Samovo ovál
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Samovo ovál
mě by zajímalo jestli už majitel vynípal ten silikon z těch spár oldskůl
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo ovál
Silikon stále máme, neboj Půlenej.
Vrátili jsme se ze srazíku VW chrobák který si poslední roky nenecháváme ujít. Nejsem bohužel žádný cestopisný písmák, v garáži dokážu za hodinu nacvakat fotek stovku, ale ze srazu pravidelně nemám ani jednu, tak jen pár obrázků bez dlouhých canců...
Jak naložit pět osob do kaefera nezbytností denní potřeby na následujících 16 dní ? Pořídit busa nebo rovnou obytňák ?
Kdepak, stačí ovál, jde přeci o pětimístnou limuzínu.
Kuk za chalupou. Aneb kdesi v Beskydech
Posádka zadního sedáku ovála. Tentokrát pro změnu na paloučku kdesi v horách. Mých oblíbených....
A příště zase z garáže.
Vrátili jsme se ze srazíku VW chrobák který si poslední roky nenecháváme ujít. Nejsem bohužel žádný cestopisný písmák, v garáži dokážu za hodinu nacvakat fotek stovku, ale ze srazu pravidelně nemám ani jednu, tak jen pár obrázků bez dlouhých canců...
Jak naložit pět osob do kaefera nezbytností denní potřeby na následujících 16 dní ? Pořídit busa nebo rovnou obytňák ?
Kdepak, stačí ovál, jde přeci o pětimístnou limuzínu.
Kuk za chalupou. Aneb kdesi v Beskydech
Posádka zadního sedáku ovála. Tentokrát pro změnu na paloučku kdesi v horách. Mých oblíbených....
A příště zase z garáže.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo ovál
Dvě momentky z víkendu....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Samovo ovál
Hop nahoru a oválem
Jezdí to ještě??
Prosím o obnovení fotek,jak jsi do ovála dodělával pásy,chci alespoň jeden do dědka,tvoje fotky jsou fuč.
Koukal jsem a nikde žádnou ďuru nemám.
Popřípadě mi prosím pošli fotky na lalois@centrum.cz
Díky moc
Jezdí to ještě??
Prosím o obnovení fotek,jak jsi do ovála dodělával pásy,chci alespoň jeden do dědka,tvoje fotky jsou fuč.
Koukal jsem a nikde žádnou ďuru nemám.
Popřípadě mi prosím pošli fotky na lalois@centrum.cz
Díky moc
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo ovál
Jezdí, snad loni nebo dva roky zpět jsem s ním přejel do nové garáže Dvoubodovej pás jsem uchytil na šrouby v podlaze. Jak staré máš caparty ? Sedačky nebo podsedák ?
viewtopic.php?p=343527#p343527
viewtopic.php?p=343527#p343527
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Samovo ovál
Jeden tři roky, druhý skoro rok,ten má ještě čas.
Tříletej by ještě sedačku zvládl,ale nevím nevím...
Díky za tip s těma šroubama mezi kastli a boudu!!
Tříletej by ještě sedačku zvládl,ale nevím nevím...
Díky za tip s těma šroubama mezi kastli a boudu!!
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Samovo ovál
Do dvou let musí být dítě v sedačce, jinak nesmí s autem bez pásů jet. Tak jsem to vyřešil v ponorce jedním pásem pro nejmenšího, v té době púlročního a zbytek hačá jenom tak, už může Není nad old school travelling B-)lális píše:Jeden tři roky, druhý skoro rok,ten má ještě čas.
Tříletej by ještě sedačku zvládl,ale nevím nevím...
Díky za tip s těma šroubama mezi kastli a boudu!!
Naposledy upravil(a) Pekař z Boščehrada dne 02 kvě 2018, celkem upraveno 2 x.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo ovál
Ja mam za to ze to plati do tri let. Ale nechci se hadat.Pekař z Boščehrada píše:Do dvou let musí být dítě v sedačce, jinak nesmí s autem bez pásů jet. Tak jsem to vyřešil v ponorce jedním pásem pro nejmenšího, v té době púlročního a zbytek hačá jenom tak, už může Není nad old school travelling B-)lális píše:Jeden tři roky, druhý skoro rok,ten má ještě čas.
Tříletej by ještě sedačku zvládl,ale nevím nevím...
Díky za tip s těma šroubama mezi kastli a boudu!!
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Samovo ovál
Fakt dva, pak může jet bez sedačky, ale jen vzadu.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Samovo ovál
Pokud máš už díry v kastli, takový veliký, co má dědek, tam mám někde vyrobený redukce, možná bych je v tom svojem bordelu i našellális píše:Jeden tři roky, druhý skoro rok,ten má ještě čas.
Tříletej by ještě sedačku zvládl,ale nevím nevím...
Díky za tip s těma šroubama mezi kastli a boudu!!
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo ovál
no....361/2000sb, parag 6.Pekař z Boščehrada píše:Fakt dva, pak může jet bez sedačky, ale jen vzadu.
§ 6
(1) Řidič motorového vozidla je kromě povinností uvedených v § 4 a 5 dále povinen
a) být za jízdy připoután na sedadle bezpečnostním pásem, pokud jím je sedadlo povinně vybaveno podle zvláštního právního předpisu
2),
b) nepřepravovat ve vozidle kategorie M1, N1, N2 nebo N32), které není vybaveno zádržným bezpečnostním systémem,
1. dítě mladší tří let,
2. dítě menší než 150 cm na sedadle vedle řidiče,
Ale zpět k tématu. Našel jsem ty fotky. Berte s rezervou, frézoval jsem za mlada jen na stojanové vrtačce
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Samovo ovál
S těmi třemi lety máš pravdu, zřejmě došlo k novele v roce 2017
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo ovál
Reinkarnace ovála po pěti letech odpočinku úplně nedopadla. Baterka kterou jsem ještě v létě nabíjel byla totálně hin, navíc v nádobce brzové kapaliny sucho jak na sahaře.Samozřejmě za tu dobu nikde ani loužička. Po letmém olíznutí brzdových štítů jsem identifikoval minimálně pravé přední kolo. V nádrži benzím stále tekutý, jen poněkud žlutý.. Inu zítra poračování.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo ovál
Tekutý leč nehořlavý a karbec bude taky pěkně ulepenej
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo ovál
To zjistime zitra. Po pravde vic se bojim brzd. Zrovna vpredu jsou dve prasatka
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovo ovál
Tak po celodenním zápase se podařilo ovála oživit a nabrat několik prosincových kilometrů. Ovál od smrti Františka Riedela nikde nebyl a poněkud se to na něm podepsalo. Na brzdách to nakonec odneslo pouze jedno prasátko z šesti (ano, mám v předu dvouprasátkové brzdy). Na druhé straně sice bylo vidět že si také horní prase čůrlo do štítů ale rozpohybovalo se bez velkých potíží a zatím vše drží.
Co mne potěšilo, že i po devíti letech co jsem osazoval 356 brzdy jsou prasátka stále v dobrém stavu. Mírná černota na spodních stanách ale věřím že kdybych více jezdil a častěji měnil brzdovou kapalinu, že i toho bych byl ušetřen.
Druhý problém, který jsem nastínil již včera, byla palivová soustava. Možná mám štěstí na dobré benzínky, ale pět let starý benzín nezanechal žádné šrámy v karburátorech, žádný med ani šlem se nekonal. Pouze po jedenácti letech provozu odešla do věčných lovišť palivová hadice pod nádrží. Made in Wolsgburg West. Doslova se rozpustila a drželo ji pohromadě jen opletení. Všiml jsem si toho až když jsem zoufale nasál ústy benzín od ústí palivové pumpy a místo výplachu dutiny ústní benzínem jsem zaslechl jen zlověstné syčení. Hadice Semperit bez opletení je možná načatá také ale zatím na pohled i pohmat drží.
Takto vypadal filtr benzínu po pěti letech odpočinku.
Po prvním nastartování se benzín zbarvil do černé, zřejmě hadice semperit ?
Po dalším trápení a výměně hadice pod nádrží dostal benzím sytě zelenou barvu. Na fotce to není tak patrné ale jde o zbarvení od měděné palivové trubku. Na filtru jsou patrné fragmenty modré gumy z původní hadice WolfsburgWest
Pohled na ne příliš zdravou palivovou hadici pod nádrží, Ještě že byla opletená jinak by se zcela rozpustila Ovál po jízdě již na nové adrese. Je pravda že starý benzín moc netáhne a tak jsem ho po cestě mixnul 100oktanem 1:1, pocitově trochu lepší, chtělo by to delší jízdu aby se vypálila nečistota na svíčkách. Snad příště.
Co mne potěšilo, že i po devíti letech co jsem osazoval 356 brzdy jsou prasátka stále v dobrém stavu. Mírná černota na spodních stanách ale věřím že kdybych více jezdil a častěji měnil brzdovou kapalinu, že i toho bych byl ušetřen.
Druhý problém, který jsem nastínil již včera, byla palivová soustava. Možná mám štěstí na dobré benzínky, ale pět let starý benzín nezanechal žádné šrámy v karburátorech, žádný med ani šlem se nekonal. Pouze po jedenácti letech provozu odešla do věčných lovišť palivová hadice pod nádrží. Made in Wolsgburg West. Doslova se rozpustila a drželo ji pohromadě jen opletení. Všiml jsem si toho až když jsem zoufale nasál ústy benzín od ústí palivové pumpy a místo výplachu dutiny ústní benzínem jsem zaslechl jen zlověstné syčení. Hadice Semperit bez opletení je možná načatá také ale zatím na pohled i pohmat drží.
Takto vypadal filtr benzínu po pěti letech odpočinku.
Po prvním nastartování se benzín zbarvil do černé, zřejmě hadice semperit ?
Po dalším trápení a výměně hadice pod nádrží dostal benzím sytě zelenou barvu. Na fotce to není tak patrné ale jde o zbarvení od měděné palivové trubku. Na filtru jsou patrné fragmenty modré gumy z původní hadice WolfsburgWest
Pohled na ne příliš zdravou palivovou hadici pod nádrží, Ještě že byla opletená jinak by se zcela rozpustila Ovál po jízdě již na nové adrese. Je pravda že starý benzín moc netáhne a tak jsem ho po cestě mixnul 100oktanem 1:1, pocitově trochu lepší, chtělo by to delší jízdu aby se vypálila nečistota na svíčkách. Snad příště.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912