Kterého statického bluebuga máte na mysli? Ten náš letos najel neuvěřitelných 500 km.
1961 VW 1200 "bluebug II"
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Jak vidět, všechno má svůj čas. Zmíněné bubny a zadřené prasátko jsem vyměnil cca. před měsícem. Hned nato se mi vůz odvděčil zážitkem, po kterém jsem byl domů potupně vlečen na laně. Vyrazil jsem totiž z Vysočiny do Prahy v dobré náladě a hned po vjezdu do sousední vesnice motor zdechl, palubka zhasla, zkrátka jako by mi někdo ukrad baterku za jízdy.
Takže jsem nabíral síly a dnes jsem se do toho jakože "pustil". Abych měl dost proudu na skopičiny, dal jsem novou 6V baterku z Meiliho a ejhle-palubka naskočila, startér zavrtěl, klakson zatroubil mnohem radostněji. Takže je možné, že klasická baterka od BBT, která je ve voze minimálně 8 let,spíš ale 9, projela se do Benátek i do Belgie, zkrátka zakukala. To byla snadná oprava
Takže jsem nabíral síly a dnes jsem se do toho jakože "pustil". Abych měl dost proudu na skopičiny, dal jsem novou 6V baterku z Meiliho a ejhle-palubka naskočila, startér zavrtěl, klakson zatroubil mnohem radostněji. Takže je možné, že klasická baterka od BBT, která je ve voze minimálně 8 let,spíš ale 9, projela se do Benátek i do Belgie, zkrátka zakukala. To byla snadná oprava
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Já jsem zavadu nepravidelného nestartovani v ponorce na 6voltu "odtranoval" průběžně asi 8 let a už to facha
Co je 6 volt za svinstvo si nech někdy vyprávět , Sam ti potvrdí že je to na víc než jedno pivo
Co je 6 volt za svinstvo si nech někdy vyprávět , Sam ti potvrdí že je to na víc než jedno pivo
jdeme frflat na flat ...
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
To bude covid. Z jara jsem nabil a dal do busa. Proběhly 2 jízdy a dobrý. Po cca 6 tejdnech ani kontrolky. Baterka měla 1,5 voltu. Byla lehce přes 3 roky stará.....
Nic nezůstalo zaplý.
Nic nezůstalo zaplý.
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Dnes jsem si pacienta prohledl a baterka byla vyrobena 2011. Takže měla nárok...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Já kupoval v květnu taky novou Bošku a vono je to znát a kupodivu přestalo problikávat na volnoběh i dobíjení
https://www.battery.cz/autobaterie-bosc ... 2-s40-010/
https://www.battery.cz/autobaterie-bosc ... 2-s40-010/
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
já tam loupnul červenou Optimu, se kterou jezdí Meili. Není to sice dobové, ale časy jsou zlé, Kamile..!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Dobrý den,měl bych prosbu, je možné že u ročníku 1961 nevedl kabel ķ tlačítku klaxonu středem volantové tyče,ale byl připojen k rouře vedení volantu? Děkuji
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Dobrý den, určitě ne, vedlo to vždy vnitřkem i z důvodu ochrany vodiče. Na obou 61 které jsem měl to tak bylo. Pokud je to venkem, je to nejaka nouzova oprava.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Můžu poprosit o kontakt do sz,moc děkuji.
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Já mám SZ z terapeutickýchdůvodů vypnuté. Jestli máte dotazy hrňte to sem, odpovím já, nebo někdo jiný. Díky:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
To chapu ,tohle je spíše na konzultaci po tel. Původně jsem žádný kabel vně volantové tyče neměl. Tyč byla páskem ukostřena přes hardy spojku a ložisko je izolované od tyče silonovým pouzdem. Proud byl patrně připojen na spodní hranu trubky vedení volantu. Čili kostra =tyč, Proud =trubka uložení volantové tyče. Ale jestli to je správně, nevím.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Pokud si to dobře pamatuju tak + je na houkačku a tlačítko na volantu propojuje kostru mezi drátem uvnitř tyče a trubkou. Od trubky která je odizolovaná od karoserie je kostra vedená na houkačku
Každý celek se skládá z detailů.
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Není tu možnost, že by to 61 měla obráceně? Původně tyčí k tlačítku žádný kabel nebyl.
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Buď máš uhlíkový sběrač pod zapalováním,co kostří tyč,nebo máš mínus rovnou do páčky ke sběrači a kostříš to do trubky.V tom případě není veden kabel v tyči,ale musí být od sebe tyč a trubka odizolované.Spojuje je až ovládání klaksonu na volantu.Stačí spočítat a identifikovat dráty co vedou k páčce.Bez fotek je to ale vaření z vody.
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Děkuju,to už se tomu přibližuje .Fotky čeho?
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Jeden kabel vede na svorkovnici a druhý je předpokládám nastrčen na spodní část obalu trubky volantu.
Re: 1961 VW 1200 "bluebug II"
Ano,z tý trubky je veden přímo ke klaksonu.trubka je odizolovaná od karoserie gumovým uložením.
Těď záleží na skladbě uložení tyče řízení v trubce a páčkách.Hodně napoví jestli hardyspojka měla proklemování s převodkou řízení
Těď záleží na skladbě uložení tyče řízení v trubce a páčkách.Hodně napoví jestli hardyspojka měla proklemování s převodkou řízení