1961 VW 1200 "bluebug II"
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Honzo, měl bych höger dobový tuning doplněk do interiéru
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Náhradní NOS (Nazdar velký sáhybe Andy) výfuk, stejný je i na motoru.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Co taková spona bez spony?
http://svarforum.cz/forum/viewtopic.php ... 789#p46789" onclick="window.open(this.href);return false;
http://svarforum.cz/forum/viewtopic.php ... 789#p46789" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Nový motor v záběhu spolehlivě doprděl na EBI č. 6 do Belgie a zpět, cca 2.500km. Oproti sérii se v útrobách skrývá AA big bore kit na 1385 ccm, bezkontaktní 6V zapalování Pertronix a přetryskovaný původně NOS karburátor 28PICT, kde zkusím klesnout o stupínek z hlavní trysky 130 na 127, případně na 125. Motor vydechuje skrz originál výfuk s průchodnými píšťalami Theo Decker. Spotřeba je mezi 6.5-7.0 l/100 km.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
130 hlavní tryska je na 14tku obsah celkem dost
jezdim na svý dvoukanálový 13-tce s tryskou 125
jaká byla cestovní rychlost ?
Jak se ten zvýšenej obsah projevuje v kopcích oproti původní 12-tce ?
Respektive, je to výrazně znát ?
jezdim na svý dvoukanálový 13-tce s tryskou 125
jaká byla cestovní rychlost ?
Jak se ten zvýšenej obsah projevuje v kopcích oproti původní 12-tce ?
Respektive, je to výrazně znát ?
... a vůbec !
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
No byla to z nouze ctnost, protože jsem jinou trysku mezi originál 122.5 a 130 neměl k dispozici, ale možná že bohatší směs pomohla motoru s chlazením ve vyšších teplotách. Taky 28 PICT nemá obohacovací okruh pro vyšší otáčky jako pozdější modely, tak si myslím, že bohatší natryskování nebylo na škodu. Vyndám svíčky a mrknu na barvu. Motor je úplně syrový, takže dálniční rychlost byla do 100 kmh dle GPS při krátké převodovce. Rozdíl výkonu není nijak kulervoucí, ale tahá citelně lépe od nízkých otáček i pružnost v záběru je lepší. Na špičce moc nezískal, protože záměrně zůstala první generace sání o malém průměru a karburátor 28 PICT. Použitý olej M6AD SAE 40. Uvidíme po záběhu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
.. a jak to dopadlo, pane hostinský ?? ..Pětišroub píše:.... Uvidíme po záběhu.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Noki, tvoje otázka zůstane asi nezodpovězena, protože motor zaběhnut zřejmě bude, ale zcela jistě se nám zaběhnul Pětišroub... viz Pětišroub neaktivní
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
stále kvoká, motor jede skvostně, takže letos další cesta na European BugIn č.7 a podruhé v Benátkách na Veteránech na pláži, i když letos bez přívěšku jako ve 2016
image hosting
image hosting
Pětišroub pod závojem
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Vyslechl jsem výtky, že to hobluju na na zimákách Vredestein Snow Classic, zakoupil jsem tedy letňáky Vredestein Sprint Classic.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
dobrá volba já zrovna sobě zakoupil Continental CT22
VW Brouk 1971 1.3L, pastel white/dogtooth blue
https://tosvobuba.wordpress.com
https://tosvobuba.wordpress.com
- krtek
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 259
- Registrován: 10 kvě 2007
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Hezky pekne
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Valil jsem to z Lipna do Jindřicháče, nelze to minout.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Sedacka spolujezdce, na ktere povolil sev v kedru, odvezena k mistru calounikovi na opravu. Letni kola cekaji na navrat pana gumare z dovolene, nebot pohunci nemohou najit vehement na vyvazeni pro velkou roztec. V planu: vymena starteru za repasovany.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
tak jsme kolem letěli opět
49.071946, 14.966978
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Pane Pětišroube, povězte nám, jak se nyní jezdí s novou gumou na ráfku?
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
se stejnou lehkostí, jako se vyhřívaný nůž zakrojí do normandského másla v biokvalitě...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Bluebug nic. Ten má teď roli statické kulisy ( to je asi úděl českých bluebugů). Na jaře se čapla přední brzda tak tady mám nové bubny ( staré již lehce kopaly) a vnitřnosti na levou stranu a začnu se v tom rýpat.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)