UKAŽTE .... své motory

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12532
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od Sam »

marena1989 píše:Tak a tohle je moje 34 koňová bestie i když jede jako by tam těcho koní bylo 50 :-)
Vyhoď ten chromovej blbinec na řemenici, dej tam olejovej filtr a bude to pěknej motor :wink:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
jps
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 562
Registrován: 13 srp 2007
Bydliště: Praha 8

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od jps »

ještě bych nahradil ty stahovací pásky kovovejma :shock:
"chrome won´t make your car go any faster"
Obrázek

Uživatelský avatar
jps
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 562
Registrován: 13 srp 2007
Bydliště: Praha 8

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od jps »

Herbie píše:Lehce spionazni foto :)
tohle mě moc zajímá.. žádný informace? jsou to 48IDA? takže kolem 2000ccm? palivová pumpa je to stříbrný na sahaře? to je elektrická? nevidim žádný dráty..
pěkný svody..heat wrap..hmm. a co je ta věcička EMPI nahože? nějakej catch tank?
"chrome won´t make your car go any faster"
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12532
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od Sam »

To stribrny na sahare je tlakovy regulator privodu paliva.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
jps
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 562
Registrován: 13 srp 2007
Bydliště: Praha 8

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od jps »

takže pumpa bude jinde?
miluju ty otevřený trychtýře na karburátorech.. ty musej chrochat [-o< ale toho bordelu uvnitř.. #-o
Naposledy upravil(a) jps dne 24 čer 2009, celkem upraveno 1 x.
"chrome won´t make your car go any faster"
Obrázek

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3969
Registrován: 28 srp 2006

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od Šíša »

Pumpa bude pod nádrží :wink: A to nahoře bude OCT.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12964
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od Herbie »

jps píše:
Herbie píše:Lehce spionazni foto :)
tohle mě moc zajímá.. žádný informace? jsou to 48IDA? takže kolem 2000ccm? palivová pumpa je to stříbrný na sahaře? to je elektrická? nevidim žádný dráty..
pěkný svody..heat wrap..hmm. a co je ta věcička EMPI nahože? nějakej catch tank?
co je to presne za karbce ti rekne 5š, ja si to nepamatuju
to stribrny na sahare je regulator tlaku paliva
pumpa je skutecne elektricka, ale na fotce videt neni, je pod nadrzi
draty nevidis protoze jsou vechny ucesany a schovany (delala se komplet nova elektrika v celym aute)
a ta vecicka nahore s napisem empi se skutecne povedla :) (odvetrani bloku a hlav)

vcera sem mel tu cest byt u prvniho startu, a zvuk to ma peknej
pockejte si na Attack
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od Lugen »

Sam píše:
marena1989 píše:Tak a tohle je moje 34 koňová bestie i když jede jako by tam těcho koní bylo 50 :-)
Vyhoď ten chromovej blbinec na řemenici, dej tam olejovej filtr a bude to pěknej motor :wink:
jj, ještě černý plechy nad válce a je to, nejhezčí je stejně motor když je v černym nablejskanym stock provedení :wink:
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
jps
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 562
Registrován: 13 srp 2007
Bydliště: Praha 8

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od jps »

po roce vlastnictví a nemalých úpravách si ho dovolim označit za svůj, ne jen podle zápisu v TP :
Obrázek
"chrome won´t make your car go any faster"
Obrázek

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3526
Registrován: 12 kvě 2004

Re: To je moje hračka.

Příspěvek od Andy »

lišák píše:Obrázek
Lisaku, kde je mu konec?

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od p3p1k »

také přidám z mé zahrádky
Obrázek
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4656
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: To je moje hračka.

Příspěvek od lišák »

Andy píše:Lisaku, kde je mu konec?
Jak je vidět na tomto snímku tak by se dalo říct, že zataženo a setrvalý stav :D .
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3526
Registrován: 12 kvě 2004

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od Andy »

Presto vykukuje slunicko :D

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2146
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: To je moje hračka.

Příspěvek od wally »

Andy píše:
lišák píše:Obrázek
Lisaku, kde je mu konec?
Hele ten termostat oleje, bude takhle blízko na motoru hned teplej nad 85, takže bude furt otevřenej ne...?

A teď jeden busí :wink:
VW Attack 2014_Czech republic_151_flat4.jpg
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4656
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: To je moje hračka.

Příspěvek od lišák »

wally píše:Hele ten termostat oleje, bude takhle blízko na motoru hned teplej nad 85, takže bude furt otevřenej ne...?
Hele já bych to moc nepitval :D , ber to tak, že to je projekt víc jak 10let starý a spoustu věcí by člověk teď dělal jinak. Na druhou stranu do toho termostatu by měl jít olej až po průchodu chladičem, který je uvnitř vítrboudy a až pokud by to nestačilo tak jsem to chtěl pouštět do přídavnýho náporovýho chladiče. Přívod k primárnímu chladiči jsem tehdá řešil adaptérem olejového filtru.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12532
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od Sam »

Jo jo, vytahovat kostlivce ze skříní... to je jako hanit za silikón na stupačkách :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3526
Registrován: 12 kvě 2004

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od Andy »

Huuuusy jsou v jeeeeecmene......... :mrgreen:

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12964
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od Herbie »

mimochodem, asi mi to utelo
z čehože je ten blok na tom motortu s vrtulí z tatry

??
... a vůbec !

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4656
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: UKAŽTE .... své motory

Příspěvek od lišák »

Typ4 1,7l .
Každý celek se skládá z detailů.

Odpovědět