Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Motor by měl být 1,3 i podle čísla - akorát nevím, jestli sedí rok výroby, nevíte někdo, jak je to s tím číslem na motoru? AB xxxxxx - to šestimístný číslo je v dané sérii prosté pořadové číslo? Nevíte někdo, jak se přesně dozvědět, v jakém roce je motor vyrobený? V techničáku je totiž psaná výměna motoru. Tady na foru jsem hledal, ale nenalezl. Alespoň mě uklidňuje, že ten, co ho měnil, měl nejspíš podobný pohled na věc, že tam vrátil origo motor z počátku sedmdesátejch ;-)

Lope:
Podle mě vyměněné zadní čelo bys poznal. Na 95 % by nebylo přibodované odporovým svařováním, ale jenom body COčkem nebo dokonce švový svar.
Myslím si, že vidím svár od zadního čela, kterej mi fakt nepřijde jako originál - viz foto níže ;-)
Přílohy
Svár zadního čela 2
Svár zadního čela 2
Svár zadního čela 1
Svár zadního čela 1
Výrobní číslo motoru
Výrobní číslo motoru
Motor
Motor
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od Šíša »

To AB je vyrazeno raznicema, neni to original :D Takze... "kdo vi co tam je" ...

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od prak »

Mě se to číslo líbí, takhle to má vypadat, včetně značky na konci. Odlitek pod číslem je taky pěkný.
Na Sambě jsem našel, že je to mezi 1. Aug 1971 a 1. Mar. 1972, bližší čísla nejsou.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Šíša: Podle čeho soudíš, že je tam to AB vyražený neoriginálně? Vyráběli vůbec někdy motory bez označení písmenem - jen číslem? A i kdyby, proč by tam někdo dovyrážel AB? Nějak se mi to nezdá. Posílám odkaz na origo číslo - nějak nevidím rozdíl ;-) P.S.: Ne, že bych tak lpěl na originalitě, stejně je ten motor vyměněnej (kastle je z října 1970), hlavně že fachčí ;-)

http://www.flat4.org/forum/download/fil ... &mode=view

Prak: Dík, tak to by sedělo spíš opravdu na výměnu motoru, auto dle výrobního štítku sjelo z linky 15. října 1970 - na štítku je naležato číslo barvy 12 (btw budu muset zjistit, jestli byla Gréta fakt oranžová) a potom 11-4-1247 ;-)
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od lišák »

Mám dva bloky AB a každý má číslo vyražené jinak. U jednoho je velké logo před a u druhého za.
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od Šíša »

V poradku.

Predpokladam to ze vzhledu a nepomeru pismen k cislum,ty cisla jsou takova baculata a pismena ostra presne jak od raznic. Je to skoro identicek jak u me na broukovi a tam jsem si raznicema jist, neb jsem to delal ja sam :wink:

Nicmene jak rikam, v poradku, jen jsem napsal svuj nazor. Prak i Lisak jsou v tomto podstatne vetsi odbornici nez ja, tudiz se s nima nehadam a soupu nohama :)

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Šíša - vyrazils to tam i s VW? Ty lumpe :) [smilie=smashfreakb.gif] :)
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

A nedělals ten můj motor? :D
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Přidávám fotky štítků, jsou na místech, kde být mají, VIN číslo šasi souhlasí s číslem na štítku ... Vše se zdá v pořádku ;-) Akorát nevím, jaký barvě odpovídá číslo 12 - nevíte někdo? Je to oranžová?

Také přemýšlím o koupi céóčka, abych se mohl bavit v zimě v garáži - chtěl jsem se zeptat na Vaše zkušenosti. Myslíte, že je na vaření kastle dostatečná například tahle svářečka?
http://www.einhell.cz/x64811/svarecka-s ... nhell-blue
Nebo je to ještě pořád zbytečně drahý? Co byste mi prosím poradili, že bych měl pořídit? Vůbec se v tom nevyznám, nikdy jsem nic nevařil ;-) Díky za všechny odpovědi!!!!
dolin
Přílohy
Štítek 1
Štítek 1
Štítek 2
Štítek 2
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od Herbie »

ohledně svářeček se tu vedly dlouhé debaty, je na to samostatný topic :)
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=1949" onclick="window.open(this.href);return false;
Většina zdejších odborníků ti tenhle výběr bude rozmnlouvat

Já za sebe musím říct že Einhell vlastním již několik let, není to sice žádnej profi zázrak,
ale na to moje domácí vaření funguje zcela dostatečně a že už toho zavařil dost :)
... a vůbec !

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od lope »

Zbytečně drahý? :roll: Levněji to asi půjde těžko. Český seriózní, ale pořád spíš hobby, začínají na dvojnásobku. Jiná otázka je poměr kvality a ceny. Podívej se na http://www.svarbazar.cz/phprs/index.php Je tam i fórum.

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od loufes »

Mám taky einhela 190-tku a na to moje smrkání to bohatě stačí,jak na slabý plíšky,tak jsem s tím svářel klidně i 8mm pásovinu.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Dík kluci, jestliže to stačí vám, tak mě tuplem, budu ze začátku rád, když si tím neodvařím ruku od zbytku těla :lol: Asi teda taky zvážím tu 190 a budu doufat, že to nebude dělat čest svýmu jménu (jednopeklo) ;-)

Nevíte jak je to s tou barvou laku 12?
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od Lugen »

12 = Clementine Red L20D
Před koupí svářečky, pokud je opravdu nutná, bych se poradil na výše zmíněném svarbazaru. Mám pocit, že tahle řada blue je ještě víc očesaná, než jiný einhelly.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Jozef
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 906
Registrován: 22 lis 2004
Bydliště: Trnava

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od Jozef »

dolin píše:Přidávám fotky štítků, jsou na místech, kde být mají, VIN číslo šasi souhlasí s číslem na štítku ... Vše se zdá v pořádku ;-) Akorát nevím, jaký barvě odpovídá číslo 12 - nevíte někdo? Je to oranžová?

Také přemýšlím o koupi céóčka, abych se mohl bavit v zimě v garáži - chtěl jsem se zeptat na Vaše zkušenosti. Myslíte, že je na vaření kastle dostatečná například tahle svářečka?
http://www.einhell.cz/x64811/svarecka-s ... nhell-blue
Nebo je to ještě pořád zbytečně drahý? Co byste mi prosím poradili, že bych měl pořídit? Vůbec se v tom nevyznám, nikdy jsem nic nevařil ;-) Díky za všechny odpovědi!!!!
dolin
Obrázek
AK SI MODELOVÝ ROK "71" ta k 12 značí farbu - 12 - clementine, kód L20D čiže oranžová resp. červenooranž.
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Lugen: Nutný je jen umřít ;-) OK, poradit se můžu, nechám si to ještě pořádně projít hlavou, jestli spíš teď jednorázově nezaplatit profíka a hrát si až pozdějc ;-) Musím se znovu pobavit s tím opravářem, jestli opravdu počítá i s navařením repa-prahů a vyvařením celý kastle - nějak se mi to nechce za tu odhadovanou částku věřit ;-)

Ta Clementine Red teda asi sedí, palubka je teda dokonce asi v původním laku (soudě podle jiného odstínu a podle míst, kde jsou škrábance - jediná vrstva laku, pod ním hned základovka).

Dík!!
dolin
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Ahoj,
posílám další nášup fotek. Dnes jsem se trochu prolez pod prahama a líp jsem nafotil vykysaný špičky a prahy - doufám, že v Grétě nenoruje nějaký zviřátko ;-)
Pak jsem se jal vyondit ven nádrž, abych jí vokouknul a zbavil bordelu. Nakonec vypadá tak slušně, že po výplachu nejspíš poputuje rovnou zpátky na svoje místo bez dalších zásahů.
Zde jsem chtěl poprosit o radu - čím nádrž pořádně vypláchnout, vodou asi néééé ;-) :?:
Místo pod nádrží vypadá taky slušně. Celkově z dneška dobrej pocit ;-)
dolin
Přílohy
Bordel z nádrže
Bordel z nádrže
Prostor v kufru po odstraněný nádrži
Prostor v kufru po odstraněný nádrži
Nádrž zevnitř aneb gynekologické foto - fascinuje mě obdélník rzi na přední stěně, nechápu proč a jak vznikl? ;-)
Nádrž zevnitř aneb gynekologické foto - fascinuje mě obdélník rzi na přední stěně, nechápu proč a jak vznikl? ;-)
Nádrž zespoda - nevíte někdo co to je, to je nějaký špunt?
Nádrž zespoda - nevíte někdo co to je, to je nějaký špunt?
Nádrž zespoda
Nádrž zespoda
Vyndaná nádrž
Vyndaná nádrž
Vyžranej práh u spolujezdce :-(
Vyžranej práh u spolujezdce :-(
Kuní nora ;-)
Kuní nora ;-)
Díra v zadní špičce
Díra v zadní špičce
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od lope »

Jestli chceš jenom vypláchnout bordel, tak asi benzín, nafta, petrolej... (jedno z toho)
Lepší by bylo to nějak odrezit, s čímž jednak nemám zkušenosti, jednak v tom vidím pár problémů:
1. odrezovač - slabá kyselina ...rozpustit rez, ALE současně nenarušit zatím dobrý pasivovaný povrch
2. ochranná vrstva ...uzavřít dříve rezavé plochy, ALE vzdorovat benzínu. Povlak na ucpání malých prorezavělých dírek mi tady nepřipadá vhodný.

Už se to na fóru určitě řešilo.

Uživatelský avatar
Jozef
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 906
Registrován: 22 lis 2004
Bydliště: Trnava

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od Jozef »

Po čase dôjdeš k tomu, že oddelíš budku od chassis a odstrániš všetko poškodené.
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Dolinova autoGréta (1302, r.v.1971)

Příspěvek od dolin »

Jozef: Ake tak určitě - napřed bych chtěl ale pár letních sezón jezdit, než se pustím do několikaletý opravy ;-)

Jinak mám dva dorazy na všechny:
1) jak je ta detailní 6.fotka se "špuntem" - to místo je zespoda nádrže orezlý, je to asi nejhorší vnější místo. Zkoumal jsem to víc a mám dojem, že tím místem je vyvedená trubička, která jen prochází vnitřkem nádrže a pod vstupem nálevky do nádrže je opět vyvedená - zde byla napojená hadička, která vede na nálevku. Dělá to na mě dojem, jakože ten "špunt" má být pruchozí a celý ten systém funguje jako odvětrání nádrže či jako odtok kondenzované kapaliny - domněnkaje podpořená i faktem, že v místě "špuntu" je kruhový otvor v loži nádrže v kufru, takže by to tudy mohlo odkapávat do podběhu. Akorát že je to ucpaný prachem nebo čím a proto se ta tekutina drží v trubičce a okolí "špuntu" tak rezaví. Umíte mi k tomu někdo něco říct, jak to je? Dík!

2) Jak je prosím řešený originálně v novějších broucích úpon bílý trubice, kterou je páčkou v kastlíku protažený lanko na otevírání přední haubny? Mám jen jeden úchyt na straně pod lemem haubny před nádržkou ostřikovačů a pak už nic, ta trubice se v tom kufru nějak divně kinklá... Konkrétně mě zajímá, jak a kde je přichycená ta její plastová koncovka před uchycením na mechanismus páčky - nechce se mi to nějak bastlit provrtáváním a uchycováním do boku kastlíku, ale nevím, jak jinak to udělat. Původně tam byl potrhaný papírový kastlík, kde to na jeho boku sice uchycený bylo, ale na novém plastovém nejsou předvrtané otvory, takže předpokládám, že to na novějších broucích, který měli plastovej kastlík rovnou z výroby je vyřešený jinak. Dík!

dolin
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Odpovědět