kola jsou asi stejný, gumy vzadu větší, náprava snížená a zúžená
no jízda je teď jiná, otočit se není už taková sranda a zatáčka bez stabilizátoru.....no trochu mi to vyděsilo na řazení s novou řadičkou jsem si už zvykla, ale ta stejnak není moje, tak jí ráda vrátím
jenže to už zase nebudu jezdit rychlejc
1, náprava je koupená zůžená o 2,5 palce...což se dostaneme na rozměr dědkovské nápravy...prostor pro kola májí oba typy stejný...takže se dostaneme na poloměr otáčení jako má děděk se širšíma kolama...
To že pánové evidentně neřešíte doštelování dorazů na převodce řízení bude asi to, že vám to nezatáčí...
po přeměření a doštelování to zatáčí a věřte, že na pohodu...
2, drhnutí o lem blatníku
ani nevím zda to psát...kola má Petarda 185/60/15 takže žádnej salám...
tím, že to je zůžené tak to nikde nedrhne, naopak je všude dostatek místa...až nás to s Dejvidem mile překvapilo...ještě jednou...zůžením to nejen nedrhne, ale kolo se i krásně schová dovnitř
3, práce tlumičů
při max. snížení má tlumič 10 mm chodu (KONI), což je žalostně málo a je potřeba zvednout štelování nápravy o jeden zub...
Pak se udělá přeměření znovu a budu mít další data...
upravil Herbie
Vše má svůj čas... http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
jo jo to není problém.....stabilizátor je doma, jen chyběly takový kovový jako stahováky či co....ale včera koupeny u Jaška a do pátku se musí namontovat jinak nejedu do Budějek a to bude....
Tak nam z tohodle topicu nejak zmizely fotky, kazdopadne provedeme jeho reinkarnaci
Stav tachometru : ............
- vzhledem k tomu ze predni naprava sedela na tlumicich a tedy nepruzila, bylo nutno ji trosku zvednout .... s geometrii počkáma na Dejvida az se vrati z dovoleny
- radici paka vymenena zpet za standartni aby se s tim majitelce lepe jezdilo
- na misto chybejici mlhovky (stejne byla asi z nakladaku) instalovana nova mala mlhovka v chromovem provedeni
- učesání kabeláže za palubkou a oprava poškozenych konektorů
Nutno doresit :
- stabilizator - vyřešeno
- dorazy prevodky rizeni , na jednu stranu to zatoci podstatne mene nez na druhou
- unik oleje pod ventilovymi víky, ktera jsou mimochodem pekne zrezla
- mozna by nebylo od veci rovnou vymenit olej i olejovy filtr
- v zapojeni autoradia doladit par drobnosti - vyřešeno
- spojka, zkusit pritahnout matku na lanku, pedal ma vuli temer do poloviny jeho chodu