i ten tvar je ouplně dobově mimo ..že on to ohnul včera ?Andy píše:A taky odstin latky na ni neni dobove korektniSam píše:Musím si dloubnout a upozrnit na chybku v podobě nekorektního opletení na hadici podtlaku. [-X
1961 VW 1200 "bluebug II"
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
jdeme frflat na flat ...
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
abych vás tou hadičkou nešlehl po zádech
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Monark byl také výrobce kvalitních lodních motorů Crescent, než to koupil Volvo Penta Mám dva, jezdí dodnes!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
v bílém domě nalevo žil a provozoval živnost první a jediný majitel brouka, John Eriksson.
Hezká fotka z idnes.cz
Hezká fotka z idnes.cz
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
to jako fakt nebo nás houpeš?
jestli fakt tak je to pecka dokument k historii vozu
jestli fakt tak je to pecka dokument k historii vozu
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
To jako fakt. Podařilo se mi přes komunitní stránky městečka, kde brouk jezdil, nakontaktovat pamětníka.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
tak to je paráda takový střípky historie mam rád
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Ty jo sroube ty jses posledni dobou nejakej strasne ukecanej . No tak co ti pametnik rekl?
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Obchůdek prvního majitele mého brouka.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
spolu s novým motorem dostane bluebug i dobový výfuk Lange
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Nic se nemá uspěchat, takže teprve dnes brouk dostal USB zásuvku se stabilizátorem napětí, pro dobíjení navi atakdál. Uzemnění jde z originál uzemňovacího vrutu světla u spolujezdce, které jsem tímto alespoň vyčistil a zakonzervoval, + jde z rezervy na pojistkové skříňce. Žádné vrtání, žádné změny v původní instalaci.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
je to voňavka
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
pěknej vopičák, asi bych ostal věrnej starýmu dobrýmu vwee..Pětišroub píše:
spolu s novým motorem dostane bluebug i dobový výfuk Lange
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Protože originalisti remcali, že motor v brouku není originál, ale jedná se o motor z přelomu 62/63 (s moderním topením, ale starým systémem termostatu), dostane brouk sice ne originál, ale autentický motor tak jak se vyráběl v prvním kvartálu ´61, s karburátorem 28PICT první generace s jemným ozubem sytiče a malým topítkem, nalejvákem oleje bez hadice do filtru, rozdělovačem ZV/PAU 4R2 (od kterýchžto blbostí se v průběhu jara ´61 upustilo) a samozřejmě kouzelným systémem topení zkaženým vzduchem:-) Na motoru samozřejmě zůstávají i originál dlouhé svorníky vahadel, díky nimž se budou ventily seřizovat na 0.3/0.2. Nejvíc hrdej jsem na zprůchodněný předehřev ovšem.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Tak je tam. Motorový prostor vypadá +- tak, jak mohl vypadat na začátku roku 1961, nebo se tomu alespoň blíží. Je tam tedy asi 5 nekorektních prvků (palivová trubička mezi pumpou a karburátorem a spony na ní (má být pouze opletená hadička bez spon), ochranný sifon membrány na podtlakové hadičce (nemá tam být vůbec), barva cívky (černá s oválnou nálepkou), barva sacího potrubí (má být fosfátované), bezkontaktní zapalování - z ryze praktických důvodů). Kdo první najde ještě jeden zjevný detail, má u mě pivo.
PŘED: nesprávný motor z března 1964
PO:
Mimochodem, stále sháním veškeré kompotenty v dobrém stavu na motor na spodním obrázku: Přední a zadní plech, komponenty termostatu, topníky, šuplíky, palivové, podtlakové trubičky a sifony, vzduchový filtr, atd atd.....
PŘED: nesprávný motor z března 1964
PO:
Mimochodem, stále sháním veškeré kompotenty v dobrém stavu na motor na spodním obrázku: Přední a zadní plech, komponenty termostatu, topníky, šuplíky, palivové, podtlakové trubičky a sifony, vzduchový filtr, atd atd.....
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 09 čer 2015, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Karbec není politej VW "medovým konzervantem" ?
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
fešná pumpička požírače dálničních kilometrů ... Bugin runway trhač ?
jdeme frflat na flat ...
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Mildo týká se obrázku spodního, tedy "PO".
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)