Nečteš = nevíšDurex píše:...že se bude jednat 90% o ukostření. Otázka zní kde ?......
Švestka
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Švestka
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Švestka
Zdravím, nevím kam to napsat tak to napíšu i sem. Do našeho broučka jsem dal o trochu silnější motor o obsahu 1.7l sice asi nebude nadlouho protože jeho stav neznám ale problém,který mám a nelíbí se mi je, že se nějak příliš při volnoběhu klepe. Setrvák pochází z dvanácky 180 cm. Nemám to na nějaké závody ale jen pro pohodlnou jízdu. Nemá někdo zkušenost jestli je to normální nebo je problém v tom setrváku ? Nedával jsem tam žádný spešl silenbloky ani žádný navíc. Při zvíšení otáček je vše ok.
Petr Čáp
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Švestka
Problemu muzes mit mraky od spatne serizeneho volnobehu az po prasklem silentbloku....
Vwase nocni sichta...
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Švestka
Setrvák jako takovej to asi nebude... Když si to tam dával jak vypadal přítlačák/ložisko apod.
Zkus se mrknout na předstih, svíčky, kabely...ale když říkáš, že je to ve vyšších lepší.. nemáš jen nízkej volnoběh???
Zkus se mrknout na předstih, svíčky, kabely...ale když říkáš, že je to ve vyšších lepší.. nemáš jen nízkej volnoběh???
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Švestka
Díky za rady, předstih a volnoběh jsem seřizoval a nedalo se to odladit až pak jsem mrkl na ventily a oláá po seřizení jen ševelí. Protože motor je po starší pětileté generálce tak chyba nastala při kompletování motoru lajdáctví při seřizování ventilu asi tři byli bez vůle. Takže tak.
Petr Čáp
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Švestka
No já myslím, že je hlavně problém v popisu závady. Když napíšeš
tak málo koho napadne, že motor nevibruje, ale že se z něho vlastně jenom ozývá klepavý zvuk. Pak se rozepisuješ o setrvačníku a tak logicky každého první napadne, že je něco nevyváženého. Jinak pochybuji, že klepání neseřízených ventilů by se projevovalo pouze na volnoběh.Durex píše:..... nelíbí se mi je, že se nějak příliš při volnoběhu klepe...
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Švestka
Pod toto se podepíšu, měl jsem již rozepsanou podobnou zprávu, ale Lišák mne předběhl.
Pokud se otázka pořádně nespecifikuje, neokoření se fotkami nebo dalšími informacemi, smrskne se vždy celý problém na samomluvu autora dotazu s málokdy šťastným koncem.
Pokud se otázka pořádně nespecifikuje, neokoření se fotkami nebo dalšími informacemi, smrskne se vždy celý problém na samomluvu autora dotazu s málokdy šťastným koncem.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Švestka
Tak ano o slovíčkaření se jedná ale kdybych psal o zvuku tak by to bylo asi hned jasný že je uložení kliky v háji nebo něco jiného. No a o tom setrvačníku jsem si to myslel taky že je nevyvážen ale když mi ,,Milošák,, napsal do sz že měl podobný problém tak jsem si řek že je to asi ono. Pravda že už nevím kolik přesně tech ventilu bylo natvrdo ale jestli že motor šel na tři válce, nebo na čtyři špatně tak to vibrování je dost velké. Bohužel video které mám je nedokonalé a není to klepání nebo vibrování příliš znatelné. Hlavní je že závada je opravená. Myslím si,že volné ventily slyší i málo doslýchavý ale ventil bez vůle je opravdu bez šance poznat.
Petr Čáp
Re: Švestka
No každopádně vím co jsem viděl a co jsem zkoušela a udělal, takže je to snad srozumitelné. Motor se v otáčkách uklidnil ale dodávám že plyn se přidával ručně a s autem se nejelo byli to první starty a údajně je nezajetý takže očekávat se dá všechno..Mám ho od člověka za cenu kterou tady ani nemůžu napsat jen řeknu že cena za kterou jsem ho kupil by nepokryla náklady na výbrus válcu........
Petr Čáp
Re: Švestka
Jen tak pro zajímavost bych se chtěl optat a vědět váš názor. Jedná se o motor 1.2l ten co tam mám od začátku ta 1.7l je vyndaná protože při najíždění cca. 100km. vylítla svíčka a po odborné opravě závitu v servisu mi hlavu pokunili tak že jí nemůžu vrátit na motor.No třeba někdy příště a líp ho znova oživím. K otázce k nastávajícímu motoru. Při delší trase a plnému zahřátí se stává dost často že po chcípnutí motoru a cca 10 až 30 minutové pauze například v obchodě se motor dost špatně startuje. Následně se sem tam rozkucká na 3 válce a pak je vše v normálu. Mluvím o startování. Stav studeného motoru nebo v plném zahřátí bez dělší přestávky chytá na cvrknutí. Čím by to mohlo být? že by chyba v rozdělovači? Svíčky,kabely a indučka je nová....
Petr Čáp
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Švestka
Máš to asi moc bohaté a uchlastal jsi to. Teplý motor, plný plyn a hlavně bohatá směs díky naplno uzavřené klapce sytiče způsobí, že motor nemá šanci.
Zkus to někdy zcela bez plynu. Když neprošlápneš, tak zůstane klapka sytiče otevřená z předchozí jízdy.
Zkus to někdy zcela bez plynu. Když neprošlápneš, tak zůstane klapka sytiče otevřená z předchozí jízdy.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Švestka
Zdravím všechny. Mám na váz otázečku jestli se náhodou někdo nesetkal s problémem který nastal u mě. Auto více méně stojí v garáži protože není moc času ale když do něj sednu tak po pár kilometrech se mi ze zadní části ozývají podivné pazvuky jako by něco o sebe dřelo ale je to takové nepravidelné pískání a projevuje se při normální rychlosti a hlavně když uvolním plynový pedál tak nepravidelné pískaní zeslabí skoro není slyšet a po menším sešlápnutí se zase ozve zdůrazňuji při stejné rychlosti. Přijde mi že je to nějaké ložisko. nebo poloosa? Píská to jen když motor je v tahu. Vím že je to jen tlachání do tmy ale co kdyby se to už někomu podobné stalo taky.. Co by to asi mohlo být.. Motor je jinak při volnoběhu normální a pokles nějaké síly nebo zadírání nepociťuji. Doufám že je to srozumitelné..... děkuji za odpovědi....
Petr Čáp
Re: Švestka
Zdravím pánové. Mám na vás menší otázečku. Poptávám šikovného mistra, který by mě seřídil motor. Klidně doporučit i servis kde tyhle auta znají. Jednalo by se o předstih, vůle ventilu a případně změřit i tlaky. Tady po okolí už nikdo stroboskop nevede. Času mám celkem málo a studovat a vrtat se v tom už moc nejde. Jak jsem ho zprovoznil, tak jsem na něj nešahal. Letos mě čeká STK a snad i víc km než předešlé roky. Motor je 1200 označení D. Děkuji za pomoc. Nejlépe okolí Havlíčkův Brod, Kolín, Pardubice. Zajedu do 100km.
Petr Čáp
Re: Švestka
Aspoň přidám fotku po hoodně dlouhé době. Auto naposledy jelo do Kolína na sraz v roce 2017. Dnes jsem ho vyhrabal z garáže nasadil novou baterii, sundal ze špalků, zalil karburátor, trochu vysát a šup na výlet cca 100km celkem. Auto chytlo okamžité jen už není co bylo. Motor má nepravidelný chod. Motor, který jsem tam kdysi zkoušel dát Mám stále na stole a čeká až děti povyrostou a budu mít víc času. Teď je tam už roky vrácen původní 1200.
Petr Čáp
Re: Švestka
Když jsem ho odstavil nádrž byla téměř prázdná. Karburátor jsem sundal.nechal vyčistit v utrazvuku, poté nasadil novou membránu a těsnění. Vrátil do nastavení od poslední STK a vrátil do auta. Teď jsem ho zalil novým benzínem a do nádrže nalil 20l. Starýho benzínu tam bylo málo. Abych se přiznal, nikdy jsem ten motor nešteloval..
Petr Čáp