15174
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Taky si občas zabuchnete klíč v autě ? Řešením je mít u sebe klíče náhradní. Buď se dají splašit repliky nebo dobové, tzv blank-key.
Další možnost je objednat si hotový klíč ze zásob regionálních prodejců VW.
A jde to i po 50ti letech
Další možnost je objednat si hotový klíč ze zásob regionálních prodejců VW.
A jde to i po 50ti letech
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15174
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Dlouho jsem to tu neaktualizoval. Nebylo to z důvodů, že by se nic nedělo, jen jsem zkrátka neměl potřebu to hlásat do světa
Mazlík pomalu začíná vypadat jako auto. Má nakroucíno přes 5000km a motor si stále přede a přede. Jezdím s ním už 90km/hod. Když je chuť vytočím ho i na 110 km. Zatím ale jen s lehkou nohou, víc jak půl plynu zatím nedávám.
Objevilo se mnoho závad, podařilo se mi opravit spadlé dveře, už dělají to krásné "tink" při zavírání, namontoval jsem si 6Voltový teploměr a zkrátak opravuju kde jsem to v minulosti zanedbal, nebo kde jsem chtěl schválně ušetřit. Po výměně tlakového čidla oleje sem zaregistroval, že již neděláme v garáži olejové loužičky, což mě dost potěšilo. Trošku mě zlobí spojka (asi unavená jedna pružina na přítlačáku) a tak rozjezdy musím provádět s citem. Po sezóně půjde motor ven, tak ji bude možno zkontrolovat a zapojit konečně topení. Dobíjení snad vyřeší NOSové relátko přímo pro moje dynamo. Nějak se nám na cestě zdrželo, ale už snad pluje k domovu Zatím jezdím s rezervní baterkou. Když se ale jedou delší štreky, nebývá s celodením svícením problém. Ujeli jsme 2000km za týden a akumulátor nebylo třeba měnit.
Velké změny čeká také interiér. Vlastní výroba tapecírunku do dveří se neukázala jako nejšťastnější řešení, proto budou objednány repliky originálnách kartonů, které znovu počalouním. Kartonu se dočká i motorový prostor a kufr.
Mazlík pomalu začíná vypadat jako auto. Má nakroucíno přes 5000km a motor si stále přede a přede. Jezdím s ním už 90km/hod. Když je chuť vytočím ho i na 110 km. Zatím ale jen s lehkou nohou, víc jak půl plynu zatím nedávám.
Objevilo se mnoho závad, podařilo se mi opravit spadlé dveře, už dělají to krásné "tink" při zavírání, namontoval jsem si 6Voltový teploměr a zkrátak opravuju kde jsem to v minulosti zanedbal, nebo kde jsem chtěl schválně ušetřit. Po výměně tlakového čidla oleje sem zaregistroval, že již neděláme v garáži olejové loužičky, což mě dost potěšilo. Trošku mě zlobí spojka (asi unavená jedna pružina na přítlačáku) a tak rozjezdy musím provádět s citem. Po sezóně půjde motor ven, tak ji bude možno zkontrolovat a zapojit konečně topení. Dobíjení snad vyřeší NOSové relátko přímo pro moje dynamo. Nějak se nám na cestě zdrželo, ale už snad pluje k domovu Zatím jezdím s rezervní baterkou. Když se ale jedou delší štreky, nebývá s celodením svícením problém. Ujeli jsme 2000km za týden a akumulátor nebylo třeba měnit.
Velké změny čeká také interiér. Vlastní výroba tapecírunku do dveří se neukázala jako nejšťastnější řešení, proto budou objednány repliky originálnách kartonů, které znovu počalouním. Kartonu se dočká i motorový prostor a kufr.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15174
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Tak ofuky předního okna instalovány. Instalace je tedy pakárna. Vidět tam je jen za pomocí zrcátka a baterky a chce to dlouhé a hubené ruce.
Provedení vlastní hadice ja na dost vysoké úrovni. Zalamování stripů, průměr, tkanina mezi stripy. Vše jak na původní hadici. pouze šířka stripu je 4mm oproti 5mm u originálu.
hadice zvenku
a zevnitř
Provedení vlastní hadice ja na dost vysoké úrovni. Zalamování stripů, průměr, tkanina mezi stripy. Vše jak na původní hadici. pouze šířka stripu je 4mm oproti 5mm u originálu.
hadice zvenku
a zevnitř
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15174
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Tak problém dobíjení je zdárně vyřešen. Na vině bylo, jak jsem již naznačoval, relátko. Dneska jsem namontoval tohle a rázem jsem se dostal s dobíjením přes 7 voltů.
Zkrátka není relátko jako relátko a krom napětí je třeba dávat dobrý pozor i na výkon dynama a nedávat na něj slabší nebo naopak silnější relátka.
:
Zkrátka není relátko jako relátko a krom napětí je třeba dávat dobrý pozor i na výkon dynama a nedávat na něj slabší nebo naopak silnější relátka.
:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15174
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo mazlik
Nová sezóna si žádá nové triky. Protože blaupunkt má rámeček uvnitř, bylo třeba se naučit chirurgicky čistý řez. Dopadlo to ale víc než dobře.
To Derek: Je to možný, v televizi toho nakecaj....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Samovo mazlik
pěkný Same pěkný.Jestli se nepletu Blaupunkt Frankfurt rok 1958-60.Pěkná lampovka
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15174
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo mazlik
Přesně tak. Předchozí model '55 měl ještě lampovej zdroj, toto už má tranzistorovej a lampy jsou jen v radiu.
Apropó sháním propojovací kabel, 6 žil v kovovém opletení. Neví někdo, kdo se tím zabývá.
Apropó sháním propojovací kabel, 6 žil v kovovém opletení. Neví někdo, kdo se tím zabývá.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pajas
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 425
- Registrován: 01 čer 2005
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo mazlik
Jestli potřebuješ jen samotnej kablík, tak se dá vyrobit.
Koupíš koaxiální kabel, něco ve stylu RG213 s postříbřeným stíněním. Opatrně seřízneš vnější izolaci a uvolníš opletení, aby jsi mohl vytáhnout lanko s PE dielektrikem. Vezmeš si 6 lanek a strčíš je do bužírky. Pak to strčíš do opletení a utáhneš ho.
Koupíš koaxiální kabel, něco ve stylu RG213 s postříbřeným stíněním. Opatrně seřízneš vnější izolaci a uvolníš opletení, aby jsi mohl vytáhnout lanko s PE dielektrikem. Vezmeš si 6 lanek a strčíš je do bužírky. Pak to strčíš do opletení a utáhneš ho.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15174
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo mazlik
V podstatě mi jde jen o to opletení,žíly mám dobrý, jen tohle je potrhaný. Zkusím najít nějakej pěknej coax. To mě nenapadlo. Diky.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Samovo mazlik
Opleteni v kazde "slusne tuning" prodejne, popripade v pneu-hydraulickych prodejnach posledni moznost bych volil jako kouknout se do velkoobchodu pro elektrykare.
Ale v tech tuning shopech to bude urco ... pripadne mozno i eloxovana varianta s ruznou barvou
Ale v tech tuning shopech to bude urco ... pripadne mozno i eloxovana varianta s ruznou barvou