Java Green 64 - Evžen

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 974
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Ales-X »

Jeden cas jsem byl v kontaktu s panem Lindnerem z nemecka ktery delal komplet vsechny dily a byl ochoten i poslat poskladaneho Judsona z techto dilu, pohledam na nej kontakt :-)

Uživatelský avatar
venca101
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1097
Registrován: 19 čer 2009
Bydliště: Jižní Morava

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od venca101 »

lišák píše:Po dalším pátrání se ukázalo, že díly v dohledné době už nebudou protože Ricardo měl mimo vzduchem chlazených VW a dílů na Judsona i jiné koníčky které mu zřejmě nedovolí věnovat se jejich výrobě :(
To je kujón ten Ricardo! Judsóny jako zástěrka obchodu se zbraněma a určitě i drogama :) Někdo polyká kondomy napěchovaný kokainem, někdo to napytluje vylízané češce do kufru a pošle ji letadlem a Ricardo to lífruje do Judsónů.
To buď rád, že se na to přišlo dřív než dorazila banda agentů v čele s Tomem Cruisem a nerozebrali Evžena na prvočinitele :)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4654
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

venca101 píše:To buď rád, že se na to přišlo dřív než dorazila banda agentů v čele s Tomem Cruisem a nerozebrali Evžena na prvočinitele :)
Vzhledem k tomu, že už jsme od něj v minulosti kupovali drátěnku do filtru tak určitě máme škraloup který se s námi potáhne #-o .
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

lope
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 973
Registrován: 08 zář 2009

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lope »

Ty lopatky by snad vyrobil jakýkoliv zámečník s frézkou. Možná by to chtělo i zaexperimentovat s materiálem nebo povrchovou úpravou, když se tak rychle opotřebovaly.
Např. chrom je tvrdej, ale zase je to horší s mazáním.

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 974
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Ales-X »

Lutz Lindner
Maschinenbau
Freiberger Str. 23
09633 Halsbrücke
tel: 03731 34340
www.lindner-cnc.de (web ale již není aktivní)
.. email nemohu najít

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4654
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Díky za snahu Aleši, avšak rozhodli jsme se po poradě o technologických možnostech s jedním nástrojařem jít vlastní cestou a už jsme udělali první krůček.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4493
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od prak »

Průkopníci slepých uliček?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4654
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

prak píše:Průkopníci slepých uliček?
Ne, nebudeme vymejšlet žádný kokotiny. Jenom si říkáme, že to snad není zas tak složitý díl, aby se při použití správného materiálu, strojního vybavení a někoho šikovného nedal vyrobit.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12525
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

CNC pilník. To dáš v garáži.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4654
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

I když jsme si onehdá nechali udělat pouzdra, tak jsme měli drobný vakl na klapce karburátoru. Nebylo to opotřebením pouzder, ale proto, že pán tehdy hřídelku přebrousil a udělal ji zbytečně volnější. Podařilo se mě mezi dárci orgánů najít jednu fakt pěknou, která šla do pouzder krásně sametově, bez znatelné vůle.
Obrázek
Taky jsem nebyl zcela spokojen s fungováním sytiče.
Obrázek
Když jsem u seřizování postupoval podle návodu, tak jsem se buď nedostal se značkou na porcelánu na nálitek víka a když jsem byl na značce tak byl sytič úplně otevřený.
Obrázek
Porovnáním jsem přišel na to, že každý bimetal v zásobách má jiný tah a je to vidět i na poloze háčku.
Obrázek
Zkusil jsem ten s největším tahem a funguje to výrazně lépe.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4458
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od SO 545 »

Sam píše:CNC pilník. To dáš v garáži.
par x som ho pouzil...v 5ose....berie jednaradost... :D odporucam.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4654
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

George nám poslal nové lamely a tak po novém roce můžeme zadat výrobu rotoru.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4654
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Mohlo by se zdát, že to tady usnulo, ale bylo to jenom lehké podřimování. Při prvotní konzultaci v nástrojárně jsem navrhoval aby bylo z hřídele rotoru odsoustruženo hliníkové těleso protože jsme někde vyčetli, že snad údajně ten hliník je na hřídeli nalitý a aby se na původní hřídel následně nalisovalo nové těleso. Bylo mě to rozmluveno, že se je škoda ničit vzorek, že to bude určitě pouze lisované a musí stačit to důkladně ohřát a musí to prý z hřídele spadnout. Vzhledem k omezenému vybavení jsem to odvezl do firmy která ho má a jediným výsledkem veškerého snažení bylo, že se hřídel hnula o nějaké 2mm.
Obrázek
Nebylo to tím, že by těleso v mezičase chladlo protože to udajně bylo ohříváno průběžně a při obráceném zatlačení se hřídel zase vrátila do původní polohy. Větší teplotu že nedoporučují s ohledem na hřídel, snad prý jedině to zkusit větším tlakem, ale i to že nemusí vydržet. No a taky ne. Zase došlo pouze k posunutí o 2mm a jako bonus k rozmáčknutí konce hřídele.
Obrázek
Jak se říká, to se nedá svítit a bude to hold dražší o nový hřídel, ale pořád vychází kalkulace předběžné ceny lépe než nákup v US a to nepočítáme dopravu a DPH. Bohužel následovala další komplikace s hřídelem protože po tepelném zpracování polotovaru se na ní objevila prasklina a tak se musel udělat další kus.
Obrázek
Kdo si počká, ten se dočká a nyní už je rotor jako nový a stačí ho jen dát vyvážit.
Obrázek
Obrázek
Pokud by někoho zajímalo jak jsou dělané drážky pro lamely tak jsou řezány na EMD mašině. Frézování že vzhledem k hloubce drážek není vhodné protože by frézou vyhazovaný materiál poškozoval stěny a drážky by nebyly tak přesné. Takže asi tak, jak jsem nakoupil, tak prodávám.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12525
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

Hezke a zajimave. Vzdy jsem myslel ze vyjiskrit se da jen drobitina a ono jde udelat i takoveto hluboke brazdy.
Pozdravujte Brzaka a doporucuji se pri ceste zastavit ve Frydlantu. Vari tam doslova bozske pivo.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2062
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od martin_100 »

Ten původní rotor nakrájet na 3mm plátky... to by byly krásný hákenkrojce \:D/

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4654
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Na hřídeli rotoru bylo potřeba udělat ještě jeden detail. Na zadním konci je drážka u které se domnívám, že tam je udělaná proto aby směs která případně pronikne guferem nebyla tlačená do ložiska, ale prošla pod ním. No a tady je vidět, že břit gufera běžel v podstatě po úplné hraně této dřážky a proto by bylo vhodné ji udělat o něco kratší.
Obrázek
Nějak se na to v nástrojárně zapomenulo a tak jsem zvažoval zda to mám vézt zpátky nebo jestli to zvládnu svépomocí. Udělal jsem si držáček na Dremlíka a na starém kusu začal ladit.
Obrázek
Obrázek
Po zkoušce na původní hřídeli jsem usoudil, že se do toho můžu pustit sám. A myslím, že dobrý.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 2589
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od OB »

Paráda.
Co přijde dál???

Odpovědět