T2a 1968
T2a 1968
Rád bych Vám zde představil mikrobus, který se vynořil z mnohaletého stání ve Zruči nad Sázavou. Jak vyplývá z dokladů, jedná se o vůz modelového roku 69, který byl vyroben v prosinci 68 a byl již při výrobě určen pro export do Československa, na objednávku Ministerstva zahraničního obchodu. Po několika letech byl potom vůz přes Tuzex odprodán do soukromého sektoru, kde u majitele a posléze jeho dědiců setrval doteď.
Více o busu řekl jeho štítek výbavy za sedačkou řidiče (rozkliknout):
Ministerstvo si tehdy připlatilo za osmimístný průchoďák, větračky v obvodových oknech, rádio (dochovalo se a hraje), zesílené tlumiče pérování (ty už moc nehrajou) a zamykací řízení+víko motoru.
Stav vozidla je opotřebený, nejedná se o uloženku ale o vůz, který se zde někdo snažil v časech minulých udržovat co nejlépe v chodu. Spodek karoserie nese stopy karosářských oprav, naštěstí postaru klempířsky a nikoliv sádrou, laminátem, pěnou jak je v kraji zvykem. Stav šasí je velmi dobrý, stejně jako stav přední nápravy, brzd. Motor i převodovka jsou nepůvodní a nesou označení X, jedná se o výměnné díly z fabriky, které majitel zakoupil díky rodinným kontaktům. Podle stavu, absence úniků, hliníkové koroze si myslím, že po výměně vůz mnoho nenajezdil a/nebo že byl garážován a rozhodně nestál v kopřivách. Dále s ním nikdo nestavěl, neinstaloval do busu srub nebo loveckou chatku, ani sektorový nábytek, prostě všechno je téměř tak, jak to výrobce zamýšlel.
Plány rozmýšlím, já jsem žádnou nablblou dodávku nechtěl, ale když se vynořila jedna kousek od baráku, v Neptun Blau, ještě k tomu knírač s mindou na zadku (viz níže), tak jsem to tam nemohl nechat.Určitě odvšivit, vyčistit (půl zdraví),rozhýbat, poshánět poškozené a chybějící díly a připravit se na částečnou opravu karoserie, potom rozklápěcí postel, Westkovej stoleček, topení, lednička a dál se uvidí. Naštěstí netrpím falešným sentimentem, takže budu shánět co nejlepší reparatury. Pokud máte doma díly na knírače, prosím sledujte mou inzerci nebo rovnou nabídněte, co máte. Diskuse povolena, ale vzhledem k tomu že vůz byl proprán v Obecné diskusi tak předesílám, že stál hejno vembloudů a šest panen. Jsem si jist, že ho za pár let, když bude nejhůře a nebude zbytí, nějakýmu dalšímu nešťastníkovi s tunelovým viděním zdárně obložím.
Více o busu řekl jeho štítek výbavy za sedačkou řidiče (rozkliknout):
Ministerstvo si tehdy připlatilo za osmimístný průchoďák, větračky v obvodových oknech, rádio (dochovalo se a hraje), zesílené tlumiče pérování (ty už moc nehrajou) a zamykací řízení+víko motoru.
Stav vozidla je opotřebený, nejedná se o uloženku ale o vůz, který se zde někdo snažil v časech minulých udržovat co nejlépe v chodu. Spodek karoserie nese stopy karosářských oprav, naštěstí postaru klempířsky a nikoliv sádrou, laminátem, pěnou jak je v kraji zvykem. Stav šasí je velmi dobrý, stejně jako stav přední nápravy, brzd. Motor i převodovka jsou nepůvodní a nesou označení X, jedná se o výměnné díly z fabriky, které majitel zakoupil díky rodinným kontaktům. Podle stavu, absence úniků, hliníkové koroze si myslím, že po výměně vůz mnoho nenajezdil a/nebo že byl garážován a rozhodně nestál v kopřivách. Dále s ním nikdo nestavěl, neinstaloval do busu srub nebo loveckou chatku, ani sektorový nábytek, prostě všechno je téměř tak, jak to výrobce zamýšlel.
Plány rozmýšlím, já jsem žádnou nablblou dodávku nechtěl, ale když se vynořila jedna kousek od baráku, v Neptun Blau, ještě k tomu knírač s mindou na zadku (viz níže), tak jsem to tam nemohl nechat.Určitě odvšivit, vyčistit (půl zdraví),rozhýbat, poshánět poškozené a chybějící díly a připravit se na částečnou opravu karoserie, potom rozklápěcí postel, Westkovej stoleček, topení, lednička a dál se uvidí. Naštěstí netrpím falešným sentimentem, takže budu shánět co nejlepší reparatury. Pokud máte doma díly na knírače, prosím sledujte mou inzerci nebo rovnou nabídněte, co máte. Diskuse povolena, ale vzhledem k tomu že vůz byl proprán v Obecné diskusi tak předesílám, že stál hejno vembloudů a šest panen. Jsem si jist, že ho za pár let, když bude nejhůře a nebude zbytí, nějakýmu dalšímu nešťastníkovi s tunelovým viděním zdárně obložím.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 17 dub 2015, celkem upraveno 7 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2a 1968
k bluebugovi přibyl i bluebus . Gratulace ! Hezká historie
Re: T2a 1968
stárneš hochu
na zdejší poměry se to zdá jako celkem zachovalá dodávka
cena je tada na muj vkus dost hustá,
ale že tys to koupil jako spekulaci a investici do budoucna ?
na zdejší poměry se to zdá jako celkem zachovalá dodávka
cena je tada na muj vkus dost hustá,
ale že tys to koupil jako spekulaci a investici do budoucna ?
... a vůbec !
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
Gratulace, ted uz jen cekam kdy si poridis modrou buggy.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
Takze letos na EBI uz stan nehrozi.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: T2a 1968
no konečně , moc pěknej bus , gratulace ..užívej
je jasný že letošní EBI bude ještě nový majitel za bezdomáče ..o to víc si to v stáří vychutná
je jasný že letošní EBI bude ještě nový majitel za bezdomáče ..o to víc si to v stáří vychutná
jdeme frflat na flat ...
Re: T2a 1968
Nádhera, moje oblíbená barva , gratulace, za pár let můžeme udělat kolonu áček v Neptune Blau (jestli to do té doby umeju )
Re: T2a 1968
Tuto krásnou barvu měl původně i Vendelín, místy ji lze v interiéru ještě najít Moc pěkná kára.
J.
J.
Re: T2a 1968
Tenhle bus tady někde proběhl. Koukal jsem na inzerát, který zřejmě majitel někam dal -bazoš nebo kdoví kde. Moc mě svrběli ruce abych to nekoupil. Pak jsem si ale řekl, že těch aut mám až až a vyfláknul jsem se na to.
To, že to koupil Pětišroub je dobré a mám jistotu, že je v dobrých rukou.
Moc gratuluji a zpovzdálí tiše závidím!
To, že to koupil Pětišroub je dobré a mám jistotu, že je v dobrých rukou.
Moc gratuluji a zpovzdálí tiše závidím!
Co přijde dál???
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 770
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: T2a 1968
5š a Barkas? A v plánu je bydlecí vnitřek? Svět už nebude co býval...
Krásný auto v dobrých rukou...
Tapec vzadu asi neni puvodni.
Krásný auto v dobrých rukou...
Tapec vzadu asi neni puvodni.
Naposledy upravil(a) Radek dne 17 dub 2015, celkem upraveno 1 x.
Re: T2a 1968
popravdě nevím a čekám spíš na info od zkušenějších. Vypadá docela dobře, tak přemýšlím jestli ho mohla nějaká základní verze mít anebo zda to majitel sdělal na koleně. Ale k bližšímu prozkoumání jsem se ještě nedostal, jedinou činností bylo rozběhnutí motoru kvůli uklizení do garáže.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- thomek
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 478
- Registrován: 23 úno 2009
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
pěkné, pěkné ... moc pěkné
pěkně
pěkně teda gratuluju ke koupi ...
pěkně
pěkně teda gratuluju ke koupi ...
My bus doesn't leaks an oil it just marks its territory ...
Re: T2a 1968
konečně auto s koulema .... kam na to kurva chodíš
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
Snížit, na Fuchsy, další prosím... snad vydrží déle než Fridolín.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
Tomu nevěřím, tvá tunerská duše ti nedá nechat to v sériiPětišroub píše:a co když ne zboří se svět?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912