Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
posilněn úspěchem na levých dveřích jsem se pustil do pasování světel...ty brazilský indiáni asi nemaj šajna na co to prostě je,asi jenom vědí že tyhle tři věci tam mají být a tím to končí.včera jsem udělal pravé a dnes levé.plus pravé dveře kde jsem čekal průser,protože sloupek byl do vrtule a klempíř to kompenzoval převařením pantů dveří,nevěděl jsem jak moc je silná hydraulika půjčená od Kaulyho táty,ale měl jsem i hodně štěstí že i pravé dveře klaply na jedničku.a to mi z nich vypadalo spousta podložek.akorát spára je malinko větší,ale to už je sranda.Takže jedno orosený si snad zasloužím
takže teď jenom lakování a dopasování rohů čelního okna,to je prostě chyba výlisku,proto jsem si objednal i gumu od sekuritu a nevím jak to Kauly zařídil ale ráno tady byla s razítkama super expres jako na koni.ale to je na příště. Mimochodem byl tu i dřevěný Buick z roku 1928 a moc se zajímal o ty lepidla.Takže na jiném fóru se třeba dočkáme pokračování. Věta že nikdy jsem nepočítal že veterány budu lepit mluví výstižně.Na druhou stranu Loctite na hřídelích na závitech či přilepení aftemarketových dílů....hermes a masokostní klíh jsou už prostě za zenitem a jak tvrdí firme terroson,omezuje vás jen pevnost materiálu...- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
No to musela byt hrozna onanie, ale pekny.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
to lepení vypadá zajímavě. Zrovna jsem přemýšlel jak vyměnit spodek B sloupku bez toho, aniž bych musel rozkuchat půl podběhu nebo prahu, když ty jsou zdravé (v minulosti měněné)
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Když už mistr vydal zápisky z auta hrůzy, tak si konečně nasypu popel na hlavu za ten můj loňský kiks. Jeli jsme na dovču, nejdřív Vodokrty a pak Itálie a Bled. Naložený auto, nově udělaný brzdy. A déšť. Hodně vody. Konec busí cesty se udál na zastávce V Remízku na Barrandově. Předemnou to zaflekovala dodávka, prý mu někdo hodil myšku. Centimetr vody na silnici, ABS v dodávce a já poslední dva metry slyšel že jedeme jak na sáňkách. To co je vidět na úvodních fotkách bylo důsledkem nárazu v takřka nulové rychlosti. Bylo to dodávka se sklápěcím čelem. Naštěstí jsme trefili takovou tu trubku co je pod čelem, náraz šel kousek pod mřížku.
Rána, vysypalo se sklo, děti řvou a do toho vesele leje. V první chvíli koukám na ženu, která jezdí s vyloženýma nohama na palubce...je celá. Děti OK. Beru trojuhelník+vestu a vylejzám. Přichází řidič z dodávky, kouká na svoje auto, na moje auto. Voláme odtahovku, ta nám nabízí odtah do nejbližšího VW autorizáku. Pána na hotlině sjíždím na tři doby, vysvětluju mu, že pokud tohle doveze na autorizák, tak na auto místní osazenstvo bude koukat jak z jara. Nakonec nám schvaluje odtah do garáže.
Pán z dodávky rezolutně odmítá jakoukoli škodu na svým autě, ale radši vyplňujeme formulářík. Protože se mi utrhla palubka, tak se zároveň dotáhla i ručka. Beru klíč a následující čtvrthodinku trávím pod autem povolováním lanek, abysme mohli auto odtlačit ke krajnici. Zalepuju provizorně přední okno, aby nechcalo do elektriky. Čekáme na odtah. A jedem domů. Promočení.
Po příjezdu do garáže nacházíme moji babičku na zápraží, jak vymetá z baráčku septik, který ji kvuli rozbité zpětné klapce a přívaláku proběhl skrz záchod. Celá rodina po dovolenejch a babička nás odbývá s tím, že to setře a ono to vyschne. V tu chvíli mi dochází, že jsme se asi vybourat fakt měli. Auto strkám do garáže, Evička jede domů pro savo a do devíti do večera gruntujeme. Pak domů. Celou noc nespím. Nakonec jsme všechno přebalili a na dovču vyrazili civilem.
Martinovi patří OBROVSKÉ díky, že mi po dovolené zachránil jak auto, tak duševní zdraví. Po dovče jsem řešil co s autem, pak se odhodlal mu cinknout a poslat fotky. Souhlasil. Bez přemlouvání, dá se říct "na klíč". V tu chvíli mi spadl obrovský kámen ze srdce a přešla mě třínedělní depka.
Berte prosím tuhle moji zkušenost, jako praktickou demonstraci toho, jak ty naše plechovky reagují na byť jen sebemenší náraz. Svoji chybu vidím jednoznačně v nedostatečném odstupu, auta s ABS brzdí prostě rychleji, navíc voda na silnici udělá svoje. Osobně jsem zvědavej na první cestu ze Lhoty. Počítám, že pojedu do garáže padesátkou a padesátimetrovým odstupem třeba i za cyklistou...
Rána, vysypalo se sklo, děti řvou a do toho vesele leje. V první chvíli koukám na ženu, která jezdí s vyloženýma nohama na palubce...je celá. Děti OK. Beru trojuhelník+vestu a vylejzám. Přichází řidič z dodávky, kouká na svoje auto, na moje auto. Voláme odtahovku, ta nám nabízí odtah do nejbližšího VW autorizáku. Pána na hotlině sjíždím na tři doby, vysvětluju mu, že pokud tohle doveze na autorizák, tak na auto místní osazenstvo bude koukat jak z jara. Nakonec nám schvaluje odtah do garáže.
Pán z dodávky rezolutně odmítá jakoukoli škodu na svým autě, ale radši vyplňujeme formulářík. Protože se mi utrhla palubka, tak se zároveň dotáhla i ručka. Beru klíč a následující čtvrthodinku trávím pod autem povolováním lanek, abysme mohli auto odtlačit ke krajnici. Zalepuju provizorně přední okno, aby nechcalo do elektriky. Čekáme na odtah. A jedem domů. Promočení.
Po příjezdu do garáže nacházíme moji babičku na zápraží, jak vymetá z baráčku septik, který ji kvuli rozbité zpětné klapce a přívaláku proběhl skrz záchod. Celá rodina po dovolenejch a babička nás odbývá s tím, že to setře a ono to vyschne. V tu chvíli mi dochází, že jsme se asi vybourat fakt měli. Auto strkám do garáže, Evička jede domů pro savo a do devíti do večera gruntujeme. Pak domů. Celou noc nespím. Nakonec jsme všechno přebalili a na dovču vyrazili civilem.
Martinovi patří OBROVSKÉ díky, že mi po dovolené zachránil jak auto, tak duševní zdraví. Po dovče jsem řešil co s autem, pak se odhodlal mu cinknout a poslat fotky. Souhlasil. Bez přemlouvání, dá se říct "na klíč". V tu chvíli mi spadl obrovský kámen ze srdce a přešla mě třínedělní depka.
Berte prosím tuhle moji zkušenost, jako praktickou demonstraci toho, jak ty naše plechovky reagují na byť jen sebemenší náraz. Svoji chybu vidím jednoznačně v nedostatečném odstupu, auta s ABS brzdí prostě rychleji, navíc voda na silnici udělá svoje. Osobně jsem zvědavej na první cestu ze Lhoty. Počítám, že pojedu do garáže padesátkou a padesátimetrovým odstupem třeba i za cyklistou...
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Auto s "nalepeným" čelem jsem viděl a je to fakt betonový,vůbec bych se téhle technologie nebál,kór kdy na sloupku je už 3mm kitu z minulých karambolů...
Ale to je každé druhé naše auto.
Martin ví co dělá, proto neváhám a jezdím za ním 90km,pak zpět, už se vším...
Nejvíc mě překvapila nekvalita toho nového čela
Pro mě je to poučení,že pospíchej pomalu
Ale to je každé druhé naše auto.
Martin ví co dělá, proto neváhám a jezdím za ním 90km,pak zpět, už se vším...
Nejvíc mě překvapila nekvalita toho nového čela
Pro mě je to poučení,že pospíchej pomalu
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Tak u jednoho piva nezůstalo...Jak jsem se zmínil po tom co mě vycévkovaly hrnce světel,zbývalo napojit čelo na sloupky,což se po šestém pivu jevilo jako legrace,ale. na pravé straně výlisek neseděl,mimo prolisu té zaoblené lišty teda.Jinak roh okna byl příliš úzký a neměl rozšířený náběh rohu.Schoval jsem si uřízlé růžky z dárce naštěstí. levá strana na sloupek seděla,ale prolis okna byl mimo o 4 mm a oblouk okna taky neseděl. Tam se to muselo vložit s posunutím výše o ty 4 mm
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
na levé straně bylo skoro o centimetr vyšší rozměr rámu okna už z předešlého karambolu. Hydraulikou se mi podařilo stáhnout handicap o 4 mm a vyvařený roh mi o další 3 mm pomohl nastavit výšku spodní hrany okna pro tmelení.Na sváry a spoje používám vláknitý podklad. je skoro neopracovatelný ale snese všechno,na rovnání pak snadnobrusný našlehaný EASY ,používaný na nýtovaných autobusech s hloubkou vrstvy až 6 cm! né že by to tady hrozilo na tom milimetru,ale uklidňuje to. ty se jedou na sucho a mělněný mramor dělá slušný bordel.poslední je stěrkový extra na broušení pod vodou a dodělky po plniči ještě extra gold.ale tam ještě nejsem
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Ty se crcáš s takovejhlema maličkostma a koukám že můj motor se válí pořád na stejném místě......
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
už jsi sehnal topníky?maxmax píše:Ty se crcáš s takovejhlema maličkostma a koukám že můj motor se válí pořád na stejném místě......
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
pěkný puzzle .... já po šestým pivu usínám
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
ano už jsem se chtěl zmínit že mám jeden nůž na krku a maxův meč nad hlavou,takže musím pohnout než mě ten velkej dobrák sežere [smilie=spank2.gif]maxmax píše:Ty se crcáš s takovejhlema maličkostma a koukám že můj motor se válí pořád na stejném místě......
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Nesehnal, s tím čekám na Tebe.....Pětišroub píše:už jsi sehnal topníky?maxmax píše:Ty se crcáš s takovejhlema maličkostma a koukám že můj motor se válí pořád na stejném místě......
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Tak finiš se změnil ve sprint s nočními směnami. Po mokrém broušení přišel na řadu dvousložkový antikorozivní plnič a rutinní broušení pod lak. Spěch a únava se na laku projevily třemi velkými "záclonami". Nenechal jsem si odstát barvu a spodek byl taky ještě nevyzrálý,takže následovalo noční repete kde jsem zlikvidoval zbytek barvy co měla být na dveře.Při tom se zjistilo že hrnce světel mají mezi čelem slušné škvíry a místa kde se schovávala voda,takže byla sjednána náprava a mohlo se přikročit ke strojení
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Ze staré přístrojovky jsem si vzal plastový lem a spodek nechal bílý v barvě vozu a vršek matnou Luftwaffe,tu jsem použil i na mřížku a originální znak co jsem schrastil při hledání drobností které v autě buď nebyli vůbec nebo byli na padrť.Nechtěl jsem dávat vyloženě černou barvu a kotroval jsem pastelovou bílou modrým nádechem.Z čelního okna jsem měl trochu vítr,ale opravdu kvalitní guma od sekuritu obavy úplně rozptýlila,jinou už nebudu dávat.Padlo tam jak do maminky !
Jinak ještě postřehy z čela,musí se převrtat díry ke kabelům světel,utěsnit hrnce světel a převrtat šišaté díry osiček stěračů. Trysky ostřikovačů nové praskli všechny,ale staré VW tam cvakli krásně.Alespoň mi zůstalo nové těsnění
Jinak ještě postřehy z čela,musí se převrtat díry ke kabelům světel,utěsnit hrnce světel a převrtat šišaté díry osiček stěračů. Trysky ostřikovačů nové praskli všechny,ale staré VW tam cvakli krásně.Alespoň mi zůstalo nové těsnění
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
pokračování
A zdárný konec a odjezd- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Vždyť jsem říkal, hned jak dorazí prachy za barák, volám, Smlouva o smlouvě budoucí je už podepsaná..... [-o<
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi: