Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Ještě jeden dotaz - 1302 z října 1970 by asi neměla mít vydutý zadní čelo, nicht vwahr?
Správně by tedy měla mít toto?
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 79-i25644/
Já jen, že tam nemají 1302 zmíněnou, jinak u většiny dílů vypisujou extra, že je to i pro 1302 a 1303
Když už tam budu vracet původní blatníky a zadní světla - podkovy, a nota bene když už i tu prdelku máme vyfiklou, tak ať už to je v úplným richtiku, ne?
Správně by tedy měla mít toto?
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 79-i25644/
Já jen, že tam nemají 1302 zmíněnou, jinak u většiny dílů vypisujou extra, že je to i pro 1302 a 1303
Když už tam budu vracet původní blatníky a zadní světla - podkovy, a nota bene když už i tu prdelku máme vyfiklou, tak ať už to je v úplným richtiku, ne?
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Mám kruciální otázku. Pročetl jsem debatu o olejích, ale pořád z toho nejsem moudrej, co člověk, to názor.. CO MÁM PROSÍM PĚKNĚ DO GRÉTY NALEJT? Připadá v úvahu jen a pouze minerální olej nebo může být polosyntetika? A na jarně-letně-podzimní provoz SAE20-W50?? Ten samý olej se leje i do vzduchovýho filtru?
Díky, Dolin
Díky, Dolin
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Ahoj, mám v tom samém autě 20-50 nalitou minerálku od sunoco. Snt. prý rozpouští karbon, ten pak zasere kanálky, pokud ovšem není motor zela dekarbonizován:§. Nebo nový. Je to oil pro veterány super pro vzducháče. Neboť je hustší i při našich teplotách. A do filtru, no je ho trochu škoda, neboť je dražší, tam stačí vobyčdolin píše:Mám kruciální otázku. Pročetl jsem debatu o olejích, ale pořád z toho nejsem moudrej, co člověk, to názor.. CO MÁM PROSÍM PĚKNĚ DO GRÉTY NALEJT? Připadá v úvahu jen a pouze minerální olej nebo může být polosyntetika? A na jarně-letně-podzimní provoz SAE20-W50?? Ten samý olej se leje i do vzduchovýho filtru?
Díky, Dolin
"Es komt der Tag KDFvwagen!"
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Já bych dal 15w-40 ,ten je plně dostačující a můžeš do něho přidat trochu aditiva,pro klid v duši
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Loufes: myslíš 15w40 polosyntetickej nebo minerální? A jaký aditivum??
Díky
Díky
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Aditivum? :-O
Normalne do brouciho motoru jakykoliv 15W-40 s odpovidajici tridou API, do busiho 2l leju 10W-50 taktez s odpovidajici API a nalitano bez problemu desetitisice kilometru Drzet se servisnich manualu a je klid
Normalne do brouciho motoru jakykoliv 15W-40 s odpovidajici tridou API, do busiho 2l leju 10W-50 taktez s odpovidajici API a nalitano bez problemu desetitisice kilometru Drzet se servisnich manualu a je klid
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Zakoupen Mogul Super stabil 15w-40 API SF... Snad to bude OK Cena dobrá, měnit se může častěji, uvidíme, jak se osvědčí
Díky, Dolin
Díky, Dolin
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Myslel jsem minerál 15w-40 a to aditivum je např. od STP to ti ještě více vylepší viskozitu a eliminuje tření.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Gréta už je zas na čtyřech kolech, motor krásně běží, nečadí, bude se lakovat (jenom opravovaná místa) a pomalu začne sborka Nebyla to žádná renovace, jen nutné pošudlání
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Btw- prosím, netušíte někdo, kde sehnat tenhle nebo aspoň podobnej futrung zpod zadní sedačky?? Trochu jsme ho museli vyrvat Díky za tipy !
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Běžně v čalounických potřebách
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Dovolím si zde trochu nesouhlasit. Prošel jsem mnoho čalounictví, mluvil s mnoho lidmi abych došel k závěru, že u nás je tento materiál nesehnatelný. Rád se přesvědčím o opaku.maxmax píše:Běžně v čalounických potřebách
PS: Samozřejmě pokud má jeden vyšší nároky než je to "hnědý" a prodává se to v rolích
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
JJ, je to v šedý, zapomněl jsem ,že odstín je podstatný.....jinak vlastnosti stejné
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Prosím o radu - nesvítí mi vzadu bílý světla na zpátečku - kde by mohl být problém? Nevím kudy na ně autem vedou dráty? Dík
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
My to měli vedené od ind.cívky ke spinači na převodovce a potom ke světlům. U sacího potrubí je pojistkové pouzdro. A kde by mohl být problém? Kdekoli, musíš to proměřit.
Každý celek se skládá z detailů.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Bejva to ta pojistka...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Pojistka, nebo spadlý konektor spínače zpátečky
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Hm takže jsem se dnes poprvé projel kolem komína a když jsem přijížděl zpět ke garáži, tak to dvakrát samo chcíplo a když jsem to potřetí nastartoval, tak se zezadu od motoru začaly ozývat divný zvuky jako údery kovadlinou a mělo to divnej chod. Tak jsem to radši chcípnul a pak jsme zkoušeli točit za řemen - tak se to vždycky má po několika otáčkách tendence přidřít a nejde už ručně otočit tam ani zpátky, ale jakmile se trošku přitočí startérem (jen cvrnknutí), tak to zas nějakou dobu (několik otoček) jde volně...
Pánovi, co mi na tom pracuje, už s tím pomalu dochází trpělivost, rozhodně mi dneska sdělil, že na to ještě koukne, ale motor už dělat nechce (zatím šel skvěle, tak jsme ho nepokoušeli)
Přikládám pár aktuálních fotek.. a modlím se (jak mi opravář doporučil), ať je to startérem.. (i když repáslej startér od Herbieho = hádám malá šance, že to bude jím ..
Pánovi, co mi na tom pracuje, už s tím pomalu dochází trpělivost, rozhodně mi dneska sdělil, že na to ještě koukne, ale motor už dělat nechce (zatím šel skvěle, tak jsme ho nepokoušeli)
Přikládám pár aktuálních fotek.. a modlím se (jak mi opravář doporučil), ať je to startérem.. (i když repáslej startér od Herbieho = hádám malá šance, že to bude jím ..
Naposledy upravil(a) dolin dne 22 zář 2014, celkem upraveno 1 x.
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
rány z motoru asi startérem nebudou
navíc píšeš "má po několika otáčkách tendence přidřít a nejde už ručně otočit tam ani zpátky"
to nevěstí nic dobrého
ani při nejlepší vůli se nikdy nestane že by startér blokoval motor v jeho otáčení
zřejmě ti nezbyde nic jiného než ten motor vytáhnout ven z auta a podívat se do něj
navíc píšeš "má po několika otáčkách tendence přidřít a nejde už ručně otočit tam ani zpátky"
to nevěstí nic dobrého
ani při nejlepší vůli se nikdy nestane že by startér blokoval motor v jeho otáčení
zřejmě ti nezbyde nic jiného než ten motor vytáhnout ven z auta a podívat se do něj
... a vůbec !