Ty Lišáku, není to náhodou nářadí pro důchodce?
Java Green 64 - Evžen
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Java Green 64 - Evžen
Gratulace k judsonu ať maká ,já to nářadí koupil v Lídlu
Re: Java Green 64 - Evžen
Jenom aby ho zase neutahal Samův pretzl...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Nasel jsem super ubytovani kdesi vysoko v horach, da se tam dojet broukem.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
To je slovo do pranice, už jsem si zase odvykl chodit .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Po zkušební jízdě jsem zjistil, že konec jednoho ze šroubů kterými je přidělán karbec je vlhký od benzinu.
Pod maticí je měděný kroužek a tak jsem ji zkusil dotáhnout. Nepomohlo to a tak jsem omotal závit teflonovou páskou, ale při dotahování jsem zjistil, že problém je ve špatném závitu v karburátoru a šteft se z něj vytahuje. Přemýšlel jsem zda udělat nový šteft který by měl na straně příruby místo M8 závit M10, ale to by nebylo vhodné řešení pro případ kdy by bylo nutné v nouzi vyřadit z jakéhokoliv důvodu Judsona. Rozhodl jsem se tedy raději udělat závitovou vložku M10x1,25 na M8.
Pod maticí je měděný kroužek a tak jsem ji zkusil dotáhnout. Nepomohlo to a tak jsem omotal závit teflonovou páskou, ale při dotahování jsem zjistil, že problém je ve špatném závitu v karburátoru a šteft se z něj vytahuje. Přemýšlel jsem zda udělat nový šteft který by měl na straně příruby místo M8 závit M10, ale to by nebylo vhodné řešení pro případ kdy by bylo nutné v nouzi vyřadit z jakéhokoliv důvodu Judsona. Rozhodl jsem se tedy raději udělat závitovou vložku M10x1,25 na M8.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
kde se da koncovka nslevaciho hrdla sehnatlišák píše: ↑19 kvě 2019Vychytávám mouchy před dovolenou. Koncovka na trubce nalévacího hrdla od WW moc dlouho nevydržela tak uvidíme jakou životnost bude mít ta od BBT.
Před závěrem loňské sezony nám začal občas škrundat tachometr a ručička kolem 50km/hod. měla cuky a poskakovala jak pominutá. Při návratu z runveje už byl zvuk natolik nepříjemný, že bylo potřeba s tím něco dělat. Koupil jsem nový náhon, připojil a pomocí vrtačky zjistil, zda to je náhonem nebo budíkem. A protože bylo ticho a ručička šla klidně bylo rozhodnuto, že ač nerad musí jít původní VDO náhon s logem VW ven.
Na povrchu byl už dost zrasovanej, ale hlavní problém nebyl byl v tom, že by nějak váznul když byl v nataženém stavu, ale v tom, že bowden je už tak tuhý, že když se natočí kola z jednoho rejdu do druhého tak se tomu nepřizpůsobí.
Protože nový kus je dělaný na segrovku bylo potřeba navrtat koncovku abychom to měli alespoň dobově korektně na závlačku.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Když už jsem si loni pořídil forichtung na odvzdušňování brzd tak jsem v rámci jarní přípravy vyměnil brzdovou kapalinu.
Při seřizování brzdových čelistí jsem zjistil, že jedna z čelistí vždy po vymezení vůle a následném sešlápnutí pedálu zase mírně škrtá. Po povolení o zoubek se kolo točilo v pohodě a po sešlápnutí pedálu opět škrtalo. Pokud jsem s bubnem zkusil otočit po 20min. tak se kolo točilo zase volně. Protože to dělala pouze jedna čelist vyloučil jsem možnost, že by to bylo kvůli špatné brzdové hadici. Po sejmutí manžety jsem zjistil, že okraj válečku je olezlej a to bránilo pístku aby se zcela volně pohyboval. Po očištění a řádném ošetřením mazáním na hydrauliku to zase chodí jak má.
Při seřizování brzdových čelistí jsem zjistil, že jedna z čelistí vždy po vymezení vůle a následném sešlápnutí pedálu zase mírně škrtá. Po povolení o zoubek se kolo točilo v pohodě a po sešlápnutí pedálu opět škrtalo. Pokud jsem s bubnem zkusil otočit po 20min. tak se kolo točilo zase volně. Protože to dělala pouze jedna čelist vyloučil jsem možnost, že by to bylo kvůli špatné brzdové hadici. Po sejmutí manžety jsem zjistil, že okraj válečku je olezlej a to bránilo pístku aby se zcela volně pohyboval. Po očištění a řádném ošetřením mazáním na hydrauliku to zase chodí jak má.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Nějak mám poslední dobou pocit, že jsem víc pod autem než za volantem. A to je přitom jenom pravidelná údržba a zase už příprava na STK.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Letos se toho moc nenajelo, tak alespoň na čumendu na Ponorky.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Vánoční období je mimo jiné i časem ohlédnutí. A já musím neskromně uznat, že na sebe můžu být tento rok opravdu pyšný . Však se mě po více než 10ti letech podařilo dokopat k tomu abych prozatímní držák houkačky který vypadal jak ingot nahradil konečně něčím kultivovanějším. Původní záměr byl, že se mě snad podaří časem sehnat slušný originální kus a tak že ten kus pásoviny je jen takové dočasné řešení.
Čas letěl jako bláznivý a když nikde nic tak jsem si řekl, že bude lepší replika v hrsti než vysněný originál někde v luftě. Nechal jsem si tedy vyříznout ocelové planžety a udělal nýtovací matici.
Tak pravda, žádná velká akce to sice není, ale co už, mě někdy stačí k radosti málo.
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Tu lisovaciu maticu si vyrabal ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Nechci bejt kazišuk ale nemají být ty planžety jen tři a mezi nimi mezera ? Aspoň takto je to u mne.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ano, to já sám.
Pravda, že nevím zcela přesně jaký držák byl původně u této konkrétní houkačky, ale vím, že se to dělalo různě. A třeba i na té houkačce PAL co jsem od Tebe před časem dostal je držák jak popisuješ, ale když jsem uvažoval, že ho obšlehnu ( protože není odnímatelný ) tak mě pod matici na šroubu už nevycházelo místo pro podložku. Nakonec jsem se inspiroval držáky na houkačkách Hella. Musel jsem ale použít čtyři planžety protože ta houkačka je tak těžká, že držák ze tří planžet se pod ní prohýbal.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Interesante... To jsou věci. Zase jsme dnes nežili zbytečně.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
A protože bez fotek je topic bezcenný, tak ještě pro názornost doplním obrázek varianty držáku o kterém se zmiňoval Sam.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
To je on! Mého srrdce šampión
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Tak už jsem to zase rozjebal.
Závěrem loňské sezony jsem měl pocit, že je auto nějak sedlé na zadek a krátce potom také praskl stabilizátor. Naštěstí to bylo kousek od garáže a tak i když trochu s rámusem se nechalo dojet zpátky na základnu. Teď tedy musím vykoumat kde se vloudila chybička.
A při té příležitosti jsem také zjistil, že tečou manžety.
Každý celek se skládá z detailů.