A nebude ti líto, že už odjel?evinsen píše:A zdárný konec a odjezd
Amálka alias Zoran (T2b 1978)
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
už mám novou metu,jak říká pětišroub...Skid píše:A nebude ti líto, že už odjel?evinsen píše:A zdárný konec a odjezd
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Tak to se na tu metu budu muset dojet podivat.evinsen píše:už mám novou metu,jak říká pětišroub...Skid píše:A nebude ti líto, že už odjel?evinsen píše:A zdárný konec a odjezd
PS.: Na ty ostry brzdy jsem si jeste nezvykl.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Hlavně nespěchej......evinsen píše:už mám novou metu,jak říká pětišroub...Skid píše:A nebude ti líto, že už odjel?evinsen píše:A zdárný konec a odjezd
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
To mi povidej....me evinsen dodelal brzdy tejden pred tukancemSkid píše: PS.: Na ty ostry brzdy jsem si jeste nezvykl.
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
najeto 1500km od opravy....auto je v lepším stavu než před ťukancem...a baví mě čím dál víc.
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Amálka alias Zoran (T2b 1978) - zhasínání motoru
Podivné zhasínání motoru Typ4: motor po nějaké době ztratí otáčky, nereaguje na plyn, při vyšlápnutí rychlosti zhasne. Bez střílení jak do výfuku, tak do sání. Vyměnil jsem palivový filtr, zkusil provoz bez vzduchového filtru, vyměnil jsem palivovou pumpu (mám elektrickou). Bez výsledku. Motor ujel z garáže 10km, pak 3km, pak 5km, pak 40km (vč. 8km po dálnici - zhasnul až po vyjetí kopce v Kosmonosích od Mladé Bolky), pak jsem pocukáváním po 2-5 km dojel dalších 25km, kde jsem jel přes ves jeden kilometr natřikrát. V karburátorech je benzín, takže jsme s rádci na vocapu začali řešit elektriku. Nemaje sebou kontaktol tak jsem jen vytahal zapalovací kabely od cívky k rozdělovači a od rozdělovače ke svíčkám a vyměnil víčko rozdělovače. Nepomohlo, ujel jsem další půl kilák. Cívka se nějak nepřehřívala, udržel jsem na ni normálně ruku. Nikoli tak rozdělovač a kondík. Obojí bylo dost horké. Takže jsem chtěl vyměnit kondenzátor. Ale protože 1/ jsem v autě našel jen jakýsi pravěký se skoro ukvedlaným drátkem u kondíku (což by asi na dojetí nevadilo) a 2/ jsem nebyl schopen vyndat průchodku starého kondenzátoru, tak jsem zavolal odtah. Na laně jsem si pustil motor aspoň na volnoběh kvůli posilovači brzd. Ale motor po asi 10 minutách volnoběhu zdechnul (opět bez střílení, pěkně potichu). Pokud takto motor nezdechne, tak jede v pořádku, tahne a reaguje na plyn, proto jsem svíčky samotné jsem vůbec neřešil.
Moje otázky na plénum:
- bude podle popsaných příznaků (případné dotazy rád doplním) problém v kondíku? Plánuju jeho výměnu, dokoupím pro sichr i cívku a kabely. Nebo může být problém ještě někde jinde?
- je na vyndání průchodky kondenzátoru na rozdělovači nějaký fígl? Nebo se prostě vytrhne (po odpojení kladívka) a nový kondík tam jde nacpat snáž? Nebo je i na instalaci nové průchodky nějaký fígl? Mám standardní rozdělovač od Typ4
Moje otázky na plénum:
- bude podle popsaných příznaků (případné dotazy rád doplním) problém v kondíku? Plánuju jeho výměnu, dokoupím pro sichr i cívku a kabely. Nebo může být problém ještě někde jinde?
- je na vyndání průchodky kondenzátoru na rozdělovači nějaký fígl? Nebo se prostě vytrhne (po odpojení kladívka) a nový kondík tam jde nacpat snáž? Nebo je i na instalaci nové průchodky nějaký fígl? Mám standardní rozdělovač od Typ4
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Kondík bych vyměnil jako první, teprve poté cívku. Ale hlavně bych otestoval zapalování když ti to zdechne. Tedy zastavit, vyndat kabel od svíčky z lib. válce, svíčku položit na kostru a protočit klíčem motor. Pokud jiskru nevyloudíš, jdi po elektrice.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
vzhledem k tomu že jsi se pustil do boje na mnoha frontách, udělej cos popsal a vyzkoušej. Dále bych pro ježdění v 21. století kladívko a kondík nahradil bezkontaktem, což je cenově vzhledem k rozpočtu s takovýmhle busem jen kapka v moři. Zabiješ tím mnoho svých much jednou platbou
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Mel jsem na lonske dovolene stejnej problem, nebo aspon podobnej. Vzdy po 20km zacalo auto cukat, do kopce na dvojku, no voser. Zkousel jsem meni uplne vsechno, ale porad stejny. Jediny, co jsem nemel, byla pumpa, s tou pichl Rochuss a nakonec Lalis (jeste jednou diky, jsem porad dluznikem), ale ani tou to nebylo. V karbci benzin, tak jsem mel podezreni na maly podhladinovy spuntik v nadrzi, ktery nahodile ucpaval privod. Pri predstave vytahnout motor, prevodovku a vylit nadrz se mi zamotala škeble.. Nakonec jsem foukl do privodu karbce, alr ozvalo sr nejaky slaby syceni nez obvykle a on tam kurwa jedna pod uzaviracim ventilem kousicek hadicky velikosti tak pul zrnicka kminu! Takze priviral benzin, na volnobeh mu to stacilo, ale jak jsem dyl jel, tak cuk cuk. Vzdycky jsem dojel ale bez otacek, takze zas stihl neco dokapat. Takze pak cukal hlavne v kopcich a na dalnici. Zkus mrknout tam, nebo zkus sat z nejakyho kanystru, abys vyloucil spuntik v nadrzi (zkusennost mojeho taty)
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Samozrejme mi nic nestrilelo, jen po nejake dobe cukalo. Blbe se to hledalo, kdyz to vzdy prvnich 10-15km jelo paradne. Tak jsem furt jezdil jak blbec...
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
tohle jsem kdysi míval taky....dlouhé táhlé kopce, nestačil se dolejvat plovákovka. Bordel v nádrži v kombinaci s nevypínajícíma se sytičema, cukalo to, ale pomalu to jelo - na dálnici se dalo uhnout do odstavného a dojet na nejbližsí exit/rastplatz. Ale včera to prostě zhaslo, nereagovalo na plyn, volnoběh nevolnoběžel.Pekař z Boščehrada píše:Samozrejme mi nic nestrilelo, jen po nejake dobe cukalo. Blbe se to hledalo, kdyz to vzdy prvnich 10-15km jelo paradne. Tak jsem furt jezdil jak blbec...
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Kondenzátory si kup minimálně 2 a doufej, že jeden z nich bude funkční viz moje zkušenosti z dovolené
https://www.flat4.org/forum/viewtopic.p ... &start=360
https://www.flat4.org/forum/viewtopic.p ... &start=360
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
ta průchodka je jištěna plíškem a šroubem. kouk bych se po zhasnutí jestli jde proud do motoru,nevypínat klíč a zkusit jestli cvakají ventily trysek.Přehřátá spínačka nebo pojistka udělají své taky. změřit odpor na palci rozdělovače,jestli nemá prasklinky v zalití a tak.
cívka je na větráku,rozdělovač v těle motoru,tak ty teploty nemusí být směrodatné pokud korespondují s okolním materiálem
cívka je na větráku,rozdělovač v těle motoru,tak ty teploty nemusí být směrodatné pokud korespondují s okolním materiálem
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
presne tohle jsem vcera pri cekani na odtah cetl...a rikal si co bych na tvym miste, ale v nasem obvyklem obsazeni na zahranicni dovolene (ja, zena a ted uz tri deti) delal ja - asi bych plakal a solil za odtah...koupim tri kondiky a naucim se je menit...venca101 píše:Kondenzátory si kup minimálně 2 a doufej, že jeden z nich bude funkční viz moje zkušenosti z dovolené
https://www.flat4.org/forum/viewtopic.p ... &start=360
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Me na repasovaným dynamu na 350 pérákovi odešly dva nový kondenzatory asi po 100km provozu. Pár km po sobě. Doporučuju pořídit starý dobrý
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Jojo, kondik umi takhle potrapit.
Vozil jsem drive dva nahradni.
Od te doby co mam cinsky elektronicky zapalovani jsem na rozdelovac ani nesahnul.
Uz ti to psal i petisroub. Tak to vyzkousej.
Nahradni rozdelovac s kondikem s klasickym kontaktem muzes klidne vozit pro pripad nouze. ( Vozim ho taky )
Vozil jsem drive dva nahradni.
Od te doby co mam cinsky elektronicky zapalovani jsem na rozdelovac ani nesahnul.
Uz ti to psal i petisroub. Tak to vyzkousej.
Nahradni rozdelovac s kondikem s klasickym kontaktem muzes klidne vozit pro pripad nouze. ( Vozim ho taky )
... a vůbec !
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Já bych pro jistotu vyměnil i všechny benzínové hadičky. Měl jsi tenhle problém už od začátku.
Měl jsem podobný problém na ponorce,taky jsem foukal zpět do nádrže, ale bordel se mi vždy po čase vrátil a znovu přicpal odtok z nádrže.
Co se týče víčka nádrže, nemáš už na nádrži dva odvětrávací vývody co vedou na obě nasávací mřížky vzduchu? Pak by nebyl problém s podtlakem v nádrži.
By jsi viděl co je na obrázku,ale nejsem si jistý jestli to bylo jen pro US export, dávalo se na Béčka.
Měl jsem podobný problém na ponorce,taky jsem foukal zpět do nádrže, ale bordel se mi vždy po čase vrátil a znovu přicpal odtok z nádrže.
Co se týče víčka nádrže, nemáš už na nádrži dva odvětrávací vývody co vedou na obě nasávací mřížky vzduchu? Pak by nebyl problém s podtlakem v nádrži.
By jsi viděl co je na obrázku,ale nejsem si jistý jestli to bylo jen pro US export, dávalo se na Béčka.
Vwase nocni sichta...
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
to na obrázku je klasický výdech,není to jen v US verzi.Ty měli navíc filtr palivových par
Re: Amálka alias Zoran (T2b 1978)
Podobný problém od začátku byl, ale bylo to nevypínáním sytičů. Jak říkám, po zhasnutí motoru doběhnu dozadu, otevřu dekl, sundám vzd. filtr a v karbecu mokro od benzinu, žádné vycucnuté sucho. Což mi indikuje to, že i průchodnost karbeců až po trysky je dobrá. To co si fotil v uších za mřížkou na busu mám, i když to je hodně sociální verze. Odpoledne zajedu do garáže podívat se na rozdělovač (protože si nejsem jistý co tam mám přesně za typ, tak abych neobjednal blbý kondík) tak se při té příležitosti mrknu na podtlak v nádrži. I když po těch dvou dnech stání už to nebude směroplatné... Půjdu zatím po elektrice...udeeska píše:By jsi viděl co je na obrázku,ale nejsem si jistý jestli to bylo jen pro US export, dávalo se na Béčka.
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!