Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od yahoďák »

díval jsem se na svoje a mám tam normální šroubek s křížovou hlavou.
Fotka je rozostřená, ale připadá mi, že byl někdo silnej a ukroutil při utahování šroubek a to co vídíš je jeho zbytek a "matice" v páčce otevírání.

Tak nebo tak to stejně musí celý ven, tkaže odvrtání nýtů se nevyhneš...
Obrázek

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od john »

[quote="yahoďák
Tak nebo tak to stejně musí celý ven, tkaže odvrtání nýtů se nevyhneš...[/quote]

Ja som to riesil premiestnenim celeho mechanizmu z kastlika pod pristrojovu dosku...to lisovane hovno po 40 + rokoch nie je dost pevne... :D

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od vako »

john píše:...to lisovane hovno po 40 + rokoch nie je dost pevne... :D
.. joooj more :mrgreen:
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

yahoďák píše:připadá mi, že byl někdo silnej a ukroutil při utahování šroubek a to co vídíš je jeho zbytek a "matice" v páčce otevírání. Tak nebo tak to stejně musí celý ven, tkaže odvrtání nýtů se nevyhneš...
Když na to hmátnu z druhý strany, tak to vystupuje na povrch a hranky jsou příliš dobře profilované, než aby to vzniklo náhodně ukroucením.. Nojo, holt to odvrtám - a pak toho zmetka vyfotim líp ;-))
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Tak jsem to odvrtal a asi to opravdu bylo ukroucený a za boha to nešlo nijak povolit, nakonec jsem musel i ten šroub, co drží to lanko celej odvrtat a pak znovu udělat novej závit #-o Aby to pak nebylo tak jednoduchý, potom, co jsem nainstaloval všechno zpátky a předtím samozřejmě vyzkoušel, jsem haubnu se staženým pozadím zabouchnul - a samozřejmě už páčkou v kastlíku neotevřel !!! #-o Způsobil to původní drát, kterej byl zapomenutej v trubičce, ale tak dokonale, že nebyl několik cm z obou stran vidět (podezřívám kamaráda, se kterým jsem mechanismus odvrtával ze záškodnictví :-)) a při protahování nového drátu všechno šlo bez sebemenšího problému! Takže z práce na několik minut se rázem stala zábava na celé odpoledne... No nakonec jsem to otevřel, ale těch jmen, kterejma jsem Grétu počastoval !!! #-o #-o
Nakonec jsem nainstaloval i opravenou nádrž (foto z testace manželčiny tolerance - prošla ;-) )...
Přílohy
image.jpg
image.jpg (49.09 KiB) Zobrazeno 7879 x
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

:supz: :supz: Po delší době nějaký příspěvek - práce na autě pokročily, zatím jsme zvolili přístup pošudlat a drandit, snad se neobjeví nějaký zásadní problém, který by do toho hodil vidle... Dělají se jen nezbytné věci. Na eventuální kompletní renovaci zatím nejsou peníze ani čas.
Přílohy
Van Wezel international... Oprava dělaná nepochybně ještě v Německu - a pak že se tam dělá poctivě ;-)
Van Wezel international... Oprava dělaná nepochybně ještě v Německu - a pak že se tam dělá poctivě ;-)
Dveře u řidiče jsou dvojitý :-) Původně byly žlutý, dolní ohnilou část experti jen zakryli repaplechem a nechali dál vesele zahnívat ;-)
Dveře u řidiče jsou dvojitý :-) Původně byly žlutý, dolní ohnilou část experti jen zakryli repaplechem a nechali dál vesele zahnívat ;-)
Zadní čílko a zadní blatníky nejsou dobové - Gréta byla nejspíš bouraná na zadek, což si vynutilo výměnu, včetně nového motoru (ten ale naštěstí vrácen dobový).. Hrajeme si s myšlenkou, že když už to takhle máme, uděláme zadní čílko vyndavací.
Zadní čílko a zadní blatníky nejsou dobové - Gréta byla nejspíš bouraná na zadek, což si vynutilo výměnu, včetně nového motoru (ten ale naštěstí vrácen dobový).. Hrajeme si s myšlenkou, že když už to takhle máme, uděláme zadní čílko vyndavací.
Prahy zatím stačí pošudlat, pravej je v lepším stavu než levej
Prahy zatím stačí pošudlat, pravej je v lepším stavu než levej
Zadní podběh. Blbej dotaz (tuším odpověď) - byla v dutině pod výdechem originálně silně hořlavá pěna???
Zadní podběh. Blbej dotaz (tuším odpověď) - byla v dutině pod výdechem originálně silně hořlavá pěna???
Zadní náprava je předpokládaně postižená hloubkovou rzí. Bude se muset nějaké díly vyměnit.
Zadní náprava je předpokládaně postižená hloubkovou rzí. Bude se muset nějaké díly vyměnit.
Je tu trochu bordýlek, je třeba vyměnit levej topník a něco provést se startérem, který zdá se vypověděl službu...
Je tu trochu bordýlek, je třeba vyměnit levej topník a něco provést se startérem, který zdá se vypověděl službu...
Předek, přední náprava i kladivo jsou v dobrý kondici
Předek, přední náprava i kladivo jsou v dobrý kondici
A stojíme na špalkách, olé !! (Vlevo je poslední inštance sirka ;-))
A stojíme na špalkách, olé !! (Vlevo je poslední inštance sirka ;-))
Naposledy upravil(a) dolin dne 29 čer 2014, celkem upraveno 1 x.
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Btw - neměl byste prosím někdo v okolí Plzně nebo v Praze ke krátkodobému zapůjčení (ev. za úplatu) 100% fachavej startér? Potřebovali bychom vyzkoušet, jestli je v tom našem problém nebo jestli máme pátrat po jiné závadě. Ten startér po přímým nakopnutí z baterky vůbec neotočí motorem.. Ručně za řemen se přitom dá točit volně a před rokem u majitele jsme Grétu nastartovali na první brnknutí.. :-(
Přílohy
Možná jsou zanesený uhlíky a startér bude potřeba zrepasovat, potřeboval bych pomoct
Možná jsou zanesený uhlíky a startér bude potřeba zrepasovat, potřeboval bych pomoct
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od lope »

Opravený startéry tu prodává Herbie. Třeba by ten váš vzal na protiúčet. Ale s tím vaším zkuste, jestli se roztočí samotný (vyndaný). Samozřejmě očistit kontakty, promazat vysouvání pastorku.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od Sam »

Pouštět broučí startér "samotný, vyndaný" mi přijde jako pěkná hloupost. Tedy pokud nemám 100% jistotu, že se neroztočí. :D
VW startér není samonosný a potřebuje vedení pastorku v těle převodovky.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

No leda by měl někdo v okolí nějakej přípravek, kterej by pastorek vedl... tak by se to dalo taky odzkoušet..
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od maxmax »

Příruba převodovky?
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od lope »

Já to nezkoušel, takže věřím Samovi. Ale dolin pořád nenapsal, co na něm nefunguje. Proces se skládá z přitažení elektromagnetu, který teprve sepne motorek. Že "neotočí motorem" je poněkud široký pojem. Cvaká aspoň nebo má snahu se roztočit, ale malou sílu?

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

lope píše:Já to nezkoušel, takže věřím Samovi. Ale dolin pořád nenapsal, co na něm nefunguje. Proces se skládá z přitažení elektromagnetu, který teprve sepne motorek. Že "neotočí motorem" je poněkud široký pojem. Cvaká aspoň nebo má snahu se roztočit, ale malou sílu?
Jo, má snahu se roztočit, ale má malou sílu, točí se moc pomalu.. No nic, stejně bude muset ven ;-)
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od lišák »

Já vím čím to je. Je to rozbitý :D ! Podle toho jak na první pohled vypadá, má nejlepší léta dávno za sebou. Neváhal bych ani vteřinu a místo laborování čím to asi tak může být zrepasoval a pokud se na to necejtíš koupil hotovej od Herbiho http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 757&start=.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

No asi to tak dopadne, no :-)
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od maxmax »

Neřeš, ty startéry od Herbieho jsou jak nový !
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Dotaz - zadní strana čela má rovnou na sobě U profil na uchycení těsnění kolem motoru a na každé straně ty trojúhelníkovité plechy viz. obrázek nebo to jsou díly zvlášť? Dík každému znalému za odpověď ;-)
Přílohy
image.jpg
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od Sam »

Ahoj
Co si máme představit pod pojmem zvlášť? Ano, každý plech včetně trojúhelníkových plechů je zvlášť, aby se pak následně bodovačkou přibodovaly do jednoho slepence kterému se říká prdel brouka.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Myslel jsem v katalogu náhradních dílů ;-) Z odpovědi jsem pochopil, že je to všechno součást čela..
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Nášup nových fotek...
Přílohy
Grétina prdelka - navrch huj, vespod fuj. Pohromadě jí držela nejspíš už jenom barva ;-)
Grétina prdelka - navrch huj, vespod fuj. Pohromadě jí držela nejspíš už jenom barva ;-)
Naimplantovanej repáslej Herbieho startér fachá ;-)
Naimplantovanej repáslej Herbieho startér fachá ;-)
...
...
Museli jsme Grétě uříznout pozadí, anžto bylo shnilý jaksviňa ;-)
Museli jsme Grétě uříznout pozadí, anžto bylo shnilý jaksviňa ;-)
Dveře opravený
Dveře opravený
Karoserie a prahy taky hotový...Původní oranž na palubce - škoda, že už je jen v interiéru a na skrytých místech ;-(
Karoserie a prahy taky hotový...Původní oranž na palubce - škoda, že už je jen v interiéru a na skrytých místech ;-(
...
...
image.jpg
Začínáme pokukovat po motoru...
Začínáme pokukovat po motoru...
Naposledy upravil(a) dolin dne 22 črc 2014, celkem upraveno 3 x.
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Odpovědět