Java Green 64 - Evžen
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Jeden cas jsem byl v kontaktu s panem Lindnerem z nemecka ktery delal komplet vsechny dily a byl ochoten i poslat poskladaneho Judsona z techto dilu, pohledam na nej kontakt
Re: Java Green 64 - Evžen
To je kujón ten Ricardo! Judsóny jako zástěrka obchodu se zbraněma a určitě i drogama Někdo polyká kondomy napěchovaný kokainem, někdo to napytluje vylízané češce do kufru a pošle ji letadlem a Ricardo to lífruje do Judsónů.lišák píše:Po dalším pátrání se ukázalo, že díly v dohledné době už nebudou protože Ricardo měl mimo vzduchem chlazených VW a dílů na Judsona i jiné koníčky které mu zřejmě nedovolí věnovat se jejich výrobě
To buď rád, že se na to přišlo dřív než dorazila banda agentů v čele s Tomem Cruisem a nerozebrali Evžena na prvočinitele
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Vzhledem k tomu, že už jsme od něj v minulosti kupovali drátěnku do filtru tak určitě máme škraloup který se s námi potáhne .venca101 píše:To buď rád, že se na to přišlo dřív než dorazila banda agentů v čele s Tomem Cruisem a nerozebrali Evžena na prvočinitele
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Ty lopatky by snad vyrobil jakýkoliv zámečník s frézkou. Možná by to chtělo i zaexperimentovat s materiálem nebo povrchovou úpravou, když se tak rychle opotřebovaly.
Např. chrom je tvrdej, ale zase je to horší s mazáním.
Např. chrom je tvrdej, ale zase je to horší s mazáním.
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Lutz Lindner
Maschinenbau
Freiberger Str. 23
09633 Halsbrücke
tel: 03731 34340
www.lindner-cnc.de (web ale již není aktivní)
.. email nemohu najít
Maschinenbau
Freiberger Str. 23
09633 Halsbrücke
tel: 03731 34340
www.lindner-cnc.de (web ale již není aktivní)
.. email nemohu najít
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Díky za snahu Aleši, avšak rozhodli jsme se po poradě o technologických možnostech s jedním nástrojařem jít vlastní cestou a už jsme udělali první krůček.
Každý celek se skládá z detailů.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Průkopníci slepých uliček?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ne, nebudeme vymejšlet žádný kokotiny. Jenom si říkáme, že to snad není zas tak složitý díl, aby se při použití správného materiálu, strojního vybavení a někoho šikovného nedal vyrobit.prak píše:Průkopníci slepých uliček?
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
CNC pilník. To dáš v garáži.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
I když jsme si onehdá nechali udělat pouzdra, tak jsme měli drobný vakl na klapce karburátoru. Nebylo to opotřebením pouzder, ale proto, že pán tehdy hřídelku přebrousil a udělal ji zbytečně volnější. Podařilo se mě mezi dárci orgánů najít jednu fakt pěknou, která šla do pouzder krásně sametově, bez znatelné vůle.
Taky jsem nebyl zcela spokojen s fungováním sytiče.
Když jsem u seřizování postupoval podle návodu, tak jsem se buď nedostal se značkou na porcelánu na nálitek víka a když jsem byl na značce tak byl sytič úplně otevřený.
Porovnáním jsem přišel na to, že každý bimetal v zásobách má jiný tah a je to vidět i na poloze háčku.
Zkusil jsem ten s největším tahem a funguje to výrazně lépe.
Taky jsem nebyl zcela spokojen s fungováním sytiče.
Když jsem u seřizování postupoval podle návodu, tak jsem se buď nedostal se značkou na porcelánu na nálitek víka a když jsem byl na značce tak byl sytič úplně otevřený.
Porovnáním jsem přišel na to, že každý bimetal v zásobách má jiný tah a je to vidět i na poloze háčku.
Zkusil jsem ten s největším tahem a funguje to výrazně lépe.
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
par x som ho pouzil...v 5ose....berie jednaradost... odporucam.Sam píše:CNC pilník. To dáš v garáži.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
George nám poslal nové lamely a tak po novém roce můžeme zadat výrobu rotoru.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Mohlo by se zdát, že to tady usnulo, ale bylo to jenom lehké podřimování. Při prvotní konzultaci v nástrojárně jsem navrhoval aby bylo z hřídele rotoru odsoustruženo hliníkové těleso protože jsme někde vyčetli, že snad údajně ten hliník je na hřídeli nalitý a aby se na původní hřídel následně nalisovalo nové těleso. Bylo mě to rozmluveno, že se je škoda ničit vzorek, že to bude určitě pouze lisované a musí stačit to důkladně ohřát a musí to prý z hřídele spadnout. Vzhledem k omezenému vybavení jsem to odvezl do firmy která ho má a jediným výsledkem veškerého snažení bylo, že se hřídel hnula o nějaké 2mm.
Nebylo to tím, že by těleso v mezičase chladlo protože to udajně bylo ohříváno průběžně a při obráceném zatlačení se hřídel zase vrátila do původní polohy. Větší teplotu že nedoporučují s ohledem na hřídel, snad prý jedině to zkusit větším tlakem, ale i to že nemusí vydržet. No a taky ne. Zase došlo pouze k posunutí o 2mm a jako bonus k rozmáčknutí konce hřídele.
Jak se říká, to se nedá svítit a bude to hold dražší o nový hřídel, ale pořád vychází kalkulace předběžné ceny lépe než nákup v US a to nepočítáme dopravu a DPH. Bohužel následovala další komplikace s hřídelem protože po tepelném zpracování polotovaru se na ní objevila prasklina a tak se musel udělat další kus.
Kdo si počká, ten se dočká a nyní už je rotor jako nový a stačí ho jen dát vyvážit.
Pokud by někoho zajímalo jak jsou dělané drážky pro lamely tak jsou řezány na EMD mašině. Frézování že vzhledem k hloubce drážek není vhodné protože by frézou vyhazovaný materiál poškozoval stěny a drážky by nebyly tak přesné. Takže asi tak, jak jsem nakoupil, tak prodávám.
Nebylo to tím, že by těleso v mezičase chladlo protože to udajně bylo ohříváno průběžně a při obráceném zatlačení se hřídel zase vrátila do původní polohy. Větší teplotu že nedoporučují s ohledem na hřídel, snad prý jedině to zkusit větším tlakem, ale i to že nemusí vydržet. No a taky ne. Zase došlo pouze k posunutí o 2mm a jako bonus k rozmáčknutí konce hřídele.
Jak se říká, to se nedá svítit a bude to hold dražší o nový hřídel, ale pořád vychází kalkulace předběžné ceny lépe než nákup v US a to nepočítáme dopravu a DPH. Bohužel následovala další komplikace s hřídelem protože po tepelném zpracování polotovaru se na ní objevila prasklina a tak se musel udělat další kus.
Kdo si počká, ten se dočká a nyní už je rotor jako nový a stačí ho jen dát vyvážit.
Pokud by někoho zajímalo jak jsou dělané drážky pro lamely tak jsou řezány na EMD mašině. Frézování že vzhledem k hloubce drážek není vhodné protože by frézou vyhazovaný materiál poškozoval stěny a drážky by nebyly tak přesné. Takže asi tak, jak jsem nakoupil, tak prodávám.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Hezke a zajimave. Vzdy jsem myslel ze vyjiskrit se da jen drobitina a ono jde udelat i takoveto hluboke brazdy.
Pozdravujte Brzaka a doporucuji se pri ceste zastavit ve Frydlantu. Vari tam doslova bozske pivo.
Pozdravujte Brzaka a doporucuji se pri ceste zastavit ve Frydlantu. Vari tam doslova bozske pivo.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ten původní rotor nakrájet na 3mm plátky... to by byly krásný hákenkrojce
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Na hřídeli rotoru bylo potřeba udělat ještě jeden detail. Na zadním konci je drážka u které se domnívám, že tam je udělaná proto aby směs která případně pronikne guferem nebyla tlačená do ložiska, ale prošla pod ním. No a tady je vidět, že břit gufera běžel v podstatě po úplné hraně této dřážky a proto by bylo vhodné ji udělat o něco kratší.
Nějak se na to v nástrojárně zapomenulo a tak jsem zvažoval zda to mám vézt zpátky nebo jestli to zvládnu svépomocí. Udělal jsem si držáček na Dremlíka a na starém kusu začal ladit.
Po zkoušce na původní hřídeli jsem usoudil, že se do toho můžu pustit sám. A myslím, že dobrý.
Nějak se na to v nástrojárně zapomenulo a tak jsem zvažoval zda to mám vézt zpátky nebo jestli to zvládnu svépomocí. Udělal jsem si držáček na Dremlíka a na starém kusu začal ladit.
Po zkoušce na původní hřídeli jsem usoudil, že se do toho můžu pustit sám. A myslím, že dobrý.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Tak snad už to konečně dodělám, ale zatím se potvrdil Murphyho zákon, že cokoliv se může podělat tak se podělá. V dubnu jsem si myslel, že už zbývá pouze vyvážení, ale potom co jsem vybrousil drážku do hřídele jsem zjistil, že konec hřídele sice vypadá krásně, ale je podbroušený a ložisko se na něm protáčí. A tak jsem rotor odvezl zpět do nástrojárny s tím, že konec se nechá laserem navařit a potom se odveze znovu nově a lépe přebrousit. A to všechno nějaký čas zabralo. To ale pořád není všechno. Hotové jsem přivez domů, položil na stůl, nasadil brýle a zjistil, že to mohu zase odvést. Předpokládal jsem, že bude hřídel navařený po celém obvodu, ale místo toho udělali pouze podélné sváry. Na nasazení ložiska dobrý, ale při broušení se nějak zapomenulo na to, že tam také musí někde běžet břit gufera. Tak se muselo znovu brousit .
Vyvážený rotor po návratu od pana Brzáka. Dělalo se to pořádně, dovolil bych si říci, že lépe než u originálu. Tehdy byl vyvážený pouze rotor, ale nyní je k němu i dovážená řemenice.
Vyvážený rotor po návratu od pana Brzáka. Dělalo se to pořádně, dovolil bych si říci, že lépe než u originálu. Tehdy byl vyvážený pouze rotor, ale nyní je k němu i dovážená řemenice.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Začal jsem to skládat. Bylo potřeba pomocí vymezovacích podložek mezi rotor a přední ložisko rozdělit co nejvíce stejnoměrně vůli mezi rotor a obě víka.
Tak vím, že to teď už musí být OK, ale přesto si neodpustím ještě zkontrolovat lamely. Mám je číslované, protože když do nich při výrobě frézovali drážky tak okraje zůstali trošku "chlupaté" a tak jsem každou do konkrétní drážky dopasovával aby šla správně suvně.
Na fotkách to sice není vidět, ale když už se s tím tak crcám tak jsem samozřejmě i nechal přehonovat těleso. Nebylo sice až tak špatný, ale když je všechno nové bylo by mě hloupé tohle odfláknout.
Tak vím, že to teď už musí být OK, ale přesto si neodpustím ještě zkontrolovat lamely. Mám je číslované, protože když do nich při výrobě frézovali drážky tak okraje zůstali trošku "chlupaté" a tak jsem každou do konkrétní drážky dopasovával aby šla správně suvně.
Na fotkách to sice není vidět, ale když už se s tím tak crcám tak jsem samozřejmě i nechal přehonovat těleso. Nebylo sice až tak špatný, ale když je všechno nové bylo by mě hloupé tohle odfláknout.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Konečně jsem mohl vyzkoušet dárek od Ježíška, který mě nechal pod stromečkem sadu zahnutých klíčů.
A musím říct, že fakt paráda. Vůbec netuším jak jsem bez takového vercajku mohl být.
Takže motor už běží a Judson si teď přede jako kotě. Tak doufám, že to dlouho vydrží.
A musím říct, že fakt paráda. Vůbec netuším jak jsem bez takového vercajku mohl být.
Takže motor už běží a Judson si teď přede jako kotě. Tak doufám, že to dlouho vydrží.
Každý celek se skládá z detailů.