Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Tak to je skutečně smůla.
Já bych neházel flintu do žita. Zkus vyndat svíčky a bez zapnutého zapalování zatočit klíčem za šestihranný šroub v řemenici. Musíš otáčet ve směru hodinových ručiček. Při tomto otáčení sleduj jestli jde všechno při protáčení lehce. Zda to v některém místě nejde s odporem a nebo jestli to nejde s odporem stále.
V přípdě, že se ti to nebude zdát, tak bych vyndal motor a znovu to zkusil. Pokud by se ti zdálo, že s vyndaným motorem to v některém místě jde s odporem, tak nezbývá než motor rozpůlit. Ale to jsi asi nechtěl slyšet!
Já bych neházel flintu do žita. Zkus vyndat svíčky a bez zapnutého zapalování zatočit klíčem za šestihranný šroub v řemenici. Musíš otáčet ve směru hodinových ručiček. Při tomto otáčení sleduj jestli jde všechno při protáčení lehce. Zda to v některém místě nejde s odporem a nebo jestli to nejde s odporem stále.
V přípdě, že se ti to nebude zdát, tak bych vyndal motor a znovu to zkusil. Pokud by se ti zdálo, že s vyndaným motorem to v některém místě jde s odporem, tak nezbývá než motor rozpůlit. Ale to jsi asi nechtěl slyšet!
Co přijde dál???
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Myšlenka opraváře byla ta, že pastorek na to Tvém startéru by třeba mohl mít maličko jiné ozubení, než původní (??? to my prosím kdyžtak potvrď či vyvrať ty) a že třeba nezapadá zpátky a "potkává" se s ozubením převodovky ... Nevím, nejsem automechanikHerbie píše:rány z motoru asi startérem nebudou
Tak toto jsme zkoušeli, řemenicí jsme otočili třeba 10x-20x, ale vždy nakonec jsme narazili na tvrdý stop, který nepustil .. Povolilo to vždycky až cvrnknutí do startéru (jasně, báli jsme se [-o< ), kdy to pak najednou zase bylo úplně volný a dalo se s tím nějakou dobu zase točit úplně volněOB píše:bez zapnutého zapalování zatočit klíčem za šestihranný šroub v řemenici
Nevím, no, já sám motor nevyndám, budu muset asi pána ukecávat
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Tak vyndej startér, zkus protáčet motorem bez něj a hned uvidíš zda to má nějakou souvislost.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Takže startérem to nebylo, motor půjde ven.. Pánbu s náma a zlej pryč. Koneckonců je to lepší takhle, než kdyby se mi to vysypalo za chvilku v provozu, takhle to aspoň bude podchycený. Gréta zkrátka řekla: " Hoši a ještě tohle jako není moc v pohodě, ještě se mrkněte sem!"lišák píše:Tak vyndej startér, zkus protáčet motorem bez něj a hned uvidíš zda to má nějakou souvislost.
Blahopřeju si, že jsem mechanika dotlačil do vyndavacího zadního čela - teď je za to rád i on
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Jedna ze svíček je bouchnutá, tak teď mechanik vymýšlí nějakou mikrokameru do motoru, že se tam koukne, ale stejně bude muset motor ven. Tvrdí, že nejspíš prasknul jeden z pístů. A co se mi moc nelíbí, už teď mi doporučuje koupit radši novej motor.. Nevím, co myslíte, fakt se to finančně vyplatí víc, než to opravit, kdyby to byl ten píst? Protože novej motor stojí majlant...
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Hele ještě než bych sháněl jinej motor,tak tenhle stejně musíš vyndat z auta a nejlepší bude ho nejdříve rozpůlit a od toho se pak odpíchnout,zjistit rozsah poškození a stav vnitřku a potom můžeš třeba eventuelně shánět jinej.Nejdříve ale rozpůlit ten stávající....dolin píše:Jedna ze svíček je bouchnutá, tak teď mechanik vymýšlí nějakou mikrokameru do motoru, že se tam koukne, ale stejně bude muset motor ven. Tvrdí, že nejspíš prasknul jeden z pístů. A co se mi moc nelíbí, už teď mi doporučuje koupit radši novej motor.. Nevím, co myslíte, fakt se to finančně vyplatí víc, než to opravit, kdyby to byl ten píst? Protože novej motor stojí majlant...
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
No vždyť je to jen LEGO, jestli je ostatní v pořádku, vyměň píst, maximálně válec, kdyby byl poškozenej, a jezdíš dál.....dolin píše:Jedna ze svíček je bouchnutá, tak teď mechanik vymýšlí nějakou mikrokameru do motoru, že se tam koukne, ale stejně bude muset motor ven. Tvrdí, že nejspíš prasknul jeden z pístů. A co se mi moc nelíbí, už teď mi doporučuje koupit radši novej motor.. Nevím, co myslíte, fakt se to finančně vyplatí víc, než to opravit, kdyby to byl ten píst? Protože novej motor stojí majlant...
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
No jde o to, že mechanik říká, že jakmile v tom začne vrtat, tak zjistí, že bude potřeba kromě samotný opravy ještě spousta věcí přetěsnit, něco přebrousit nebo vyměnit - prostě udělat víc věcí, které (když už to bude rozebraný) nepůjde opomenout...
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Tak to každopádně, ale to je potřeba nejdřív rozebrat a zjistit skutečný stav věci a až potom se rozhodnout zda má nebo nemá cenu to opravovat. Ale možná má ten mechanik křišťálové koule a ví na čem je aniž to rozebere .dolin píše:.... prostě udělat víc věcí, které (když už to bude rozebraný) nepůjde opomenout...
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Nemusí mít ani křišťálovou kouli aby věděl, že se to na něj vysype a zabředne do toho na několik měsíců. Proto se snaží taktně naznačit, že by bylo levnější koupit jetej funkční motor a vyměnit to kus za kus.lišák píše:Tak to každopádně, ale to je potřeba nejdřív rozebrat a zjistit skutečný stav věci a až potom se rozhodnout zda má nebo nemá cenu to opravovat. Ale možná má ten mechanik křišťálové koule a ví na čem je aniž to rozebere .dolin píše:.... prostě udělat víc věcí, které (když už to bude rozebraný) nepůjde opomenout...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Povedlo se to opravit endoskopicky za použití kamery - byl tam jen nějakej bordel, už to zas fachá a mám Grétu konečně zpět doma !!! Je trošku po krabicích a vzhledem k tomu, že jsem to nerozmontovával já, tak nevím moc jak a co... Co třeba tahle pružina od zadní kapoty, nejni tam nějak blbě? Je to jen pootevřený a nemá to žádnou sílu ...
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Je blbě. Má být obráceně.dolin píše: Co třeba tahle pružina od zadní kapoty, nejni tam nějak blbě?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Hm díky, já to tušil No a takovejhle věcí bude na autě mraky, už jsem začal s úpravami, možná budu čas od času potřebovat zase s něčím poradit... [-o<
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Prosím znalé příslušníky broučího gangu o radu a pomoc. Některé díly z krabice jsem nedokázal identifikovat, kam patří a zda-li Grétě jejich absence vadí nebo je jí to fuk.. Prosím poraďte, kam následující věci patří!! [-o<
Díky, Dolin
Díky, Dolin
- Přílohy
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
kdyby ji to bylo fuk tak by tam puvodne ani nebyli. Pruzinky jdou mezi tapecem dveri a dverma, pod kliku dveri a kliku okna, sirsi cast v tapecu, uzsi ke dverim. Potrebujes 2 pary per auto. Ty aluminiovy "hacky" jsou operky/zarazky na operadlo zadni sedacky. Je ten deklik na treti fotce opravdu plastovy? Rele italskej General Motors ani nechci vedet co je
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Plastový deklík je z předního tlumiče.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Díky díky, začnu to vracet, kam to patří A ten dolní plech??
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
Mám další kvízovou otázku - kampak mám zapojit ten hnědého drát od plováku paliva? Černej je připojenej matkou k horní části tachometru, ale kam připojit ten hnědej? Mi něco říká, že to jinak fachat nebude
(o\!/o) Živwot je jen jeden...
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
hnědej je vždycky kostra....takže ukostřit.
Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)
a ten plech je držák klaksonu,relé od GM mělo nahradit přepínání světel