T2a 1968
- Mexiko 1983
- Příspěvky: 205
- Registrován: 13 říj 2016
- Bydliště: Český Šterndberk
Re: T2a 1968
Asi
Re: T2a 1968
Nastala doba kotoučová. Bubny brzdily skvěle, ale nebylo jak k nim kulturně přišroubovat Fuchsy. Na zadní nápravu jsme použili bubny od CSP se svorníky CSP a origo alu matkami kol. Vpředu to bylo komplikovanější, protože nebyla k nalezení zaručená informace o kompatibilitě CSP sady se 14" sadou origo Fuchsů. Nicméně za pomoci 10mm duralových podložek a delších svorníků to lze. Kotouče CSP ubírají na každé straně 8 mm rozchodu oproti bubnům a s podložkami je to vlastně "ve starých kolejích". Fuchsy mají shodou náhod stejné rozměry ráfku - včetně zálisu - jako originál plecháče, takže vypadají, jako by tam na busa skoro patřily Použit byl originál nový ATE válec, s demontovanými ventily zbytkového tlaku.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
Na Runway jsem si vsiml drobneho chladiciho prvku. Vsiml si toho nekdo take?
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: T2a 1968
https://www.justkampers.com/earz-engine ... -1979.html - za ty prachy... Ale zajímal by mě reálný dopad na jízdní vlastnosti a hlavně na trvanlivost materiálu...Skid píše:Na Runway jsem si vsiml drobneho chladiciho prvku. Vsiml si toho nekdo take?
31189992_10210899245789935_2444291490453651456_n.jpg
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: T2a 1968
world cheapest turbocharger [smilie=andere047.gif]
Teoreticky by to fungovat mělo, náporové sání je poměrně běžný "tuning" motoru. V tomhle případě by to mohlo pomoci ať tím, že to nacpe do motoru více vzduchu (pokud je motorový prostor utěsněný), nebo to ten motorový prostor více vyluftuje -> chladnější vzduch -> vyšší výkon. Ale z 50 koní to 60 neudělá, to je jasné.
Teoreticky by to fungovat mělo, náporové sání je poměrně běžný "tuning" motoru. V tomhle případě by to mohlo pomoci ať tím, že to nacpe do motoru více vzduchu (pokud je motorový prostor utěsněný), nebo to ten motorový prostor více vyluftuje -> chladnější vzduch -> vyšší výkon. Ale z 50 koní to 60 neudělá, to je jasné.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
Hahaaaaaa to sem si dělal v 18 letech na škodě 100 z plastovýho kanystru od nemrzky aby se v létě chladičem hnalo víc větru.
Cena byla 3 minuty času a dvě binderpásky
Cena byla 3 minuty času a dvě binderpásky
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
Nevim kolik stoji bindpaska ale pokud jde o cenu prace kravataka v Praze, tak je reseni z justcampers levnejsi
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: T2a 1968
pěkná mucholapka
by mě zajímalo změřit o kolik promile stupně celsia se zlepší chlazení ..
by mě zajímalo změřit o kolik promile stupně celsia se zlepší chlazení ..
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
A o kolik km/h klesne cestovni rychlost. Brezela by to spolehlive zastavilo.pulenejksicht píše:pěkná mucholapka
by mě zajímalo změřit o kolik promile stupně celsia se zlepší chlazení ..
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a 1968
Topeni prestane topit, me by to na 71 vyrvalo dvirka motorupulenejksicht píše:pěkná mucholapka
by mě zajímalo změřit o kolik promile stupně celsia se zlepší chlazení ..
Vwase nocni sichta...
Re: T2a 1968
Ahoj!:-) koeficient aerodynamického odporu jsem odhadem stanovil na přesně 0.11 až 0.24 ZSK*
Účelem není honit výkon, ale chlazení.
Neb na svých autech teploty ze zásady nemonitoruji, tak nemohu říct nic pozitivního, ani negativního. Motor se nehřál ani před, ani po, Pečlivější uživatelé v zahraničí udávají v některých režimech 5, nebo dokonce až 8°pokles teploty oleje, kterou sice určitě měří mizerným budíkem a špatně umístěným čidlem, ale pokud je to ale pravda, určitě to stojí za to
*Zahrádka S Krámama
Účelem není honit výkon, ale chlazení.
Neb na svých autech teploty ze zásady nemonitoruji, tak nemohu říct nic pozitivního, ani negativního. Motor se nehřál ani před, ani po, Pečlivější uživatelé v zahraničí udávají v některých režimech 5, nebo dokonce až 8°pokles teploty oleje, kterou sice určitě měří mizerným budíkem a špatně umístěným čidlem, ale pokud je to ale pravda, určitě to stojí za to
*Zahrádka S Krámama
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 25 dub 2018, celkem upraveno 2 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: T2a 1968
náhodou je to hezká vychytávka a všimnul jsem si jí, i když není skoro vidět.
Možná to pomůže, pravděpodobně neuškodí.
Možná to pomůže, pravděpodobně neuškodí.
Re: T2a 1968
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2a 1968
K včerejšku najeto 5600 km. Vyměněn olej.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2a 1968
Úspěšně završena Odyssea za teplíčkem na spaní. Webasto je v nerezovém boxu pod autem a fouká teplo to původní vzduchotechniky vozu, tzn. vepředu pod nohy+výdechem v průchozí uličce dozadu do vozu. Čidlo termostatu na stěně za rezervním kolem a ovládací termostat na C sloupku. Elektriku si to bere z trakční baterie v levém podběhu, která se při jízdě dobíjí přes spojovací relé. Vše se podařilo bez zásadního zásahu do konstrukce vozu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
Pěkná hračka, taky plánuju napřesrok.. Moc co kritizovat neni, ale abych jen tak netlachal a trochu si rejpnul- ten digital by se dal někam víc šikovně schovat ne? Třeba někam pod palubku..Pětišroub píše:Úspěšně završena Odyssea za teplíčkem na spaní. Webasto je v nerezovém boxu pod autem a fouká teplo to původní vzduchotechniky vozu, tzn. vepředu pod nohy+výdechem v průchozí uličce dozadu do vozu. Čidlo termostatu na stěně za rezervním kolem a ovládací termostat na C sloupku. Elektriku si to bere z trakční baterie v levém podběhu, která se při jízdě dobíjí přes spojovací relé. Vše se podařilo bez zásadního zásahu do konstrukce vozu.
Dutinky joo, taky jsem dělal. Akorát příště si musím příškrtit kompresor. Jednu chvíli mi ta plechovka do dutin doslova ejakulovala
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2a 1968
A kudy ses dostaval do prahu?
Umisteni ovladani ma ryze prakticky duvod, spime hlavou do prostoru, ne hlavou k 5. dverim, takze mam ovladani "u nosu". Prostorove cidlo termostatu je pak vzadu u rezervy, trochu mimo moznost ukopnuti, poskozeni, nebo zaskladani zavazadlem ci perinou z kachniho peri. Nastesti se da nastavit intenzita displeje, a interval vypnuti. Zaroven je tu moznost regulovat zaroven vetraci okenko, žaluzku i topení najednou z polohy vležmo - velmi výhodné!:-))
Umisteni ovladani ma ryze prakticky duvod, spime hlavou do prostoru, ne hlavou k 5. dverim, takze mam ovladani "u nosu". Prostorove cidlo termostatu je pak vzadu u rezervy, trochu mimo moznost ukopnuti, poskozeni, nebo zaskladani zavazadlem ci perinou z kachniho peri. Nastesti se da nastavit intenzita displeje, a interval vypnuti. Zaroven je tu moznost regulovat zaroven vetraci okenko, žaluzku i topení najednou z polohy vležmo - velmi výhodné!:-))
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
A nepadají ti polštáře?
Re: T2a 1968
Ne, ja si je pred spanim lepim kobercovkou kolem hlavy. Jeden na temeno a druhy pres reprak.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)