Java Green 64 - Evžen
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Lugen ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Java Green 64 - Evžen
hoši nepleťte si barkase s loganem
když jsem převážně někde na kopci nepotřebuju mít dole za každou cenu ponorku ..
klidně se vyspím nahoře ve stanu i s toyotou dole na parkovišti
když jsem převážně někde na kopci nepotřebuju mít dole za každou cenu ponorku ..
klidně se vyspím nahoře ve stanu i s toyotou dole na parkovišti
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
To my spíme v hotelu a na kopec musíme autem
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Java Green 64 - Evžen
jet tak starejma paštikama tak daleko a táák do kopce je frajeřina a hrdinství samo o sobě .nebuď zbytečně skromný Same
jdeme frflat na flat ...
Re: Java Green 64 - Evžen
Pulenej mas ty jeste vubec nejakou radoat z vw zivota?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Java Green 64 - Evžen
Život není jen vw nemoc
Omlouvám se Lišákovi za pleveleni ..
Omlouvám se Lišákovi za pleveleni ..
jdeme frflat na flat ...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Máme natrénováno a tak jdeme do akce.
Za jízdy raději děláme průběžnou kontrolu víčka náboje, sichr je sichr.
Krátká porada před příjezdem k mýtnici.
Půlenej by se zřejmě otočil a jel do .... Dolomit. Jenom si představte, vjezd za nekřesťanských 36,5 EUR a přitom si člověk huntuje auto a sem tam se může podívat na nějakou hromadu kamení.
Ale já si přesto myslím, že to za ty prachy stojí.
Zastávka na kávu. Trošku jsme Samovi ujeli tak ho vyhlížím a držím mu místo na parkovišti.
Nejprve je slyšet zvuk převodovky a následně se vynoří ze zatáčky a ještě stačí předjet cyklistu.
Po občerstvení jedeme dál a výš.
Šplháme na Edelweissspitze, 2.571m.n.m. to je nejvyšší místo kam lze na Grossglocknerstrasse dojet.
A opět i chcípák to vzápětí zvládá naprosto bez problémů.
Parkoviště před vjezdem do tunelu Hochtor.
Navádím v kterém patru parkoviště na ně čekáme. Tak když se člověk zamoce tak se nevymoce.
A svišti si tam sviští po kopci.
Povinná zastávka na pokochání se pohledem do údolí a prohlídku sněhové frézy.
Dolů sjíždíme na Lienz a tam se zastavujeme na nákup u supermarketu. Jak jsme se celý den pohybovali vysoko v horách tak nám vůbec nedošlo jaký neskutečný pařák je v údolí. Když jsme nakoupili zásoby na večer a chtěli nastartovat tak si Evžen postavil hlavu. Sama napadlo, že asi zplynoval benzín v čerpadle a poradil mě ať to udělám jako frontě. Neměli jsme u sebe vodu a tak jsme pumpu polili citronovou Mattonkou. A protože kde je Mattoni tam to žije tak motor naskočil. Nechtěl ale najednou držet volnoběh a tak jsme si při dojezdech na křižovatkách museli pomáhat držením plynu a dobržďováním ručkou. Jinak ale jel v pohodě a tak zdoláváme Felbertauernstraße a projíždíme tunelem.
Několik posledních kilometrů před cílem se nám najednou začíná zdát, že se z motoru ozývá chvílemi takové divné cvakání nebo zvonění. Pak zase klid. Chvíli to je v nízkých otáčkách pak zas jenom ve vyšších a pak zas ticho. Po zastavení čumíme do motoru jako péro z gauče a najednou Sam povídá. A co je tohle?
A tak jsme nejen zjistili příčinu těch zvuků, ale i proč nechtěl motor po nastartování u toho supermarketu držet volnoběh. Pravděpodobně byl kompresor tak rozpálený, že zátka která uzavírá ložisko z hliníkového víka prostě vypadla a motor si přes ložisko kompresoru přisával falešný vzduch. Následně během jízdy spadla z prostoru pod sacím potrubím až k řemenici.
A jak se u řemenice natřásala tak se chvíli obrušovala, chvíli ne a přitom se pootáčela a zase obrušovala.
Je to ponižující, ale musíme sklonit hlavu, zašoupat nohama a sportovně uznat, že v tuto chvíli je tedy skóre poruch 2:0 v náš neprospěch. Jo prostě není to vždy o rychlosti, ale hlavně o výdrži.
Za jízdy raději děláme průběžnou kontrolu víčka náboje, sichr je sichr.
Krátká porada před příjezdem k mýtnici.
Půlenej by se zřejmě otočil a jel do .... Dolomit. Jenom si představte, vjezd za nekřesťanských 36,5 EUR a přitom si člověk huntuje auto a sem tam se může podívat na nějakou hromadu kamení.
Ale já si přesto myslím, že to za ty prachy stojí.
Zastávka na kávu. Trošku jsme Samovi ujeli tak ho vyhlížím a držím mu místo na parkovišti.
Nejprve je slyšet zvuk převodovky a následně se vynoří ze zatáčky a ještě stačí předjet cyklistu.
Po občerstvení jedeme dál a výš.
Šplháme na Edelweissspitze, 2.571m.n.m. to je nejvyšší místo kam lze na Grossglocknerstrasse dojet.
A opět i chcípák to vzápětí zvládá naprosto bez problémů.
Parkoviště před vjezdem do tunelu Hochtor.
Navádím v kterém patru parkoviště na ně čekáme. Tak když se člověk zamoce tak se nevymoce.
A svišti si tam sviští po kopci.
Povinná zastávka na pokochání se pohledem do údolí a prohlídku sněhové frézy.
Dolů sjíždíme na Lienz a tam se zastavujeme na nákup u supermarketu. Jak jsme se celý den pohybovali vysoko v horách tak nám vůbec nedošlo jaký neskutečný pařák je v údolí. Když jsme nakoupili zásoby na večer a chtěli nastartovat tak si Evžen postavil hlavu. Sama napadlo, že asi zplynoval benzín v čerpadle a poradil mě ať to udělám jako frontě. Neměli jsme u sebe vodu a tak jsme pumpu polili citronovou Mattonkou. A protože kde je Mattoni tam to žije tak motor naskočil. Nechtěl ale najednou držet volnoběh a tak jsme si při dojezdech na křižovatkách museli pomáhat držením plynu a dobržďováním ručkou. Jinak ale jel v pohodě a tak zdoláváme Felbertauernstraße a projíždíme tunelem.
Několik posledních kilometrů před cílem se nám najednou začíná zdát, že se z motoru ozývá chvílemi takové divné cvakání nebo zvonění. Pak zase klid. Chvíli to je v nízkých otáčkách pak zas jenom ve vyšších a pak zas ticho. Po zastavení čumíme do motoru jako péro z gauče a najednou Sam povídá. A co je tohle?
A tak jsme nejen zjistili příčinu těch zvuků, ale i proč nechtěl motor po nastartování u toho supermarketu držet volnoběh. Pravděpodobně byl kompresor tak rozpálený, že zátka která uzavírá ložisko z hliníkového víka prostě vypadla a motor si přes ložisko kompresoru přisával falešný vzduch. Následně během jízdy spadla z prostoru pod sacím potrubím až k řemenici.
A jak se u řemenice natřásala tak se chvíli obrušovala, chvíli ne a přitom se pootáčela a zase obrušovala.
Je to ponižující, ale musíme sklonit hlavu, zašoupat nohama a sportovně uznat, že v tuto chvíli je tedy skóre poruch 2:0 v náš neprospěch. Jo prostě není to vždy o rychlosti, ale hlavně o výdrži.
Každý celek se skládá z detailů.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Java Green 64 - Evžen
Tak hlavně že jste chytli pěkný počasí , v klidu já nejsem zas takovej kolenovrt glockner hochalpenstrasse jsem jel. 5x z toho 3x bylo nahoře hnusně .. před 23 lety poprvý to stalo holt jiný love
jdeme frflat na flat ...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
A vždyť já vím, že se jenom tak kočkujeme . Ano, počasí na tuto taškařici jsme vyhrábli naprosto luxusní.
Každý celek se skládá z detailů.
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Měli jste jet na Mallnitz a autovlakem do BadGestein, Felbertunel neni tak zajimavy
Milose chvalim kdyz nejede barkasem a vezme Toyotu, aspon budu mít co jíst
Milose chvalim kdyz nejede barkasem a vezme Toyotu, aspon budu mít co jíst
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Tak to tam budeme muset jet ještě jednou .Ales-X píše:Měli jste jet na Mallnitz a autovlakem do BadGestein, Felbertunel neni tak zajimavy
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Cvičení dělá mistry.lišák píše:Tak to tam budeme muset jet ještě jednou .Ales-X píše:Měli jste jet na Mallnitz a autovlakem do BadGestein, Felbertunel neni tak zajimavy
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Další dva dny jsme strávili lehkou turistikou. Nejdříve v okolí Hintersteinersee.
Sam nejenom umí rozchodit člověka jako jsem já, ale on při tom stíhá nenápadně nahlédnout do kdejaké horské kůlny či stodoly zda se tam náhodou neválí něco co smrdí VW. Určitý úspěch zaznamenal u plotu jedné chalupy.
Další den jsme zajeli do Brambergu, poté lanovkou pod vrchol hory Wildkogel.
Trenér mě zapomenul před cestou na tenhle kopeček říct, že si mám vzít antifunín, ale nakonec jsem to dal.
2224 m.n.m. a zápis do památníčku.
Cesta dolů už byla v pohodě.
Když jsme došli dolů tak jsme měli všichni modré huby a mrazem to nebylo.
Sam nejenom umí rozchodit člověka jako jsem já, ale on při tom stíhá nenápadně nahlédnout do kdejaké horské kůlny či stodoly zda se tam náhodou neválí něco co smrdí VW. Určitý úspěch zaznamenal u plotu jedné chalupy.
Další den jsme zajeli do Brambergu, poté lanovkou pod vrchol hory Wildkogel.
Trenér mě zapomenul před cestou na tenhle kopeček říct, že si mám vzít antifunín, ale nakonec jsem to dal.
2224 m.n.m. a zápis do památníčku.
Cesta dolů už byla v pohodě.
Když jsme došli dolů tak jsme měli všichni modré huby a mrazem to nebylo.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Za povsimnuti stoji tak krasna okrasna lista.
Ted mne mrzi ze jsem neskrabl pod lak co tam dela ta cervena zakladovka.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ta sprejová anabáze mi přijde úsměvná. Práce dost a výsledek je že to tim voskem sotva umažeš. Nebylo by lepší bafnou pistoli s kartuší a pořádně ty dutiny špricnout dokud to nevylejzá škvírama ven.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Nikdo není kompletní . Já bych mohl líp voskovat a ty bys to mohl napsat do topicu o Brunovi. Tady je to trošku mimo mísu.martin_100 píše:Ta sprejová anabáze mi přijde úsměvná. Práce dost a výsledek je že to tim voskem sotva umažeš. Nebylo by lepší bafnou pistoli s kartuší a pořádně ty dutiny špricnout dokud to nevylejzá škvírama ven.
----
Při jednom z průjezdů Kitzbühel jsme uvázli v koloně a jak tak čumíme po okolí všimli jsme si další cesty označené Maut. Při pohledu do mapy jsme zjistili, že vede z druhé strany na kopec kde jsme byli na špacíru první den. A na netu psali, že má mít maximální stoupání nějakých 22%.
A nekecali, fakt je to krpál.
A to se do tohoto kopce ještě jela cyklistická časovka.
Zlatý hřeb 22,3%.
Silnice končí u stanice lanovky.
Na vrchol k vysílači to je ještě kousek.
Pohled na cestu od stanice.
Pokračujeme procházkou.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Cesta z dovolené bývá většinou už nezáživná, ale myslím, že na ni budeme ještě dlouho vzpomínat. Zapakujeme a jedem.
Počasí nic moc, ale hlavně že se v noci vypršelo.
Zatím vše jde jak má, projeli jsme Salzburg a jedeme směrem Fuschlsee. V jednom z mírných kopečků a ještě navrch v zatáčce se najednou ozve z motoru ostrý pískavý zvuk, auto značně zpomalilo. Zastavili jsme k výrazné radosti za námi jedoucích aut a šli zjišťovat co se děje. Zkusil jsem otočit startérem a Lukáš okamžitě hlásí, že kompresor se netočí. Proto to pískání od řemenu. Protože by auto mělo normálně jet i bez točícího se kompresoru snažil jsem se co nejrychleji sundat řemen abychom mohli z toho blbého nepřehledného místa zmizet. Motor naskočil, ale vůbec nechtěl táhnout a tak jsme se dohrkali na blízkou autobusovou zastávku. Tam jsme se rozhodli, že jedinou možností je celý kompresor sundat.
Bohejť by se mu chtělo motat, ložisko je úplně nasračku.
Teď ještě namontovat karbec. Děkuji tímto Samovi za asistenci.
Kompresor je na podlaze.
Operace trvala 3/4hod. a pacient přežil. Po seřízení bohatosti můžeme pokračovat.Při vší smůle máme štěstí, že se mám to nestalo třeba v centru Salzburgu nebo na dálnici.
Auto jede v pohodě a tak už si z toho můžeme dělat prdel.
A to je všechno. Sam s přehledem vítězí, výsledné skóre závad 3:0 v náš neprospěch, ale stejně bych jel hned znovu.
Počasí nic moc, ale hlavně že se v noci vypršelo.
Zatím vše jde jak má, projeli jsme Salzburg a jedeme směrem Fuschlsee. V jednom z mírných kopečků a ještě navrch v zatáčce se najednou ozve z motoru ostrý pískavý zvuk, auto značně zpomalilo. Zastavili jsme k výrazné radosti za námi jedoucích aut a šli zjišťovat co se děje. Zkusil jsem otočit startérem a Lukáš okamžitě hlásí, že kompresor se netočí. Proto to pískání od řemenu. Protože by auto mělo normálně jet i bez točícího se kompresoru snažil jsem se co nejrychleji sundat řemen abychom mohli z toho blbého nepřehledného místa zmizet. Motor naskočil, ale vůbec nechtěl táhnout a tak jsme se dohrkali na blízkou autobusovou zastávku. Tam jsme se rozhodli, že jedinou možností je celý kompresor sundat.
Bohejť by se mu chtělo motat, ložisko je úplně nasračku.
Teď ještě namontovat karbec. Děkuji tímto Samovi za asistenci.
Kompresor je na podlaze.
Operace trvala 3/4hod. a pacient přežil. Po seřízení bohatosti můžeme pokračovat.Při vší smůle máme štěstí, že se mám to nestalo třeba v centru Salzburgu nebo na dálnici.
Auto jede v pohodě a tak už si z toho můžeme dělat prdel.
A to je všechno. Sam s přehledem vítězí, výsledné skóre závad 3:0 v náš neprospěch, ale stejně bych jel hned znovu.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Java Green 64 - Evžen
Ste borci děkuji za krásné čtení a obrásci
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Skore trosku nevyslo ale aj tak palec hore... dnes kazde leco vola odtahovku.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Dovolim si neco momentek z operace
Zatimco Lisak demontuje po vzoru Hanzlika ze Slavnosti snezenek jednu soucastku za druhou, Lukas to utrapene pozoruje.
Rozjebať po dvorku
A zdokumentovat zdokumentovani postupu
Docesat elktroinstalaci a navrcet. Usmev je zaslouzeny, padlo to na prvni dobrou.
Neni nad pozorovatele a jejich utrapene vyrazy. Ja byl v klidu protoze Liska si vzdy se vsim poradi a tak jsem se zbabele venoval foceni a rozptylovani mechanikaZatimco Lisak demontuje po vzoru Hanzlika ze Slavnosti snezenek jednu soucastku za druhou, Lukas to utrapene pozoruje.
Rozjebať po dvorku
A zdokumentovat zdokumentovani postupu
Docesat elktroinstalaci a navrcet. Usmev je zaslouzeny, padlo to na prvni dobrou.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912