Java Green 64 - Evžen
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Rukavice jsou zaklad. Neni treba travit cas v koupelne. A i na dilne je fajn mit stale ciste ruce. Pouzivam zelene, jsou pevnejsi a daji se nosit i opakovane.
Oblibeny trik je prohozeni leve a prave. Razem je spina z dlani pryc.
Oblibeny trik je prohozeni leve a prave. Razem je spina z dlani pryc.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Majitel se rozšoupl a pořídil Evženovi nové obutí.
Tak nevím zda to není rozmazlenost přezout z Chemlonek vyrobených za minulého režimu na radiálky s letošním datem výroby. Dost pochybuji, že budou stejně hezky pískat při odbočování nebo při projíždění kruhového objezdu.
Proti těm hadovkám je to změna, ale na autě nevypadají až tak zle.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Jsou to dobre pneu. Stejne jsem jezdival na ovalovi.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Krátká zastávka při cestě na Potkali se.
To jsme nemohli nezvěčnit, barevně to ladí s autem
Bruno se nás držel jako klíště.
Každý celek se skládá z detailů.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Java Green 64 - Evžen
Zkoušeli jste mezi sebou závodit?
Když ano který vůz je rychlejší, silnější, stabilnější, lepší na ovládání......
Děláš mezi děckama rozdíly jako nad jedním přimhouříš oko když se pochčije z převodovky a druhému to projde?
Když ano který vůz je rychlejší, silnější, stabilnější, lepší na ovládání......
Děláš mezi děckama rozdíly jako nad jedním přimhouříš oko když se pochčije z převodovky a druhému to projde?
Vwase nocni sichta...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
K oběma se chovám jako by byli moje vlastní a i kdyby jim něco prošlo, tak mě zcela určitě ne . Spolu nezávodíme, přeci jen je rozdíl nejen v obsahu dost výrazný, ale každé "děcko" má prostě něco.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Sobotní výlet do Žacléře na Bornfloss Historic s prohlídkou pevnosti Stachelberg.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Poslední dobou jsme pátrali po tom odkud a proč jsou za jízdy v kabině občas slyšet ne moc hlasité, ale o to víc protivné pazvuky. Někdy to bylo při vytáčení motoru, někdy při přejíždění nerovností, nemělo to žádnou souvislost s otáčkami motoru ani rychlostí. Prolezl jsem palubku, ale tam jsem nenašel nic co by mohlo rezonovat a tak jsem sundal výplň dveří. Zkusil jsem poklepat na stahovačku a jsem asi doma. Guma mezi stahovačkou a hranou otvoru je poškozená.
Dal jsem tam novou návlečku takže tam dobrý, ale při poklepu v tomto místě stahovačky bylo stejně slyšet že něco vibruje.
Na spodní části to nebylo, tam je stahovačka podepřená.
V tomto místě se stahovačka sice ničeho nedotýká, ale když jsem ji prstem podepřel tak už se nic neozývalo.
Udělal jsem ze špalíčku gumy podobnou podpěru jako jsou na spodku.
Po podepření v tomto místě si myslím že už mohl být klid.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Udělal jsem zkušební jízdu a zjistil, že veškerá snaha zatím vyšla vniveč a i nadále něco na nebo ve dveřích lomozí. A potom jsem si všiml, že na nýtku horního uchycení ventilačky je vůle a když zahýbám s okénkem tak je slyšet cvakání. Přitáhl jsem ho, tak snad už bude klid, protože nic jiného mě už fakt nenapadá.
Každý celek se skládá z detailů.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
hele třeba by se to dalo léčit svěř se do rukou odborníků
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ale to by znamenalo, že když mě předepíše antidepresiva aby mě to bylo jedno, tak pak nebudu moc pít ani pivo .
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Lišáku, tím chceš říct, že v kabině brouka je při jízdě panenský klid a ticho a nyní se někde něco uvolnilo a zenový klid je při jízdě narušen??
Tak marně přemýšlím, co všechno by se muselo ve valníku podepřít a odrezonovat, abych mohl aspoň na část cesty sundat traktorový sluchátka
Tak marně přemýšlím, co všechno by se muselo ve valníku podepřít a odrezonovat, abych mohl aspoň na část cesty sundat traktorový sluchátka
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Stačí si pořídit sviště a na 15let můžeš o zenovém klidu ve vozu jen snít. Třeba to bude cestavenca101 píše: ↑05 čer 2023Lišáku, tím chceš říct, že v kabině brouka je při jízdě panenský klid a ticho a nyní se někde něco uvolnilo a zenový klid je při jízdě narušen??
Tak marně přemýšlím, co všechno by se muselo ve valníku podepřít a odrezonovat, abych mohl aspoň na část cesty sundat traktorový sluchátka
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Tak především nemůžeš srovnávat úroveň vnitřního hluku v užitkovém Barkasu a pětimístné limuzíně , ale mimo běžné hluky jsou prostě nepatřičné ruchy které za jízdy nemusím a ani nechci poslouchat.venca101 píše: ↑05 čer 2023Lišáku, tím chceš říct, že v kabině brouka je při jízdě panenský klid a ticho a nyní se někde něco uvolnilo a zenový klid je při jízdě narušen??
Tak marně přemýšlím, co všechno by se muselo ve valníku podepřít a odrezonovat, abych mohl aspoň na část cesty sundat traktorový sluchátka
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
to už je hodně velký hledání mušek ale rozumím. Pazvuky mojou jízdu docela otrávit.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Kde si kupoval gumy? SZ [-o<
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Účast v Polevsku s výletem do Děčína na Beskydy.
Zpět průjezd spáleništěm u Hřenska.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Dal jsem na Tvojí radu, svěřil to značkovému servisu a je po problému .
Každý celek se skládá z detailů.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
no ty kravičko
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Víno vychlastali a lahev vrátili zpátky
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------