Java Green 64 - Evžen

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Nápodobně Martine. A když tak zase zajdeme na společný oběd :lol: .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Krystof »

:twisted:
...ale nabudúce varím ja.
...možno sa mýlim. :wink:

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Při návratu na základnu po naší jízdě nedělní průtrží mračen jsme zjistili že je Evžen jak rozeschlé necky. Nejen že byly prahové koberce nacucané jak houba, ale za sedadlem řidiče bylo tolik vody, že tam položená taška v ní doslova stála a tak bylo potřeba udělat odbahnění a vysušení. Zkontroloval jsem šrouby podlahy a ejhle, každý šel minimálně o jednu otáčku dotáhnout.
Obrázek
Sama zajímalo jak nám v takovým chlejstáku fungují stěrače a nebo zda je lepší koukat skrz vodu. Protože by to mohlo být zajímací i pro jiné tak i velkém plaváku vcelku obstojně v rámci možností. Na čištění karoserie i skel používáme P40-Detailer. Po něm voda pěkně stéká a malé kapky se slévají ve velké a ty proud vzduchu strhává pryč. Stěrače se pak nemusí prát s takovou vrstvou.
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od SO 545 »

Ked som cital o nestihajucich stieracoch hned ma napadlo ako vam to tesni.

Ja som mal tiez tu cest s VW skoro plavat. Tiez trosku vody nasiakol :wink: na jednej strane.
Nic dramaticke ale zamrzi.

Chemical guys . Dobra volba.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 736
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Milan NM »

lišák píše:Při návratu na základnu po naší jízdě nedělní průtrží mračen jsme zjistili že je Evžen jak rozeschlé necky.
To nieje nic proti tomu co sme zazili pri ceste domov z VW Attack Broumov 1997.Vody bolo vtedy viac.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Poněkud mě potrápila houkačka a dlouho jsem nemohl přijít na to v čem je zakopaný pes. A to navzdory tomu, že by jeden řekl, že nic jednoduššího /když nepočítám žárovku/ na autě snad už není. Klakson jako takový jsem měl seřízený na stole, ale když jsem ho namontoval na auto tak jednou jen tak kňuknul a pak ani boha. Změřil jsem ostrou a dobrý. Kontroluji vodič k volantu, dobrý. Vodič od obalu volantové tyče, dobrý. Tlačítko na volantu v pohodě. Až jsem se propracoval k tomu, že jsem připojil bypass mezi věncem volantu a houkačkou a taky dobrý. Volant dolů a když se dotknu drátem obalu tyče houkáme, dám drát na volantovou tyč a ticho.
Obrázek
Ložisko jsem vyčistil a přemýšlel zda není problém ve vazelině. Vyzkoušel jsem postupně pro zajímavost všechny možný co jsem doma našel a pořád na něm byl odpor jak kráva. Tak tím to taky není.
Obrázek
Po přitlačení kroužků na sebe jsem cítil, že se proti sobě kolébají a že většina kuliček je vlastně v luftě. Znovu jsem ho rozdělal a zjistil, že jak vnější tak vnitřní kroužek je vyběhaný a deformovaný.
Obrázek
Tak nejlepší by bylo dát nový kus, ale ten momentálně nemáme a tak než ho seženeme pokusil jsem se o resuscitaci.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Kroužky se podařilo natolik srovnat, že se už ložisko nekolébá, alespoň dočasně se odstranil krtek z vedení a houkačka houká. Je to ale určitě jenom nouzové řešení.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Houkačka houká, předpověď slibovala krásný den a tak jsme se rozhodli v sobotu vyrazit na výlet. Při první zastávce v Adršpachu jsme na PUS pozdravili Milošáka a spol.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
A pak projížďka polským příhraničím přes Mieroszów, Lubawka, Kowary.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Přechod Pomezní Boudy a jsme zase doma.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Tak asi poslední letošní akcí na kterou jsme jeli byl Attack u Moravské Třebové.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Následovala společná jízda do Mlaďejova do areálu průmyslového muzea.
Obrázek
A výlet úzkorozchodným vláčkem.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Po pauze na oběd se jelo závodit.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Že ve speciálech nedosáhneme na žádné závratné umístění s tím se tak nějak počítalo, ale jistým drobným zklamáním pro nás bylo, že v kategorii 1200 by náš čas stačil na pouhé 6.místo. Je sice pravdou, že jsme měli hendikep dvoučlenné posádky, ale zároveň v tu nejméně příhodnou chvíli měl motor ve vyšších otáčkách díru a prostě to do kopce netáhlo. S předstihem jsem si už hrál a protože se to zhoršovalo s rostoucí teplotou motoru usoudil jsem, že bude si vhodné se podívat na svíčky. Bohužel jedna šla ven i s vložkou.
Obrázek
Nejdřív jsem se snažil svíčku z vložky vyšroubovat.
Obrázek
Pokus se nepodařil a musel jsem dělat novou. Alespoň jsem se naučil jak se na soustruhu nastavují ozubená kola při řezání závitu, protože kupovat očko M18x1,5 se mě fakt nechtělo.
Obrázek
Obrázek
Dnes jsem to namontoval na Loctite do hlavy a příští víkend udělám jízdní zkoušku.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
liba
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1027
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od liba »

A co ty svíčky o,k nebo k,o?

lális
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1539
Registrován: 24 srp 2009
Bydliště: Tábor zdraví venkov

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lális »

Hele lišáku nechci ti radit,chraň bůh....

Ale jsem z Tábora,stejně jako ty tvoje svíčky BRISK-shit.
Vem je a hoď je co nejdál to půjde,to jsou fakt strašný sračky :-(

Nemám foto,ale jedna mi pokurvila závit v hlavě a další dvě zase pálili jen když byly 2cm od kabelu,no hrůza.

Kup NGK nebo BOSCH
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??

Devon Buggy

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Devon Buggy »

lális píše:Hele lišáku nechci ti radit,chraň bůh....

Ale jsem z Tábora,stejně jako ty tvoje svíčky BRISK-shit.
Vem je a hoď je co nejdál to půjde,to jsou fakt strašný sračky :-(

Nemám foto,ale jedna mi pokurvila závit v hlavě a další dvě zase pálili jen když byly 2cm od kabelu,no hrůza.

Kup NGK nebo BOSCH
Asi to tu nekde bude, jaky svicky do Beetlu pouzivate?
Ja jsem vcera namontoval http://www.ebay.co.uk/itm/111789726668 a jede to jaksi pravidelneji :)

Zdenek86
Příspěvky: 132
Registrován: 11 črc 2013

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Zdenek86 »

Tu jest to správné téma:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... aké+svíčky
Jinak já jezdím Bosch W8AC a startuju za každého počasí a nikdy nebyl problém. Brisky jsem jednu dobu zkoušel na zhýčkaném italském stroji (Ducati) a udělal bych líp, kdybych vložené peníze propil. Ty Brisky fakt zahodit do kopřiv a doufat, že se nerozmnoží.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

lális píše:Hele lišáku nechci ti radit,chraň bůh....

Ale jsem z Tábora,stejně jako ty tvoje svíčky BRISK-shit.
Vem je a hoď je co nejdál to půjde,to jsou fakt strašný sračky :-(

Nemám foto,ale jedna mi pokurvila závit v hlavě a další dvě zase pálili jen když byly 2cm od kabelu,no hrůza.

Kup NGK nebo BOSCH
I já jsem dalek učit orla létat, ale že by jakákoliv svíčka dokázala jen tak sama od sebe pokurvit závit v hlavě? Jinak co se týká kvality tak nejsem státní zkušebna abych vynášel soudy. Na tyhle konkrétně se najelo nějakých 8000 a měním je, protože chci vyloučit, že by problém byl ve svíčkách, měl jsem jiné Brisk v Picassu a po 50000 jsem je měnil pouze preventivně. Na druhou stranu jsem i do Evžena dal kdysi nejdřív Bosch, motor šel jak traktor a musel jsem je zahodit.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
eLzyx
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od eLzyx »

lális píše:Vem je a hoď je co nejdál to půjde,to jsou fakt strašný sračky :-(
s tímto názorem se bohužel musím ztotožnit. Měl jsem na sOplu Brisky s kruhovým jiskřištěm a kus svíčky se odlouplo a spadlo do spalovacího prostoru. Takže kvalita asi nic moc ... bohužel. Od té doby jen NKG (Volvo), nebo Bosch (Opel, T2, sekačky, pily).
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od vako »

Lisak nech prepaci, ze mu to tu zasierame.. ale fakt rozdiel su sviecky DENSO..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Dnešní jízdní zkouška potvrdila, že problém s dírou v otáčkách šel opravdu na vrub svíček. S novými jde motor jak pila, při rozjíždění proti kopci se na všechny rychlostní stupně vytáčel naprosto plynule bez jakéhokoliv zaváhání přes 4000 ot.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od udeeska »

Vcelku to tu zacina byt nuda Lisaku :roll: , tam vymenis sroubek tuhle vypucujes predni okno tam nekam zajedes a popijes dobreho moku......je na case zacit novy prrojekt, neco vetsiho jestli mi rozumis :D
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od SO 545 »

UDeSo : parada je to ze lisak nam ukaze ze stale je co pilovat aj na prdackej kare.

Taketo auta su ako dom. Stale je co robit.
Suhlas ze by potesil projekt ktory to posunie zase dalej a nam bude padat sanka skade zase lisak vytiahol fotak a stiha fotit
prac.proces pri ktorom si napr ja ani nespomeniem kde ten aparat je...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 632
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Capario »

a jaké jsi nakonec namontoval? mám brisk a v podstatě řěším to samé.
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Pro některé budu masochista, ale samozřejmě, že Brisk :) .
Každý celek se skládá z detailů.

Odpovědět