Java Green 64 - Evžen
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Podle děr tam padne tolik prasátek, až bude z toho vaší peněžence teskno...
Trochu se divím, že jsi Lišáku použil pro čištění oldchool metody, čekal jsem louhování v okurkovém láku nebo jiné pokrokové metody
Trochu se divím, že jsi Lišáku použil pro čištění oldchool metody, čekal jsem louhování v okurkovém láku nebo jiné pokrokové metody
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Podle děr tam padne tolik prasátek, až bude z toho vaší peněžence teskno...
Trochu se divím, že jsi Lišáku použil pro čištění oldschool mechanickou brusku, čekal jsem louhování v okurkovém láku nebo jiné pokrokové metody
Trochu se divím, že jsi Lišáku použil pro čištění oldschool mechanickou brusku, čekal jsem louhování v okurkovém láku nebo jiné pokrokové metody
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Lák tentokrát nechám na okurky, on už to někdo musel z nejhoršího odrbat a pak to fouknul slabou vrstvou barvy aby to vypadalo. Pár záhybů ještě otryskám a bude to v pohodě připravené na lakování. Máš pravdu v tom, že peněžence je velmi teskno . Ono se ale není čemu divit, za ty prachy co ta sranda už stála by možná byl nějaký kompletní drandivý hnusofus od Sambiče .
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
jsou fakt v pěkným stavu, asi spíš velký štěstí. Na druhou stranu se v tom nemusíš rýt jako obvykle - nebude ti smutno?:-D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Nebude a on už se investor postará aby se mě nezkrátili žíly .Pětišroub píše:jsou fakt v pěkným stavu, asi spíš velký štěstí. Na druhou stranu se v tom nemusíš rýt jako obvykle - nebude ti smutno?:-D
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
To jsem si dělal včera srandu a dnes mě to nechal sežrat . Po tryskání mě byl dvakrát štít vrácen se slovy "ještě tady" a až napotřetí prošel výstupní kontrolou s hodnocením "no, dejme tomu" .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Buď se člověku nějaký díl nedostává a nebo se mu jich sejde víc. Ale pořád lépe když je na výběr.
Ono to není tak jednoduchý složit sadu stejných čelistí na nápravu natož na celý auto protože existují celkem čtyři varianty. Jako celek se nechají zaměnit, ale při použití krátkých i dlouhých na jednom autě je potřeba je nekombinovat na nápravě. Já dám krátký dozadu a delší na předek.
Mimo délky obložení je rozdíl i ve tvaru železa, ale to už na funkci rostlináře nemá vliv.
Ono to není tak jednoduchý složit sadu stejných čelistí na nápravu natož na celý auto protože existují celkem čtyři varianty. Jako celek se nechají zaměnit, ale při použití krátkých i dlouhých na jednom autě je potřeba je nekombinovat na nápravě. Já dám krátký dozadu a delší na předek.
Mimo délky obložení je rozdíl i ve tvaru železa, ale to už na funkci rostlináře nemá vliv.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
V sobotu odpoledne jsme se zajeli podívat na otočku na Attack do HK. Jelo nás víc a tak jsem se vezl jak ředitel na zadním sedadle .
Po návratu na základnu jsem začal pracovat na osazení nalakovaných předních štítů válečky.
Už se mě osvědčilo udělat si nejdříve z drátu maketu brzdové trubičky.
A podle ní následně vyrobit trubičku jako takovou.
Po návratu na základnu jsem začal pracovat na osazení nalakovaných předních štítů válečky.
Už se mě osvědčilo udělat si nejdříve z drátu maketu brzdové trubičky.
A podle ní následně vyrobit trubičku jako takovou.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
To jsou Ačkový nebo Béčkový štíty ? Mám hluboko v podvědomí zafixováno, že Bčkový štíty je třema nějak lehce upravovat, aby pasovaly na broučí těhlice.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ne že by jsme byli béčka, ale nejen štíty, ale celé brzdy jsou Béčkové. Podle dostupných informací co máme by neměl být rozdíl ve štítech ale v bubnech a to konkrétně v ložiskách a to jsme už řešili.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Máme nalepené nové obložení na čelisti.
Protože jsem náročný spotřebitel a nikdo se s tím nebude nikdy tak srát jako já, dal jsem se do odstranění drobných neladů jako například přetoků lepidla.
Také každou čelist kontroluji aby seděla pěkně celou plochou v bubnu.
U některých to nebylo až tak na 100%. Třeba tady je vidět mírné vyboulení které asi vzniklo ne úplně dokonalým stažením při lepení.
Je několik možností jak to řešit. Nechat je to předělat, nevšímat si toho a počkat až si to jízdou sedne a nebo nalepit oboustrannou páskou do bubnu smirek a srovnat to.
Protože jsem náročný spotřebitel a nikdo se s tím nebude nikdy tak srát jako já, dal jsem se do odstranění drobných neladů jako například přetoků lepidla.
Také každou čelist kontroluji aby seděla pěkně celou plochou v bubnu.
U některých to nebylo až tak na 100%. Třeba tady je vidět mírné vyboulení které asi vzniklo ne úplně dokonalým stažením při lepení.
Je několik možností jak to řešit. Nechat je to předělat, nevšímat si toho a počkat až si to jízdou sedne a nebo nalepit oboustrannou páskou do bubnu smirek a srovnat to.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Dnes mě truhlář poradil že se mě ty čelisti budou snadněji zabrušovat když použiju takovéhle prkýnko.
A měl pravdu, jde to tím lépe.
Zdálo by se, že už to můžeme dokompletovat.
Bohužel nám chybí ještě několik kolíčků a pružinek s miskama pro upevnění čelistí a ty co máme nejsou zatím nazinkované. Chce to sehnat originál protože repliky jsou jako u všeho ostatního tak nějak naprd. Pro porovnání vlevo původní a vpravo nové.
A měl pravdu, jde to tím lépe.
Zdálo by se, že už to můžeme dokompletovat.
Bohužel nám chybí ještě několik kolíčků a pružinek s miskama pro upevnění čelistí a ty co máme nejsou zatím nazinkované. Chce to sehnat originál protože repliky jsou jako u všeho ostatního tak nějak naprd. Pro porovnání vlevo původní a vpravo nové.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
O brzdách už toho tady je nad hlavu a tak trošku přeložím. Investor se už někdy před rokem zasnil a povídal, že by bylo hezké pořídit do Evžena otáčkoměr. Snadno se řekne, hůř provede. Koupit 6V dobově korektní kousek není tak snadné pokud se člověk nerozhodne k finanční sebevraždě a protože ani s Ježiškem nebyla kloudná řeč tak to dlouho vypadalo, že zůstane pouze u zbožného přání. Pohrávali jsme si sice s myšlenkou zda by nebylo možné předělat nějaký 12V na 6V, ale protože naše znalosti ohledně elektroniky končí zapojením žárovky tak ani tato cesta se nezdála dost průchodná pokud by se nepodařilo sehnat někoho fundovaného. Ale zázraky se dějí a po přečtení topicu "Lálisův bus" jsme zjistili, že jsou mezi námi tací. Zbývalo už jen sehnat vhodný otáčkoměr. Na srazu v Eggenburgu se v jednom stánku vyloupl tento kousek vhodný na případné pokusy.
Při trošce snahy by se možná nechal upravit tak aby vypadal starší než je. Třeba nějak tak jako ten velký, který je bohužel nepoužitelný, protože je moc velký, s malým rozsahem a není pro 4taktní motor.
Na Sambě jsem zjistil, že VDO dělalo tento model i v 6V, ale takové štěstí my určitě mít nebudeme. V každém případě je potřeba se mu podívat na střeva.
Žárovička je 12V a tak víme na čem jsme.
Sláva, alespoň že je funkční.
Můžeme přemýšlet kde bude nejvhodnější místo kam ho umístit.
Asi to vyhraje střed palubky, ale nepředbíhejme.
Zatím co Romulus pracoval na konverzi, podařilo se mě sehnat ještě tento otáčkoměr.
Je to na první pohled takovej plasťák z 80.let, ale zaujalo mě na něm, že má fungovat na 6 i 12V. Takže kdyby bylo nejhůř a přestavba se nedařila.
Přepínač 4 nebo 6 válců jsem našel.
Ale přepínač 6 - 12V nikde.
Zkusil jsem ho na MBX a dobrý.
Připojil jsem ho na Evžena a funguje taky.
Romulus je ale šikovný a ten VDO už máme upravený. Poděkování patří především jemu, ale nesmím zapomenout ani na strýčka Sama a jeho divokého Ovála, který sloužil jako testovací stolice .
Zapojil jsem oba otáčkoměry vedle sebe.
A tady je výsledek. Je vidět, že fungují oba, dosahují plus mínus podobných hodnot, ale při prudkém přidání plynu ten 6-12V reaguje výrazně pomaleji. Sázel bych na to, že se ta univerzální elektronika se hůř vyrovnává s nižším napájecím napětím. Při pomalejším vytáčení už rozdíl není tak markantní.
Barva je dole.
Nahrazena chromem.
Vypadá to výrazně lépe.
Ale není to úplně ono. Rámeček sklíčka musí pryč.
Stačí trocha barvy a hned je takový decentnější.
Než vyrobíme nové sklíčko bez chromovaného čudlíku můžeme zapracovat na držáčku, kterým ho přiděláme někam sem.
Zatím mám jenom narychlo spíchnutý prototyp na zkoušení.
Pokračování příště.
Při trošce snahy by se možná nechal upravit tak aby vypadal starší než je. Třeba nějak tak jako ten velký, který je bohužel nepoužitelný, protože je moc velký, s malým rozsahem a není pro 4taktní motor.
Na Sambě jsem zjistil, že VDO dělalo tento model i v 6V, ale takové štěstí my určitě mít nebudeme. V každém případě je potřeba se mu podívat na střeva.
Žárovička je 12V a tak víme na čem jsme.
Sláva, alespoň že je funkční.
Můžeme přemýšlet kde bude nejvhodnější místo kam ho umístit.
Asi to vyhraje střed palubky, ale nepředbíhejme.
Zatím co Romulus pracoval na konverzi, podařilo se mě sehnat ještě tento otáčkoměr.
Je to na první pohled takovej plasťák z 80.let, ale zaujalo mě na něm, že má fungovat na 6 i 12V. Takže kdyby bylo nejhůř a přestavba se nedařila.
Přepínač 4 nebo 6 válců jsem našel.
Ale přepínač 6 - 12V nikde.
Zkusil jsem ho na MBX a dobrý.
Připojil jsem ho na Evžena a funguje taky.
Romulus je ale šikovný a ten VDO už máme upravený. Poděkování patří především jemu, ale nesmím zapomenout ani na strýčka Sama a jeho divokého Ovála, který sloužil jako testovací stolice .
Zapojil jsem oba otáčkoměry vedle sebe.
A tady je výsledek. Je vidět, že fungují oba, dosahují plus mínus podobných hodnot, ale při prudkém přidání plynu ten 6-12V reaguje výrazně pomaleji. Sázel bych na to, že se ta univerzální elektronika se hůř vyrovnává s nižším napájecím napětím. Při pomalejším vytáčení už rozdíl není tak markantní.
Můžu pracovat na vizuálu a začal jsem tím, že jsem krycí rámeček hodil do ředidla.
Barva je dole.
Nahrazena chromem.
Vypadá to výrazně lépe.
Ale není to úplně ono. Rámeček sklíčka musí pryč.
Stačí trocha barvy a hned je takový decentnější.
Než vyrobíme nové sklíčko bez chromovaného čudlíku můžeme zapracovat na držáčku, kterým ho přiděláme někam sem.
Zatím mám jenom narychlo spíchnutý prototyp na zkoušení.
Pokračování příště.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Java Green 64 - Evžen
Což ho sladit barevně s Evženem
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Naše vize se ubírá jiným směrem.liba píše:Což ho sladit barevně s Evženem
Každý celek se skládá z detailů.
- Romulus
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 297
- Registrován: 15 zář 2006
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Vzhledem k povaze Lišáka a jeho excelentnímu popisu jsem konverzi otáčkoměru patřičně zdokumentoval. V zásadě se nejedná o složitou záležitost. Na počátku byly 2 varianty přestavby. První z nich byla obměna stávajících součástek a trvalá přestavba na 6V. Druhá varianta byla "krmit" otáčkoměr 12V pomocí nějakého měniče. Z důvodu možné jednoduché (stačí přepojit 2 dráty zpět přímo na plošný spoj otáčkoměru) zpětné konverze na 12V jsem se vydal druhou cestou, tedy použitím DC/DC měniče. Pro určení správného měniče, bylo potřeba změřit proud, který otáčkoměrem protéká. Při 4tis otáček to bylo 50mA. Zvolil jsem tedy DC/DC měnič o výkonu 1W (84mA bude tam nějaká rezerva) 5VTo12V. Od teorie pryč, jde se k praxi.
Když jsem otáčkoměr po doručení od Lišáka otevřel, ihned jsem si všiml termistoru na pokraji životnosti. Takto jsem to nemohl nechat. Pocit, že Lišákovi dodám otáčkoměr na 6V, který bude funkční 14 dní díky vadné součástce, kterou jsem neměl v popisu práce mě nenechal chladným. Nejprve jsem tedy vyměnil vadný termistor. Vzhledem k tomu, že nebyl úplně špatný, bylo to o trochu jednodušší a mohl jsem změřit odpor. Šlo se tedy rozebírat a měřit.
Trocha pájení.
První část byla za námi. (Doufám, že nebude vadit použití moderního termistoru, který není dobově korektní s otáčkoměrem a je o polovinu menší ) Nyní jsem se mohl pustit do samotné konverze. Pro testy na Samovo ovále jsem použil dočasný universální plošný spoj.
Po odladění much jsem vyleptal oboustraný plošný spoj. Z jedné strany měděné plošky posloužili k upevnění, z druhé strany byl samotný spoj pro DC/DC měnič. Jak jste si mohli všimnout výše, DC/DC měnič je 5Vto12V. Díky rozdílu 1V bylo možné přidat před měnič stabilizátor napětí v podobě odporu a zenerovi diody. To prospěje především při změně otáček motoru, kdy při vyšších otáčkách dává dynamo větší napětí. Takto jsem měl pojištěné, že do měniče půjde přesně 5V i při vyšších otáčkách. (Výše odporu je 5Ohm o výkonu 1W a zenerova dioda 5V0 o výkonu 1,3W.) Pro samotné upevnění plošného spoje jsem vyrobil držáky do písmene L ze samečků Faston konektorů.
Aby se mi nově přidaný plošný spoj vešel do obalu, musel jsem ještě trochu srazit hrany.
Spoj není nijak složitý. Nutné je propojit zem vstupu se zemí výstupu. DC/DC měnič je galvanicky oddělený a pokud by nebyla zem propojena, signál z cívky by nebyl v uzavřeném obvodu. Otáčkoměr by tedy byl napájen správným napětím, ale signál z cívky, jako by nebyl. Sám jsem se nechal nachytat a když jsem byl u Sama na testu, tak se vše tvářilo OK, ale otáčkoměr neukazoval. Měl jsem však podezření na galvanické oddělení spojů a další zkouška už byla úspěšná.
Tady už je otáčkoměr v obalu i s měničem.
Když jsem otáčkoměr po doručení od Lišáka otevřel, ihned jsem si všiml termistoru na pokraji životnosti. Takto jsem to nemohl nechat. Pocit, že Lišákovi dodám otáčkoměr na 6V, který bude funkční 14 dní díky vadné součástce, kterou jsem neměl v popisu práce mě nenechal chladným. Nejprve jsem tedy vyměnil vadný termistor. Vzhledem k tomu, že nebyl úplně špatný, bylo to o trochu jednodušší a mohl jsem změřit odpor. Šlo se tedy rozebírat a měřit.
Trocha pájení.
První část byla za námi. (Doufám, že nebude vadit použití moderního termistoru, který není dobově korektní s otáčkoměrem a je o polovinu menší ) Nyní jsem se mohl pustit do samotné konverze. Pro testy na Samovo ovále jsem použil dočasný universální plošný spoj.
Po odladění much jsem vyleptal oboustraný plošný spoj. Z jedné strany měděné plošky posloužili k upevnění, z druhé strany byl samotný spoj pro DC/DC měnič. Jak jste si mohli všimnout výše, DC/DC měnič je 5Vto12V. Díky rozdílu 1V bylo možné přidat před měnič stabilizátor napětí v podobě odporu a zenerovi diody. To prospěje především při změně otáček motoru, kdy při vyšších otáčkách dává dynamo větší napětí. Takto jsem měl pojištěné, že do měniče půjde přesně 5V i při vyšších otáčkách. (Výše odporu je 5Ohm o výkonu 1W a zenerova dioda 5V0 o výkonu 1,3W.) Pro samotné upevnění plošného spoje jsem vyrobil držáky do písmene L ze samečků Faston konektorů.
Aby se mi nově přidaný plošný spoj vešel do obalu, musel jsem ještě trochu srazit hrany.
Spoj není nijak složitý. Nutné je propojit zem vstupu se zemí výstupu. DC/DC měnič je galvanicky oddělený a pokud by nebyla zem propojena, signál z cívky by nebyl v uzavřeném obvodu. Otáčkoměr by tedy byl napájen správným napětím, ale signál z cívky, jako by nebyl. Sám jsem se nechal nachytat a když jsem byl u Sama na testu, tak se vše tvářilo OK, ale otáčkoměr neukazoval. Měl jsem však podezření na galvanické oddělení spojů a další zkouška už byla úspěšná.
Tady už je otáčkoměr v obalu i s měničem.
Brouk je nejlepší kamarád... nikdy ti do ničeho nekecá
romand.cz
romand.cz
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Je skvělé, že nám Roman svým reportem osvětlil provedenou konverzi a zatímco na ní pracoval, tak já se pral s protažením vodiče od motoru pod palubku. Tomu kdo dělá nebo bude dělat nový svazek elektroinstalace dám drobnou radu. Neudělejte takovou blbost jako já a přidejte si do svazku alespoň o jeden vodič navíc i když si teď myslíte, že je to tak nějak zbytečné. Když si po čase vzpomenete že by se hodil otáčkoměr, teploměr nebo tlakoměr tak jak když to najdete a nebudete muset vymejšlet jako já kudyma by to šlo natáhnout. Nejdřív jsem musel demontovat lahev na Marvel.
Aby to mělo nějakou štábní kultůru tak jsem uvažoval, že by bylo dobré dostat drát do bužírky stávajícího svazku alespoň v motorovém prostoru. V místě kde se dostává za izolaci už může jít souběžně. Pomohl jsem si ocelovou strunou a zadařilo se.
Nebyla to sranda, drbal jsem se s tím hodinu, ale podařilo se mě nakonec prostrčit strunu z boku motorového prostoru až pod boční okno. A pak bylo potřeba ještě dostat drát za boční izolaci.
Natažení podél prahu už bylo celkem v pohodě, jen jsem se trochu zadrhl při průchodu prahem u předního sloupku. U motoru ani není znát, že je to dodělávané dodatečně.
Aby to mělo nějakou štábní kultůru tak jsem uvažoval, že by bylo dobré dostat drát do bužírky stávajícího svazku alespoň v motorovém prostoru. V místě kde se dostává za izolaci už může jít souběžně. Pomohl jsem si ocelovou strunou a zadařilo se.
Nebyla to sranda, drbal jsem se s tím hodinu, ale podařilo se mě nakonec prostrčit strunu z boku motorového prostoru až pod boční okno. A pak bylo potřeba ještě dostat drát za boční izolaci.
Natažení podél prahu už bylo celkem v pohodě, jen jsem se trochu zadrhl při průchodu prahem u předního sloupku. U motoru ani není znát, že je to dodělávané dodatečně.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Jsem jediný, kdo nepozná na fotkách výše starý a nový termistor ?
Ale jinak pěkná práce.
Ale jinak pěkná práce.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Asi po půl hodině pátrání jsem nalezl . Hledej označení 4K7.Sam píše:Jsem jediný, kdo nepozná na fotkách výše starý a nový termistor ?
Ale jinak pěkná práce.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Vyzkoušel jsem prototyp držáčku zatím pomocí oboustranné lepicí pásky. Při finální výrobě udělám ještě drobné rozměrové korekce, ale jinak bych to uznal.
Každý celek se skládá z detailů.