T2a 1968

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

ke konzervaci:

ať si do dutin dáte cokoliv, kdo o tom uvažuje, měl by se řidit tímto továrním dokumentem:
https://www.thesamba.com/vw/archives/ma ... vation.php

případně se poučit z plánů míst pro konzervaci fimy Teroson:
http://www.vw-t2-bulli.de/data/document ... -vw-t2.pdf

a Veedol:
http://www.vw-t2-bulli.de/data/document ... veedol.pdf
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
tarmara
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 690
Registrován: 14 zář 2013
Bydliště: Lissa an der Elbe

Re: T2a 1968

Příspěvek od tarmara »

Pětišroub píše:ať si do dutin dáte cokoliv,
Díky za materiály, minule jsem na spoustu dírek zapomněl/nenašel a o těch co nutno vrtnou ani nemluvím. Abych rozšířil své resistinové obzory...co jsi dovnitř lil ty??
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

čirý vosk od Liqui Moly. Upřímně si myslím že ty vosky jsou +- na jedno brdo a je jedno jestli to je Teroson, Body, Wurth, Resistin ML, Tectyl, nebo další. Vítězí sympatie ke značce.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

K včerejšku najeto 8000km. Dorazily repa sady od Michala na moje Kadrony, které jsem provozoval na 1500 v krabici, pak je provozoval Hugo ve furgonu, pak jsem je koupil zpět a mnoho let ležely a pak jsem je fláknul do knírače tak jak byly. Cítím, že mají jisté rezervy, zejména v oblasti volnoběhu, který si pokaždé sedne jinam:-D
Budu muset udělat pouzdra osiček, vyměnit membrány akceleračních pump, a mám připravené jiné difuzory a trysky, které by lépe měly odpovídat obsahu 1835cc. Přesto si dovoluji je označit za mimořádně schopné univerzální karburátory, když je možné je pouhým seřízením provozovat bez problémů na motorech s tímto rozpětím.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 30 črc 2018, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4668
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: T2a 1968

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Vzpomínám na náš sprint v Hradci, cestou na Doldyho svatbu... to byla doba...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

Nejen šmrdláním živ je člověk
Obrázek Obrázek Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

Jakože westfálková stropnice je skoro hotová a už nejezdíme bez rezervy :-)
Obrázek
Obrázek
poems by David Ray
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

nekecej a táhni
Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět