Stránka 1 z 9

UKAŽTE .... své motory

Napsal: 22 bře 2005
od JARIS
UKAŽTE SVÉ MOTORY

Re: UKAŽTE SVÉ MOTORY

Napsal: 22 bře 2005
od JARIS
JARIS píše:UKAŽTE SVÉ MOTORY
Stránky jsou ve výrobě,jahodák spracovává obrázky.

Napsal: 22 bře 2005
od Pětišroub
no když myslíš!

Obrázek

Napsal: 22 bře 2005
od JARIS
Jestli se dob ře dívám ,to jsou kablíky ze škodovky.Nemáš s tím problémy,ja je měl taky ,ale botičky vypadávali tak jsem je hodil do ři....i

Napsal: 22 bře 2005
od Pětišroub
jezdilo to jedna báseň, nema problema i když ty koncovky byly malinko olámaný

Napsal: 22 bře 2005
od JARIS
To je 1200 šestivolt?

Napsal: 22 bře 2005
od Pětišroub
jo

Napsal: 22 bře 2005
od Brmbošek
Tak já se teda :oops: přidám. Hmm koukám, že mi tam ještě chybí tapec kolem motoru. :wink:
Obrázek

Napsal: 22 bře 2005
od Pětišroub
a vejce bylo na světě dřív, ještě než ho slepice snesla...

Obrázek

Napsal: 23 bře 2005
od yahoďák
Jarisovo:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 23 bře 2005
od Doldy
Beruška:
Obrázek
Obrázek

A vítěz sprintu v jeseníku...speedster :lol:
Obrázek

Napsal: 23 bře 2005
od Radek
Venku...

Obrázek

a uvnitř...

Obrázek

Napsal: 23 bře 2005
od threeseven
Vaauuu - Jaris má oranžovej! Já mám zelenej - hnus... kór do oranžovýho auta.

Napsal: 23 bře 2005
od Žanek
koutsky.jakub píše:Vaauuu - oranžovej! Já mám zelenej - hnus... kór do oranžovýho auta.
oranžovej je tuším Karla - do oranžovýho brouka - jarisův je ten střbrnej - dělali je současně

Napsal: 23 bře 2005
od Žanek
Jestli se nepletu tak Jaris má chlazení spodních žeber z motoru typu 3 - docela dobrá vychytávka - údajně to má líp chladit :wink: Obrázek

Napsal: 23 bře 2005
od Pětišroub
údajně jo, ale...

Napsal: 23 bře 2005
od Žanek
Pětišroub píše:údajně jo, ale...
no doporučujou to i "oficiální" úpravci motorů :? - čert ví co je lepčí

Napsal: 23 bře 2005
od Pětišroub
a? si doporučujou co chtěj. T3 plechy byly navržený pro axiální chlazení flachmotoru typu 3 a nic jinýho. Pokud by továrna, která bojovala o každej stupínek teploty na vzduchem chlazených motorech seznala, že T3 plechy opravdu pomáhají chladit na T1 nepochybuju, že by je začali instalovat i na T1 motory, třeba v busech, kde byly tepelný podmínky přímo děsný. A nepochybuju o tom, že to laboratorně nezkoušeli.

Myslím že se budu i nadále spoléhat na vlastní úsudek:D

Napsal: 23 bře 2005
od Žanek
Pětišroub píše:a? si doporučujou co chtěj. T3 plechy byly navržený pro axiální chlazení flachmotoru typu 3 a nic jinýho. Pokud by továrna, která bojovala o každej stupínek teploty na vzduchem chlazených motorech seznala, že T3 plechy opravdu pomáhají chladit nepochybuju, že by je začali instalovat i na T1 motory, třeba v busech, kde byly tepelný podmínky přímo děsný.

Myslím že se budu i nadále spoléhat na vlastní úsudek:D
no on to je motor z busa - musím se zeptat jestli to tam Jaris montoval sám - nebo už to tam bylo :roll:

Napsal: 23 bře 2005
od luke
koutsky.jakub píše:Vaauuu - Jaris má oranžovej! Já mám zelenej - hnus... kór do oranžovýho auta.
Jen upřesním. Oranžový nebude JArisův, ale Karlosův. Jarisův bude ten šedivý pod tím...L