Java Green 64 - Evžen

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od loufes »

beetle66 píše:
loufes píše:Není to náhodou benzinka před Chrastí?
Ne Loufesi, je to benzinka těsně za cedulí Chrást, viz fotka :D Lišáku, vypadá to super.
Ale klídek beetlouši,není to Chrást,ale Chrast,jedna vesnice u Chrudimi.Ale to víš nemůžeš znát všechno :lol:
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Po návratu na základnu stav tachometru 29230km
Obrázek
Následovalo odmontování zadní krovky kvůlivá nalakování, postavení na špalky, aby se diagonálky zbytečně nekur...., vymontování a dobití baterky a seřízení vůle na převodce řízení.
Obrázek
To je letos asi tak vše a tak Vám přejeme krásné svátky a těšíme se na setkání se všemi stejně postiženými při nějaké akci v sezoně 2016.
Každý celek se skládá z detailů.

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Andy »

Uka jak je na spalkach :)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Andy píše:Uka jak je na spalkach :)
Musím přiznat, že teď jsi mě nachytal na švestkách. Kecám, není na špalkách /nejsem Venca/, ale stejně jako on používám co je po ruce :D .
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

No to je věc. Úplně mne hamba fackuje, že stojím přes zimu na diagonálech. Budu to muset zítra napravit a také gumy vyvěsit. (zní to divně, že )
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od martin_100 »

netřeba špalkovat ..... vždyť co by byl první jarní výjezd bez "dupání" :lol:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

Je to tradice již od dob druhé světové války kdy naši otcové odstavovali své automobily ve stodolách. Rád na tuto tradici navážu a diagonálkám odlehčím. Oproti radiálkám mají slabší bočnice a z principu jsou mnohem více podhuštěny pro lepší styk s vozovkou. To ale přetékáme mimo téma Evžen....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

No a mimo toho jsou při té příležitosti ideální podmínky pro promazání a kontrolu přední nápravy. Na to mnozí často zapomínají [-X .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Po naprosto neuvěřitelných peripetiích s tak banální věcí jako je nastříkání zadní kapoty konečně můžeme zahájit sezonu. Sama chci ubezpečit, že jeho rozladění nad dodací lhůtou brusírny a výslednou kvalitou opracování hřídelek do tlumičů považuji za malichernost, která nestojí za pozornost, natož na uvedení krve do varu. U mě se střídaly záchvaty vzteku s naprostým zoufalstvím a bezmocí kdy jsem i slzu uronil.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

Aha, kupuješ lakovací box , chápu :lol: :(
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2002
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Skid »

lišák píše:No a mimo toho jsou při té příležitosti ideální podmínky pro promazání a kontrolu přední nápravy. Na to mnozí často zapomínají [-X .
Nebo mnozí na to nechtějí ani vzpomínat. :D
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Sam píše:Aha, kupuješ lakovací box , chápu :lol: :(
Jo, začnu se asi učit lakovat, protože to co předvedl lakýrník je úplně mimo rozsah mého chápání. Kdyby to dělal nějaký učedník tak si řeknu, že mě to patří, ale když to podělá starý kus co už na Evženovi pracoval a ještě opakovaně tak to je něco co se marně snažím rozdejchat.
Moje představa byla, že kapota s mřížkou bude taková třešnička na dortu. Práce na kterou jsem nespěchal, dával si záležet nejen při tom co jsem dělal sám, ale i na výběru subdodavatelů. Zdůrazňoval jsem každému jak si to představuji a že si raději připlatím, ale musí to být perfektní. Začátkem ledna jsem ji dokonale připravenou odvezl do lakovny, vysvětlil jak si to představuji, jako například, že bych nerad, aby to bylo jako vocucaný bonbón, že je potřeba zatmelit stopy po broušení svárů a tak vůbec. A že na to má čas do března ať je to vymazlený.
Obrázek
V polovině února jsem si pro ni jel a už při prvním letmém pohledu na díru pro kapličku mě zarazila vrstva materiálu.
Obrázek
Mistr mě s lidovým klidem odvětil, že mu tam nějak nevycházelo a že to tam musel trošku proklepat. Říkám si kurva jak, co proklepat, co nevycházelo když to bylo z venčí jak dětská prdelka. Kapotu jsem otočil a koukal jak péro z gauče na ten hrb co tam vymlátil.
Obrázek
S očima podlitejma krví, s náběhem na infarkt, lapaje po dechu, jsem nebyl schopen ani křičet a víceméně pouze hlesl, že takhle fakt ne a naložil ji, že ji vezu zpátky ke klempíři. Doma jsem ji začal důkladněji zkoumat a zjistil, že na vnitřek se v podstatě úplně vykašlal. Mimo hrbu netmelený, nebroušený, prostě hnus.
Obrázek
Co mě ale dorazilo je prolis, který není prolis, ale sochařské dílo. Takovou to muselo dát práci a přitom je to taková blbost. Proboha proč?
Obrázek
Kde a jak proboha přišel na to, že takhle to bude lepší, když tam nejde ani přidělat kaplička.
Obrázek
Obrázek
A tak šlo všechno cugrunt.
Obrázek
Lavor v celé nahotě. Nekecám, že hloubka je 8mm.
Obrázek
Když už jsem byl v tom ajfru tak jsem obral i vnitřek.
Obrázek
Předal jsem ji klempíři, ten ji vrátil původní tvar a raději sám ji odvezl na nové nalakování, že mu domluví. A co myslíte? No z venku lepší, ale vnitřek ještě horší než poprvé. Tentokrát je plech pomlácený i tam co předtím nebyl #-o . Sezona začíná, zatím to musím nechat, ale ten plech už je tak dokurvený, že se obávám, že začít znovu od nuly bude jediná možnost. Tak a teď si Same stěžuj na brusírnu.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od evinsen »

tak to je fakt odvaha zaměstnávat v lakovně běžence. na to že to vyklepávali pažbou ale jinak dobrý.....

lális
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1539
Registrován: 24 srp 2009
Bydliště: Tábor zdraví venkov

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lális »

Zaplatil jsi mu to??
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od SO 545 »

poda vsetkeho 2x .... inac parada fakt. :roll:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od OB »

To je fakt k nasr.ni! To je lepsi si to udelat sam i za cenu, ze to nebude jak od profika!
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od loufes »

Tohle není vůbec nic,prostě slabej odvar...proti tomu,co jsem si zažil při lakování mého brouka v lakovně.Ale nebudu to tady rozvádět,čaš uš otupil i oštlý bžit :)
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

Nic co by neslo zachranit. Seber nateraci zbytek barvy,kup papiry pod vodu od 200 do 2000, investor pripravi spalik s raiusem zadmi kapoty a normalne to serves dolu. Mirne podbrousis s polejes slabou vrstvou. Easy job. Lakyrka ma mit jen smirek s pistoli. Kladivo do dilny nepatri.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lope »

Nejhorší je, když řemeslník nepoužívá hlavu. Ale když začne myslet, tak je to ještě horší. (Mně se dnes už, když vidím jakýhokoliv řemeslníka, otvírá nůž v kapse. A to jsem GO auta ještě nedělal - a ani nebudu, na to nemám nervy!)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

lope píše:Nejhorší je, když řemeslník nepoužívá hlavu. Ale když začne myslet, tak je to ještě horší. (Mně se dnes už, když vidím jakýhokoliv řemeslníka, otvírá nůž v kapse. A to jsem GO auta ještě nedělal - a ani nebudu, na to nemám nervy!)
Chyba. Renovace nebo GO te zoceli a otevre obzory.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět