Patnáctka 1970

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
mirky75
Příspěvky: 18
Registrován: 10 bře 2016

Patnáctka 1970

Příspěvek od mirky75 »

Jsem začátečník a nově registrován tady na fóru. Tak ani nevím jestli se mi podaří sem dát nějaké fotky.
image.jpeg
image.jpeg (90.18 KiB) Zobrazeno 5473 x
image.jpeg
image.jpeg (106.07 KiB) Zobrazeno 5473 x
image.jpeg
image.jpeg (149.33 KiB) Zobrazeno 5473 x
image.jpeg
image.jpeg (147.97 KiB) Zobrazeno 5473 x

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Patnáctka 1970

Příspěvek od lišák »

No vidíš, jak jsi šikovný. Fotky vkládat umíš, auto je naleštěný a tak už zbývá jenom přijet na Vítkov a odprezentovat ho naživo v akci :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1878
Registrován: 01 pro 2006

Re: Patnáctka 1970

Příspěvek od beetle66 »

Vítej na Flatu, fotky se vložit povedly, tak ještě nějaký info kolem by to chtělo :wink:
1966

mirky75
Příspěvky: 18
Registrován: 10 bře 2016

Re: Patnáctka 1970

Příspěvek od mirky75 »