T2a 1968

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

ke konzervaci:

ať si do dutin dáte cokoliv, kdo o tom uvažuje, měl by se řidit tímto továrním dokumentem:
https://www.thesamba.com/vw/archives/ma ... vation.php

případně se poučit z plánů míst pro konzervaci fimy Teroson:
http://www.vw-t2-bulli.de/data/document ... -vw-t2.pdf

a Veedol:
http://www.vw-t2-bulli.de/data/document ... veedol.pdf
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
tarmara
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 880
Registrován: 14 zář 2013
Bydliště: Lissa an der Elbe

Re: T2a 1968

Příspěvek od tarmara »

Pětišroub píše:ať si do dutin dáte cokoliv,
Díky za materiály, minule jsem na spoustu dírek zapomněl/nenašel a o těch co nutno vrtnou ani nemluvím. Abych rozšířil své resistinové obzory...co jsi dovnitř lil ty??
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

čirý vosk od Liqui Moly. Upřímně si myslím že ty vosky jsou +- na jedno brdo a je jedno jestli to je Teroson, Body, Wurth, Resistin ML, Tectyl, nebo další. Vítězí sympatie ke značce.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

K včerejšku najeto 8000km. Dorazily repa sady od Michala na moje Kadrony, které jsem provozoval na 1500 v krabici, pak je provozoval Hugo ve furgonu, pak jsem je koupil zpět a mnoho let ležely a pak jsem je fláknul do knírače tak jak byly. Cítím, že mají jisté rezervy, zejména v oblasti volnoběhu, který si pokaždé sedne jinam:-D
Budu muset udělat pouzdra osiček, vyměnit membrány akceleračních pump, a mám připravené jiné difuzory a trysky, které by lépe měly odpovídat obsahu 1835cc. Přesto si dovoluji je označit za mimořádně schopné univerzální karburátory, když je možné je pouhým seřízením provozovat bez problémů na motorech s tímto rozpětím.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 30 črc 2018, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: T2a 1968

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Vzpomínám na náš sprint v Hradci, cestou na Doldyho svatbu... to byla doba...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

Nejen šmrdláním živ je člověk
Obrázek Obrázek Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

Jakože westfálková stropnice je skoro hotová a už nejezdíme bez rezervy :-)
Obrázek
Obrázek
poems by David Ray
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

nekecej a táhni
Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

Uplynuly tři roky od generální opravy, najeto 17.000 km. První rok hodně, 2019 nic, letos vcelku dost (za poslední měsíc skoro 2000.). Co bych vám tak..vlastně nic, nejsou žádné zásadní potíže. Funguje to jako nový vůz, 1835 motor je parádní, rád bych mu nadělil stříkačku. Je připravená 2l převodovka a bude na výběr i 1800 převodovka protože by tomu slušely delší převody.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
čáryfuk
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1586
Registrován: 15 srp 2006

Re: T2a 1968

Příspěvek od čáryfuk »

Mňam 💪👍

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: T2a 1968

Příspěvek od Šíša »

2litry box z typ4?

A strikani origo nebo nejaka prg ECU?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

Ano, obě převodovky od flachmotorů
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a 1968

Příspěvek od Pětišroub »

Za poslední týden najeto souhrnem bezproblémových 2000 km, z toho jedním vrzem do Holandska necelých 800 tam a pak jedním vrzem totéž zpátky s přívěsným vozíkem cca 500 kg. Na stooktan, 85-90 dle gps furt pryč. Stále na krátké převodovce protože kdo si počká, ten se dočká a trpělivost přináší růže.

Obrázek
Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět