Bosch Made in Russia!!?? To snad jeste radsi Brisk...............Devon Buggy píše:Asi to tu nekde bude, jaky svicky do Beetlu pouzivate?
Ja jsem vcera namontoval http://www.ebay.co.uk/itm/111789726668 a jede to jaksi pravidelneji
Java Green 64 - Evžen
Re: Java Green 64 - Evžen
Re: Java Green 64 - Evžen
Pár renovací aut mám za sebou,ale tohle je první topic auta,který mě tady náhodně zaujalo a celé jsem to tady přelouskal.Bezpochyby je to tady asi to nejlepší,co tady kdo mohl uveřejnit.Nezbývá mi nic jiného než: Pane Liška,vážně jste machr a detailista se vším všudy.Prostě takový "mešuge" nebo snad "Lešuge" néé,určitě "Lišuge" ale nic ve zlém...samo pouze v dobrém...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Děkuji, ale já se domnívám, že jsem pouze slabý odvar kolegů Sama a SO545. Možná jsem toho víc napsal, ale jinak, kam se na ty dva pacoše hrabu
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Lišáku,skromnost stranou.Vy tři jmenovani nas ( minimalně mě ) ženete dopředu a kolikrat k předěláni naší radoby prace.Takže pochvalu si zasloužite všichni tři......lišák píše:Děkuji, ale já se domnívám, že jsem pouze slabý odvar kolegů Sama a SO545. Možná jsem toho víc napsal, ale jinak, kam se na ty dva pacoše hrabu
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Letos jsme toho zatím moc nenajezdili a tak byl nejvyšší čas vyhnat pavouky z motoru. A jako nejvhodnější se nám zdálo jet se zase po roce podívat na Slovensko. V Pieninách jsme zatím nikdy nebyli a tak Goral VW Camp byla ideální příležitost poznat nejen tuto oblast, ale i okolí. Najeli jsme za tři dny víc jak 1100km a fakt to stálo za to.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Využili jsme krásného počasí a vyrazili na výlet do výtopny železničního muzea v Jaroměři. Paráda, ze které by byl nadšený i Sheldon Cooper .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Kdyby se někdo divil, že jsme se letos nepřijeli podívat na "Potkali se ....." tak u nás vrcholila příprava na jinou taškařici. S Brunem to flákám a protože jsou pozvání která se neodmítají tak musel být Evžen připraven lépe než kdy jindy. A tak Lukáš myl, leštil a luxoval aby to brácha s nevěstou měli opravdu echt.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
A já si říkal že tvá absence na Kolíně, že muselo jít o něco vážného... Tak ať jim to brouká.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Java Green 64 - Evžen
Připojuji se k blahopřání, a super fotky
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Moc jsme toho letos nenajezdili. V podstatě jenom okružní výlet po Krkonoších.
A na Stvořidla podívat se mezi velký auta.
A na Stvořidla podívat se mezi velký auta.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Při posledních jízdách nám začal nějak haprovat přerušovač. Projevovalo se to nepravidelně, ale o to víc otravněji, že někdy směrovky z ničeho nic nešli zapnout, jindy během blikání zůstala trvale svítit kontrolka. Když se sundal a znovu nasadil jeden z konektorů na přerušovači tak zas začal fungovat.
Říkal jsem si, že to musí být jenom nějaká blbost a tak jsem si na stole udělal provizorní zapojení a začal zkoumat.
Na první pohled vypadá všechno v cajku, má to jen drobnou vadu. Jak se říká, jde to dobře, ale neseje.
Víme, že pokud je vše správně zapojeno tak tento kontakt /říkejme mu třeba A / přivede šťávu na cívku. A pokud jsem to správně pochopil tak v tuto chvíli svítí žárovky v bliknách.
Když je cívka pod proudem tak přitáhne tento kontakt /pro nás B /. Když je, u nás zatím není a žárovky zhasnou
A pak tady máme dva drátky. Ten vinutý přivádí proud od sepnutého kontaktu B na drátek který je napnutý u kontaktu A. Po jeho zahřátí dojde k rozpojení kontaktu A a tím i B. Když není proud na kontaktu B vychladne drátek a sepne se kontakt A. A tak pořád dokola.
No a v čem byl vlastně náš problém. Proměřováním jsem zjistil, že kontakt A v klidové pozici ne vždy převádí a tak jsem ho musel velice jemným smirkek a následně Kontaktolem vyčistit. To samé jsem udělal pro sichr i na druhém.
A už zase blikáme.
Ještě taková drobnost, že při správném zapojení nesvítí kontrolka společně s bliknama, ale na střídačku vždy když zhasnou. Také to, že frekvence blikání je závislá nejen na předpětí drátku který je u kontaktu A, ale také na vnitřním odporu celého vedení od ukostření žárovek přes jejich správnou watáž. Čím větší odpor tím pomalejší cyklus a tak když například dojde k výpadku jedné žárovky poznáme podle toho, že přerušovač začne spínat výrazně rychleji.
Říkal jsem si, že to musí být jenom nějaká blbost a tak jsem si na stole udělal provizorní zapojení a začal zkoumat.
Na první pohled vypadá všechno v cajku, má to jen drobnou vadu. Jak se říká, jde to dobře, ale neseje.
Víme, že pokud je vše správně zapojeno tak tento kontakt /říkejme mu třeba A / přivede šťávu na cívku. A pokud jsem to správně pochopil tak v tuto chvíli svítí žárovky v bliknách.
Když je cívka pod proudem tak přitáhne tento kontakt /pro nás B /. Když je, u nás zatím není a žárovky zhasnou
A pak tady máme dva drátky. Ten vinutý přivádí proud od sepnutého kontaktu B na drátek který je napnutý u kontaktu A. Po jeho zahřátí dojde k rozpojení kontaktu A a tím i B. Když není proud na kontaktu B vychladne drátek a sepne se kontakt A. A tak pořád dokola.
No a v čem byl vlastně náš problém. Proměřováním jsem zjistil, že kontakt A v klidové pozici ne vždy převádí a tak jsem ho musel velice jemným smirkek a následně Kontaktolem vyčistit. To samé jsem udělal pro sichr i na druhém.
A už zase blikáme.
Ještě taková drobnost, že při správném zapojení nesvítí kontrolka společně s bliknama, ale na střídačku vždy když zhasnou. Také to, že frekvence blikání je závislá nejen na předpětí drátku který je u kontaktu A, ale také na vnitřním odporu celého vedení od ukostření žárovek přes jejich správnou watáž. Čím větší odpor tím pomalejší cyklus a tak když například dojde k výpadku jedné žárovky poznáme podle toho, že přerušovač začne spínat výrazně rychleji.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Stav tachometru 35081km.
Výměna oleje a filtru.
Při mazání a kontrole přední nápravy jsem objevil vakl na páce převodky řízení a bylo potřeba ji přitáhnout.
A sezona může začít.
Výměna oleje a filtru.
Při mazání a kontrole přední nápravy jsem objevil vakl na páce převodky řízení a bylo potřeba ji přitáhnout.
A sezona může začít.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Tak minulý týden jsem zaznamenal totožný problém s přerušovačem blinkrů. Zkusím ho ve volném čase rozebrat a očistit kontakty dle návodu. Jde o zcela nový NOS přerušovač který byl v provozu v součtu jen pár minut. Nouzově jsem to vyřešil osazením nového přerušovače ale pomalu mi začínají docházet.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Vychytávám mouchy před dovolenou. Koncovka na trubce nalévacího hrdla od WW moc dlouho nevydržela tak uvidíme jakou životnost bude mít ta od BBT.
Před závěrem loňské sezony nám začal občas škrundat tachometr a ručička kolem 50km/hod. měla cuky a poskakovala jak pominutá. Při návratu z runveje už byl zvuk natolik nepříjemný, že bylo potřeba s tím něco dělat. Koupil jsem nový náhon, připojil a pomocí vrtačky zjistil, zda to je náhonem nebo budíkem. A protože bylo ticho a ručička šla klidně bylo rozhodnuto, že ač nerad musí jít původní VDO náhon s logem VW ven.
Na povrchu byl už dost zrasovanej, ale hlavní problém nebyl byl v tom, že by nějak váznul když byl v nataženém stavu, ale v tom, že bowden je už tak tuhý, že když se natočí kola z jednoho rejdu do druhého tak se tomu nepřizpůsobí.
Protože nový kus je dělaný na segrovku bylo potřeba navrtat koncovku abychom to měli alespoň dobově korektně na závlačku.
Před závěrem loňské sezony nám začal občas škrundat tachometr a ručička kolem 50km/hod. měla cuky a poskakovala jak pominutá. Při návratu z runveje už byl zvuk natolik nepříjemný, že bylo potřeba s tím něco dělat. Koupil jsem nový náhon, připojil a pomocí vrtačky zjistil, zda to je náhonem nebo budíkem. A protože bylo ticho a ručička šla klidně bylo rozhodnuto, že ač nerad musí jít původní VDO náhon s logem VW ven.
Na povrchu byl už dost zrasovanej, ale hlavní problém nebyl byl v tom, že by nějak váznul když byl v nataženém stavu, ale v tom, že bowden je už tak tuhý, že když se natočí kola z jednoho rejdu do druhého tak se tomu nepřizpůsobí.
Protože nový kus je dělaný na segrovku bylo potřeba navrtat koncovku abychom to měli alespoň dobově korektně na závlačku.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
A také bylo potřeba vyměnit jeden čep na spojovačce. Nový kus je na samojistící matici a tak vyvrtám díru pro závlačku.
Abychom neměli úplně nerozjebanou sbíhavost (než dojedeme na geometrii) bylo vhodné se nějak po výměně čepu dostal na stejnou osovou vzdálenost. Pomohl jsem si laťkou s otvory.
Abychom neměli úplně nerozjebanou sbíhavost (než dojedeme na geometrii) bylo vhodné se nějak po výměně čepu dostal na stejnou osovou vzdálenost. Pomohl jsem si laťkou s otvory.
Každý celek se skládá z detailů.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Laťka.... Nuda
Když jsem měnil strkačku na Scorpiu tak sem natočil cca stejnej pocet závitů a pak jezdil po málo frekventovaný asfaltce s rovnym povrchem a zkoušel kam to táhne a podle toho dolaďoval až to bylo dobrý.
Na stk za půl roku mi technik řek že je geometrie v normě
Když jsem měnil strkačku na Scorpiu tak sem natočil cca stejnej pocet závitů a pak jezdil po málo frekventovaný asfaltce s rovnym povrchem a zkoušel kam to táhne a podle toho dolaďoval až to bylo dobrý.
Na stk za půl roku mi technik řek že je geometrie v normě
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ano, to je možné pokud máš dva zcela identické díly, to ale není tento případ. Na fotce je vidět, že je rozdíl nejen v délce závitu na samotném kuláku, ale i různě dlouhý krček mezi závitem a čepem. Co není vidět je délka závitu do spojovací tyče ale i ten se liší.martin_100 píše:... tak sem natočil cca stejnej pocet závitů
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Java Green 64 - Evžen
Kolik se s Evženem nalítalo, že se musí už měnit čep?
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Java Green 64 - Evžen
Já měl na busu vymlácené čepy spojovacky,tak jsem koupil jete originální, které se mi jevili jako dobré. Bohužel se objevili velké vůle po pěti měsících,tak jsem musel vyměnit za aftermarket.Pekař z Boščehrada píše:Kolik se s Evženem nalítalo, že se musí už měnit čep?
To bude asi stejnej případ.
Vwase nocni sichta...
Re: Java Green 64 - Evžen
To máte nějaký šmejdy... U mně kloub u kola vrzal. Prostříkával jsem ho řídkým olejem, vždycky zahýbal, utřel rezavý olej a opakoval znova atd. atd. Nakonec jsem to namazal grafitovou vazelínou, dal novou prachovku a bylo to o.k. Později jsem tu tyč vyměnil jenom protože byla trochu ohnutá.